Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.7.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-06-12 10:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2018-06-12
Data końca składania ofert: piątek 2018-06-22 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.7.2018
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno przy ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno. Zakres prac:

  • zagruntowanie starego pokrycia dachowego z papy i położenie nowej papy termozgrzewalnej o grubości 5,2 mm, powierzchnia pokrycia dachowego: około 250 m2;
  • obróbka papowa kominów znajdujących się na budynku: 8 szt.;
  • naprawa rynien z rusztowania – wymiana łączeń.

Zamówienie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych.

III. Termin wykonania:

Od daty zawarcia umowy do 10 sierpnia 2018 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat realizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
  2. Kosztorys robót budowlanych.
  3. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty – 70%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  70 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

 

  • Okres gwarancji - 30% (minimalny – 36 miesięcy, maksymalny – 96 miesięcy).

Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                        Okres gwarancji w ofercie badanej

      Gb = --------------------------------------------------------------------   x  30 pkt.

                     Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*

*(od 36 do 96 miesięcy)

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 22.06.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, faksem/mailem oraz drogą pocztową.

3. Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Jolanta Szkup: 42 719 12 91 oraz Inspektor Maciej Olejniczak: 42 719 12 91 w. 123.

4. Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin obiektu po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

5. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno. Nie otwierać przed 22.06.2018 r. godz. 12:00.”

Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8) lub drogą pocztową/kurierem lub drogą e-mailową na adres: sekretariat@gmina-glowno.pl (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego).

7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

8. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

9. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

11. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny;

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-06-12
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-06-12 10:39
Załączniki:
„Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-06-25 10:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GWI.271.2.7.2018
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O WYNIKU

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Gminy Głowno”.

Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę:

MAR-KUB remonty – sprzątanie posesji Jakub Bednarek

Ziewanice 26

95-015 Głowno

która zaproponowała cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 16 747,00 zł brutto i 84 miesiące gwarancji. Firma zobowiązała się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 10.08.2018 r., zaoferowała 30 dniowy termin płatności.

Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100,00 pkt.

W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę.

Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Dziękujemy za złożenie ofert.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-06-25
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-06-25 10:44
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2018-06-25 10:50
Załączniki:
  • Zestawienie złożonych ofert201.83kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-06-25
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-06-25 10:46
  • Porównanie złożonych ofert - punktacja175.73kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-06-25
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-06-25 10:46
[drukuj]