Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.16.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2018/2019”
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-13 08:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2018-11-13
Data końca składania ofert: piątek 2018-11-23 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.16.2018
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2018/2019”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług w zakresie odśnieżania, usuwania błota pośniegowego oraz zwalczania gołoledzi na drogach  zarządzanych przez Gminę Głowno. Zamówienie  będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie. Wymaga się aby Wykonawca rozpoczął odśnieżanie w ciągu 1 godziny od przyjęcia zlecenia. Drogi należy odśnieżać obustronnie na całej  ich szerokości. Szerokość dróg gminnych wynosi 3,0 – 4,5 m.

W pierwszej kolejności odśnieżane będą drogi po których jeździ autobus szkolny oraz drogi dojazdowe z innych gmin. Pozostałe drogi odśnieżane będą w II kolejności. Odśnieżaniem objęte zostaną również drogi nie objęte wykazem zgłoszone przez Zamawiającego telefonicznie.

Posypywanie dróg odbywać się będzie głownie w miejscach niebezpiecznych (zakręty, skrzyżowania, podjazdy) oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych.

W przypadku braku opadów śniegu, zimowego utrzymania nie prowadzi się, a Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu dyżurów nocnych i dziennych, utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą zawiadomienia  przez  Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby łączność  z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów komórkowych. W czasie prowadzenia akcji odśnieżania również musi być zapewniona łączność  z operatorami obsługującymi sprzęt. W przypadku gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie wykonać robót zgodnie z poleceniem, powinien o tym fakcie zawiadomić Urząd Gminy w Głownie, celem ustalenia dalszego postępowania.

III. Termin wykonania:

Do dnia 30 kwietnia 2019 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają zdolność finansową do wykonania przedmiotu zamówienia;
  • posiadają zdolność techniczną do wykonania przedmiotu zamówienia: dysponują przynajmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do pługowania i posypywania nawierzchni mieszanką solno-piaskową oraz jedną koparko-spycharką wraz z operatorami;
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Wykaz wyposażenia technicznego (załącznik nr 3).

4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 5).

VI. Kryteria oceny ofert:

Cena oferty – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone według następujących składowych wg wzoru:

  • Odśnieżenie pługiem 1 km drogi (obustronne):

               Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

              Pc1 = --------------------------------------------------------------------   x  60 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

  • Posypanie mieszanką solno-piaskową 1 km drogi (obustronne):

Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

             Pc2 = --------------------------------------------------------------------   x  20 pkt.

              Cena brutto oferty badanej

  • Mieszanka solno-piaskowa 15% za 1 tonę:

Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

             Pc3 = --------------------------------------------------------------------   x  5 pkt.

              Cena brutto oferty badanej

  • Mieszanka solno-piaskowa 30% za 1 tonę:

Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

              Pc4 = --------------------------------------------------------------------   x  5 pkt.

              Cena brutto oferty badanej

  • 1 godzina pracy koparko-spycharki:

Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

             Pc5 = --------------------------------------------------------------------   x  10 pkt.

              Cena brutto oferty badanej

Obliczenie punktacji łącznej: Pc1 + Pc2 + Pc3 + Pc4 + Pc5

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 23.11.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak  pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta – Zimowe utrzymanie dróg gminnych 2018/2019”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8);
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego);
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed zawarciem umowy);
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed zawarciem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania oferty w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i wyłącznie na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niekompletnej lub niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

IX. Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykaz wyposażenia technicznego.

4. Zestawienie dróg gminnych.

5. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-11-13
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-11-13 08:13
Załączniki:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2018/2019”
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-26 09:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: GWI.271.2.16.2018
Szczegółowa informacja:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania w sprawie wyłonienia wykonawcy na „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2018/2019”.

W dniu 13.11.2018 r. zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego, które ogłoszono na tablicy Urzędu Gminy Głowno przy ul. Kilińskiego 2 oraz w biuletynie informacji publicznej.

Termin składania ofert minął w dniu 23.11.2018 r. o godz. 12:00. W wyznaczonym terminie składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty, wobec czego niniejsze postępowanie stało się bezprzedmiotowe.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-11-26
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-11-26 08:55
[drukuj]