GWI.271.2.7.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno przy ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno. Zakres prac:
- zagruntowanie starego pokrycia dachowego z papy i położenie nowej papy termozgrzewalnej o grubości 5,2 mm, powierzchnia pokrycia dachowego: około 250 m2;
- obróbka papowa kominów znajdujących się na budynku: 8 szt.;
- naprawa rynien z rusztowania – wymiana łączeń.
Zamówienie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych.
III. Termin wykonania:
Od daty zawarcia umowy do 10 sierpnia 2018 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat realizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
- Kosztorys robót budowlanych.
- Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty – 70%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 70 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Okres gwarancji - 30% (minimalny – 36 miesięcy, maksymalny – 96 miesięcy).
Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Okres gwarancji w ofercie badanej
Gb = -------------------------------------------------------------------- x 30 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*
*(od 36 do 96 miesięcy)
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 22.06.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, faksem/mailem oraz drogą pocztową.
3. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Jolanta Szkup: 42 719 12 91 oraz Inspektor Maciej Olejniczak: 42 719 12 91 w. 123.
4. Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin obiektu po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno. Nie otwierać przed 22.06.2018 r. godz. 12:00.”
Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8) lub drogą pocztową/kurierem lub drogą e-mailową na adres: sekretariat@gmina-glowno.pl (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego).
7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
8. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
9. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny;
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-06-12
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-06-12 10:39
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy36kB
Metryka
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-06-12 10:41
- Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych robót budowlanych35kB
Metryka
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-06-12 10:41
- Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu32.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-06-12 10:41
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę:
MAR-KUB remonty – sprzątanie posesji Jakub Bednarek
Ziewanice 26
95-015 Głowno
która zaproponowała cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 16 747,00 zł brutto i 84 miesiące gwarancji. Firma zobowiązała się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 10.08.2018 r., zaoferowała 30 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100,00 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę.
Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-06-25
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-06-25 10:44
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2018-06-25 10:50
- Zestawienie złożonych ofert201.83kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-06-25
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-06-25 10:46
- Porównanie złożonych ofert - punktacja175.73kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-06-25
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-06-25 10:46