logoBIP Urząd Gminy Głowno

GWI.271.2.9.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Remont elewacji budynku Urzędu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-06-25 14:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2018-06-25
Data końca składania ofert: poniedziałek 2018-07-09 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.9.2018
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Remont elewacji budynku Urzędu Gminy Głowno”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Urzędu Gminy Głowno przy ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, polegający na pomalowaniu ścian zewnętrznych i odnowieniu napisu „Urząd Gminy Głowno” wraz z pracami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres prac:

  • Zabezpieczenie rynien, drzwi, okien, parapetów, tabliczek informacyjnych oraz elementów klimatyzacji przed zabrudzeniem.
  • Oczyszczenie podłoża wraz ze zmyciem odpowiednim preparatem.
  • Naprawa punktowych uszkodzeń podłoża (odparzeń tynku) i spękań wraz z zagruntowaniem.
  • Dwukrotne pomalowanie elewacji farbą silikatowo-silikonową. Kolor farby zostanie ustalony z zamawiającym przed zawarciem umowy.
  • Usunięcie starego, uszkodzonego tynku mozaikowatego z cokołu okalającego budynek, przygotowanie podłoża wraz z zagruntowaniem, nałożenie nowego tynku mozaikowatego na cokół.
  • Demontaż napisu „Urząd Gminy Głowno” oraz herbu gminy, odrestaurowanie poprzez odmalowanie i ponowne zamocowanie napisu i herbu po zakończeniu malowania elewacji.
  • Pomalowanie metalowych krat okiennych.
  • Uporządkowanie otoczenia budynku po zakończonych pracach.

Zamówienie i wynagrodzenie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych.

Elewacja budynku jest ocieplona styropianem z siatką i warstwą tynku o chropowatej powierzchni, pomalowanego farbą.

Wysokość budynku: 6,2 – 6,7 m

Długość ścian wynosi około: 69,6 m

Powierzchnia ścian budynku z cokołem, oknami i drzwiami wynosi około: 494 m2

Powierzchnia ścian do pomalowania (bez drzwi i okien) wynosi około: 420,5 m2

Powierzchnia cokołu wynosi około: 40 m2

Powierzchnia ościeżnic okiennych w budynku do pomalowania wynosi około: 43,1 m2

Liczba i powierzchnia krat w oknach budynku wynosi około: 21 szt., 37,0 m2

Wymiary napisu (wysokość liter / długość napisu): 0,5 m x 8,5 m

Wymiary herbu: 1,2 x 1,4 m

Ilość chłodnic klimatyzatorów zamocowanych na ścianach: 15 szt.

III. Termin wykonania:

Od 16 lipca 2018 do 25 września 2018 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat realizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Kosztorys robót budowlanych.

3. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty – 90%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  90 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

 

  • Okres gwarancji - 10% (minimalny – 36 miesięcy, maksymalny – 96 miesięcy).

Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                        Okres gwarancji w ofercie badanej

      Gb = --------------------------------------------------------------------   x  10 pkt.

                     Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*

*(od 36 do 96 miesięcy)

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 09.07.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak: 42 719 12 91 w. 123.

4. Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin obiektu po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

5. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Remont elewacji budynku Urzędu Gminy Głowno. Nie otwierać przed 09.07.2018 r. godz. 12:00.”

Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8), drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego), faxem: 42 719 20 08 lub e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl.

7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

8. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

9. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

11. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny;

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
  • Data wytworzenia 2018-06-25
  • Opublikował Maciej Olejniczak
  • Data dodania 2018-06-25 14:10
Załączniki:
  • Treść zapytania (PDF)1.4MB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-25
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-25 14:13
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC)36kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-25
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-25 14:13
  • Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC)37kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-25
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-25 14:13
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (DOC)32.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-25
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-25 14:13
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.gmina-glowno.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=37
Stronę wygenerowano: 2025-12-18 10:45:45
Strona wygenerowana z systemu bip.net