logoBIP Urząd Gminy Głowno

GWI.2510.1.2016 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zapytanie ofertowe w sprawie wyłonienia wykonawcy na remont korytarza i sali przedszkolnej w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Mąkolicach.
data opublikowania zdarzenia: 2016-12-15 19:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2016-12-15
Data końca składania ofert: środa 2016-12-28 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.2510.1.2016
Szczegółowa informacja:

1. Zamawiający:

Gmina Głowno, 95-015 Głowno ul. Jana Kilińskiego 2,

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku ZSP w Mąkolicach o zakresie rzeczowym przedstawionym w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania. Zamówienie i wynagrodzenie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych. Zamawiający informuje, że posiada 30 m2 płytek podłogowych o wymiarach 30 cm x 30 cm, które należy wykorzystać w pracach remontowych podłogi korytarza, wartość tego materiału należy uwzględnić przygotowując kosztorys ofertowy.

3. Termin wykonania:

Od 16 stycznia 2017 r. do 27 stycznia 2017 r., prace można prowadzić w godzinach maksymalnie między 7:00 – 19:30.

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat realizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do CEIDG,  wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).

6. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty – 90%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  90 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

  • Okres gwarancji - 10% (minimalny – 12 miesięcy, maksymalny – 60 miesięcy).

Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                        Okres gwarancji w ofercie badanej

      Gb = --------------------------------------------------------------------   x  10 pkt.

                     Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*

*(od 12 do 60 miesięcy)

7. Informacje administracyjne:

  1. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 3.
  2. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1.
  3. Termin składania ofert: upływa w dniu 28.12.2016 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl oraz drogą pocztową.
  4. Dodatkowych informacji udziela Inspektor Maciej Olejniczak pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.
  5. Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin i pomiarów robót budowlanych po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
  6. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: „Oferta - remont korytarza i sali przedszkolnej w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Mąkolicach. Nie otwierać przed 28.12.2016 r. godz. 12:00.” Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8) lub drogą pocztową (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego).
  8. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny, jak również zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  9. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, której wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
  • Data wytworzenia 2016-12-15
  • Opublikował Maciej Olejniczak
  • Data dodania 2016-12-15 19:20
Załączniki:
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (PDF)147.12kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2016-12-15
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2016-12-15 19:40
  • Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych prac remontowych (PDF)89.76kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2016-12-15
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2016-12-15 19:40
  • Załącznik nr 3 - przedmiar robót (PDF)153.6kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2016-12-15
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2016-12-15 19:40
  • Załącznik nr 4 - wzór umowy (PDF)162.28kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2016-12-15
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2016-12-15 19:40
  • Załącznik nr 5 - zdjęcia remontowanych pomieszczeń (RAR)844.94kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2016-12-15
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2016-12-15 19:40
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.gmina-glowno.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=11
Stronę wygenerowano: 2025-12-17 09:22:03
Strona wygenerowana z systemu bip.net