logoBIP Urząd Gminy Głowno

GWI.271.2.1.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Remont pomieszczeń sanitarnych i korytarza w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Mąkolicach”
data opublikowania zdarzenia: 2018-01-03 13:05
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2018-01-03
Data końca składania ofert: czwartek 2018-01-11 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.1.2018
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

 w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Remont pomieszczeń sanitarnych i korytarza w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Mąkolicach”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, 95-015 Głowno ul. Jana Kilińskiego 2,

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku ZSP w Mąkolicach o zakresie rzeczowym przedstawionym w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania. Zamówienie i wynagrodzenie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych.

III. Termin wykonania:

Od 27 stycznia 2018 r. do 10 lutego 2018 r., prace można prowadzić w godzinach między 7:00 – 19:00.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat realizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem.

2. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4).

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty – 80%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  80 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

 

  • Okres gwarancji - 20% (minimalny – 12 miesięcy, maksymalny – 120 miesięcy).

 

Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                        Okres gwarancji w ofercie badanej

      Gb = --------------------------------------------------------------------   x  20 pkt.

                     Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*

*(od 12 do 120 miesięcy)

VII. Informacje administracyjne:

1. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1.

2. Wykaz wykonanych prac stanowi załącznik nr 2.

3. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 3.

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 4.

5. Termin składania ofert: upływa w dniu 11.01.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, faksem/mailem oraz drogą pocztową.

6. Dodatkowych informacji udziela Inspektor Maciej Olejniczak  pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123 oraz Sekretarz Jolanta Szkup pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 125.

7. Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin i pomiarów robót budowlanych po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

8. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta - remont pomieszczeń sanitarnych i korytarza w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Mąkolicach. Nie otwierać przed 11.01.2018 r. godz. 12:00.”

Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8) lub drogą pocztową (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego).

10. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny, jak również zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

11. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
  • Data wytworzenia 2018-01-03
  • Opublikował Maciej Olejniczak
  • Data dodania 2018-01-03 10:34
Załączniki:
  • Treść zapytania (PDF)1.2MB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-01-03
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-01-03 10:37
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC)29.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-01-03
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-01-03 10:37
  • Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych prac remontowych (DOC)36.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-01-03
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-01-03 10:37
  • Załącznik nr 3 - przedmiar robót (PDF)225.49kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-01-03
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-01-03 13:05
  • Załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (DOC)27.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-01-03
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-01-03 10:37
  • Załącznik nr 5 - zdjęcia pomieszczeń (ZIP)1.1MB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-01-03
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-01-03 10:37
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.gmina-glowno.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=26
Stronę wygenerowano: 2025-12-19 05:52:20
Strona wygenerowana z systemu bip.net