GWI.271.2.1.2020 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.z późn.zm.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych na terenie Gminy Głowno”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw cząstkowych, w postaci uzupełnienia ubytków nawierzchni na drogach o nawierzchniach bitumicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Głowno metodą ciśnieniowego wbudowania grysów bazaltowych, otoczonych emulsją asfaltową modyfikowaną za pomocą urządzenia do remontu nawierzchni Patcher.
Przewidywane zużycie materiału grysowo-emulsyjnego wynosi do 50 ton.
Zakres zlecenia uzależniony będzie od aktualnych potrzeb na drogach
o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Głowno. Naprawy zlecane będą Wykonawcy sukcesywnie w czasie od dnia podpisania umowy do końca terminu jej ważności
(29.05.2020 r.).
Wszystkie użyte do naprawy bieżącej materiały muszą odpowiadać art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz normom technicznym, posiadać aprobaty techniczne lub świadectwa jakości.
III. Termin wykonania:
Zamówienie należy wykonać do 29 maja 2020 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jednym urządzeniem typu Patcher;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
Wykonawca musi wykazać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch zamówień polegających na naprawie nawierzchni bitumicznych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).3. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).
5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone według następujących składowych wg wzoru:
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena brutto oferty badanej
VII. Informacje administracyjne:1. Termin składania ofert: upływa w dniu 14.02.2020 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Podinspektor Karolina Sobierajska pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 113.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta – remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych na terenie Gminy Głowno”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
IX. Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykaz wykonanych robót.
4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-01-31
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-01-31 14:15
- Zapytanie ofertowe GWI.271.2.1.2020 z dnia 31.01.2020 r.1.7MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-01-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-01-31 14:16
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy36kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-01-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-01-31 14:16
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu99.96kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-01-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-01-31 14:16
- Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych robót21.11kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-01-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-01-31 14:16
- Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych117.54kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-01-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-01-31 14:16