logoBIP Urząd Gminy Głowno

GWI.271.2.10.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-06-27 13:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2018-06-27
Data końca składania ofert: środa 2018-07-04 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2018
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: "Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno".

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego wyposażenia i urządzeń ratownictwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Głowno. Specyfikacja wyposażenia i urządzeń ratownictwa:

Lp.

Nazwa wyposażenia

Ilość

Jednostka

Wymagania minimalne i parametry techniczne

1

Torba ratownicza

6

szt.

Torba na zestaw PSP PR-1 wyposażona zgodnie z wytycznymi KG PSP z dnia 26 lipca 2013 r. (bez deski i szyn), rok produkcji 2018

2

Nosze typu deska

6

szt.

Deska ortopedyczna ze stabilizacją głowy i kpl. 4 pasów mocujących

3

Zestaw szyn typu Kramer

6

zestaw

14 powleczonych szyn, zgodnie z wytycznymi KG PSP z dnia 26 lipca 2013 r.

4

Defibrylator

6

szt.

AED ME PAD

 

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości w zakresie wsparcia i rozwoju systemu instytucjonalnego pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem i świadkom oraz realizacji przez jednostki sektora finansów publicznych zadań ustawowych związanych z ochroną interesów osób pokrzywdzonych przestępstwem i świadków oraz likwidacją skutków pokrzywdzenia przestępstwem.

Wskazane wymagania są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zapotrzebowaniem Zamawiającego w zakresie funkcjonalności i wydajności przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie minimalnych wymogów Zamawiającego oraz minimalnej jakości przedmiotu dostawy.

Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia w sposób trwały na każdym dostarczonym wyposażeniu logotypu Funduszu Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Sprawiedliwości wraz ze sformułowaniem „Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem  jest Minister Sprawiedliwości”.

III. Termin wykonania:

Do 12 lipca 2018 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2).

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  100 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 04.07.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Komendant Mariusz Bigos: 42 719 12 91 w. 121.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny;

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
  • Data wytworzenia 2018-06-27
  • Opublikował Maciej Olejniczak
  • Data dodania 2018-06-27 13:20
Załączniki:
  • Treść zapytania (PDF)1.3MB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-27
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-27 13:21
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC)36.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-27
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-27 13:21
  • Załącznik nr 2 - formularz cenowy (DOC)34.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-27
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-27 13:21
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (DOC)32kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-06-27
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-06-27 13:21
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.gmina-glowno.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=38
Stronę wygenerowano: 2025-12-18 21:55:47
Strona wygenerowana z systemu bip.net