logoBIP Urząd Gminy Głowno

GWI.271.2.14.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Budowa drogi gminnej w miejscowości Piaski Rudnickie”
data opublikowania zdarzenia: 2018-09-20 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2018-09-20
Data końca składania ofert: poniedziałek 2018-10-01 godz. 10:00
Oznaczenie: GWI.271.2.14.2018
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Budowa drogi gminnej w miejscowości Piaski Rudnickie”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest budowa drogi gminnej w miejscowości Piaski Rudnickie o nawierzchni asfaltowej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

III. Termin wykonania:

Do dnia 20 października 2018 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają zdolność techniczną i finansową do wykonania przedmiotu zamówienia
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały do dn. 30.05.2006 r.) bądź dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dn. 30.05.2006 r.). Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:

wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Wykaz wykonanych usług w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).

4. Uproszczony kosztorys robót budowlanych.

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty – 90%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  100 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

  • Okres gwarancji - 10% (minimalny – 36 miesięcy, maksymalny – 120 miesięcy).

Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                        Okres gwarancji w ofercie badanej

      Gb = --------------------------------------------------------------------   x  10 pkt.

                     Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*

*(od 36 do 120 miesięcy)

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 01.10.2018 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Tomasz Kubiak  pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 113.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta - Budowa drogi gminnej w miejscowości Piaski Rudnickie”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny;

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

IX. Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykaz wykonanych usług.

4. Dokumentacja techniczna.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
  • Data wytworzenia 2018-09-20
  • Opublikował Maciej Olejniczak
  • Data dodania 2018-09-20 14:59
  • Ostatnio zmodyfikował Maciej Olejniczak
  • Ostatnia modyfikacja 2018-09-20 15:03
Załączniki:
  • Treść zapytania (PDF)1.1MB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-09-20
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-09-20 15:01
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC)36kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-09-20
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-09-20 15:01
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (DOC)32.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-09-20
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-09-20 15:01
  • Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług (DOC)34kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-09-20
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-09-20 15:01
  • Załącznik nr 4 - dokumentacja techniczna (ZIP)2.1MB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Olejniczak
    • Data wytworzenia 2018-09-20
    • Opublikował Maciej Olejniczak
    • Data dodania 2018-09-20 15:01
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.gmina-glowno.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=45
Stronę wygenerowano: 2025-12-18 22:23:45
Strona wygenerowana z systemu bip.net