GWI.271.2.5.2020 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z późn. zm.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2020/2021”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług w zakresie odśnieżania, usuwania błota pośniegowego oraz zwalczania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Gminę Głowno. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie. Wymaga się aby Wykonawca rozpoczął odśnieżanie w ciągu 1 godziny od przyjęcia zlecenia. Drogi należy odśnieżać obustronnie na całej ich szerokości. Szerokość dróg gminnych wynosi 3,0 – 4,5 m.
W pierwszej kolejności odśnieżane będą drogi po których jeździ autobus szkolny oraz drogi dojazdowe z innych gmin. Pozostałe drogi odśnieżane będą w drugiej kolejności. Odśnieżaniem objęte zostaną również drogi nie objęte wykazem zgłoszone przez Zamawiającego telefonicznie.
Posypywanie dróg odbywać się będzie głównie w miejscach niebezpiecznych (zakręty, skrzyżowania, podjazdy) oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych.
Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie przedstawiciela Zamawiającego. Wymaga się aby wykonawca był gotowy do świadczenia usługi i rozpoczął pracę w ciągu 45 minut od telefonicznego zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów komórkowych. W czasie prowadzenia akcji odśnieżania również musi być zapewniona łączność z operatorami obsługującymi sprzęt. W przypadku gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie wykonać robót zgodnie z poleceniem, powinien o tym fakcie zawiadomić Zamawiającego, celem ustalenia dalszego postępowania.
Zamawiający przewiduje dodatkową płatność z tytułu dyżurów nocnych i dziennych, utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości (opłata postojowa - miesięczna).
W interesie wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.
III. Termin wykonania:Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 1 listopada 2020 r. do 31 marca 2021 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-
posiadają zdolność finansową do wykonania przedmiotu zamówienia;
-
posiadają zdolność techniczną do wykonania przedmiotu zamówienia: dysponują przynajmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do pługowania i posypywania nawierzchni mieszanką solno-piaskową oraz jedną koparko-spycharką wraz z operatorami.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). Niewypełnienie wszystkich pól formularza ofertowego będzie skutkować odrzuceniem oferty.
2. Wykaz wyposażenia technicznego (załącznik nr 2).
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone według następujących składowych wg wzoru:
1. Odśnieżanie pługiem – stawka za 1 godzinę pracy:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc1 = -------------------------------------------------------------------- x 50 pkt.
Cena brutto oferty badanej
2. Posypanie mieszanką solno-piaskową – stawka za 1 godzinę pracy:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc2 = -------------------------------------------------------------------- x 20 pkt.
Cena brutto oferty badanej
3. Mieszanka solno-piaskowa 15% za 1 tonę:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc3 = -------------------------------------------------------------------- x 5 pkt.
Cena brutto oferty badanej
4. Mieszanka solno-piaskowa 30% za 1 tonę:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc4 = -------------------------------------------------------------------- x 5 pkt.
Cena brutto oferty badanej
5. 1 godzina pracy koparko-spycharki:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc5 = -------------------------------------------------------------------- x 10 pkt.
Cena brutto oferty badanej
6. Opłata postojowa (miesięcznie):
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc6 = -------------------------------------------------------------------- x 10 pkt.
Cena brutto oferty badanej
Obliczenie punktacji łącznej: Pc1 + Pc2 + Pc3 + Pc4 + Pc5 + Pc6
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 23.10.2020 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Podinspektor Karolina Sobierajska: 42 719 12 91 w. 113.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta - zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2020/2021”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
IX. Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Wykaz wyposażenia technicznego.
3. Zestawienie dróg gminnych
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-14
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-14 11:50
- Zapytanie GWI.271.2.5.20202.6MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-14
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-14 11:52
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-14
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-14 11:52
- Załącznik nr 2 - wykaz wyposażenia technicznego18.43kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-14
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-14 11:52
- Załącznik nr 3 - zestawienie dróg gminnych21.07kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-14
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-14 11:52
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.z późn.zm.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2020/2021”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
DANETPIL Grzegorz Zieliński
Lubianków 6
95-015 Głowno
który zaproponował najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwoty jednostkowe:
- Odśnieżenie pługiem za 1 godzinę pracy: 150,00 zł (netto) + 12,00 zł (VAT) = 162,00 zł (brutto)
- Posypanie mieszanką solno-piaskową za 1 godzinę pracy: 150,00 zł (netto) + 12,00 zł (VAT) = 162,00 zł (brutto)
- Praca koparko-spycharki przez 1 godzinę: 130,00 zł (netto) + 10,40 zł (VAT) = 140,40 zł (brutto)
- Mieszanka solno-piaskowa 15% za 1 tonę: 140,00 zł (netto) + 11,20 zł (VAT) = 151,20 zł (brutto)
- Mieszanka solno-piaskowa 30% za 1 tonę: 150,00 zł (netto) + 10,40 zł (VAT) = 140,40 zł (brutto)
- Opłata postojowa za 1 miesiąc: 1 000,00 zł (netto) + 80,00 zł (VAT) = 1 080,00 zł (brutto).
Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od 1 listopada 2020 r. do 31 marca 2021 r., zaoferował 14 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100,00 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę żadne oferty nie zostały odrzucone.
Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-26
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-26 10:44
- Informacja o wyniku - BIP706.06kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-26
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-26 10:45
- Zestawienie złożonych ofert417.32kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-26
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-26 10:45
- Porównanie złożonych ofert - punktacja280.19kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-10-26
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-10-26 10:45