Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.10.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-06-27 13:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2018-06-27
Data końca składania ofert: środa 2018-07-04 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2018
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: "Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno".

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego wyposażenia i urządzeń ratownictwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Głowno. Specyfikacja wyposażenia i urządzeń ratownictwa:

Lp.

Nazwa wyposażenia

Ilość

Jednostka

Wymagania minimalne i parametry techniczne

1

Torba ratownicza

6

szt.

Torba na zestaw PSP PR-1 wyposażona zgodnie z wytycznymi KG PSP z dnia 26 lipca 2013 r. (bez deski i szyn), rok produkcji 2018

2

Nosze typu deska

6

szt.

Deska ortopedyczna ze stabilizacją głowy i kpl. 4 pasów mocujących

3

Zestaw szyn typu Kramer

6

zestaw

14 powleczonych szyn, zgodnie z wytycznymi KG PSP z dnia 26 lipca 2013 r.

4

Defibrylator

6

szt.

AED ME PAD

 

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości w zakresie wsparcia i rozwoju systemu instytucjonalnego pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem i świadkom oraz realizacji przez jednostki sektora finansów publicznych zadań ustawowych związanych z ochroną interesów osób pokrzywdzonych przestępstwem i świadków oraz likwidacją skutków pokrzywdzenia przestępstwem.

Wskazane wymagania są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zapotrzebowaniem Zamawiającego w zakresie funkcjonalności i wydajności przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie minimalnych wymogów Zamawiającego oraz minimalnej jakości przedmiotu dostawy.

Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia w sposób trwały na każdym dostarczonym wyposażeniu logotypu Funduszu Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Sprawiedliwości wraz ze sformułowaniem „Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem  jest Minister Sprawiedliwości”.

III. Termin wykonania:

Do 12 lipca 2018 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2).

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  100 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 04.07.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Komendant Mariusz Bigos: 42 719 12 91 w. 121.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny;

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-06-27
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-06-27 13:20
Załączniki:
  • Treść zapytania1.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-06-27
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-06-27 13:21
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy36.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-06-27
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-06-27 13:21
  • Załącznik nr 2 - formularz cenowy34.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-06-27
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-06-27 13:21
  • Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu32kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-06-27
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-06-27 13:21
„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno”.
data opublikowania zdarzenia: 2018-07-02 12:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2018
Szczegółowa informacja:

Zapytanie nr 1 z dnia 29.06.2018 r. do treści zapytania ofertowego:

Pytanie 1.

Czy Zamawiający wymaga, żeby defibrylator AED był zgodny z „Ramowymi minimalnymi wymaganiami techniczno-użytkowymi dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG” zatwierdzonymi przez Komendanta Głównego Straży Pożarnej w lipcu 2013 r.?”

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga zgodności defibrylatorów z „Ramowymi minimalnymi wymaganiami techniczno-użytkowymi dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG”.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-07-02
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-07-02 11:55
„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-07-02 12:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2018
Szczegółowa informacja:

Zapytanie nr 2 z dnia 29.06.2018 r. do treści zapytania ofertowego:

Pytanie 1.

Z uwagi na to, że przedmiot zamówienia podlega przepisom ustawy o wyrobach medycznych i obligatoryjne jest zgłoszenie zestawu ratowniczego PSP R1 do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych prosimy o wyjaśnienie czy na potwierdzenie  dopuszczenia wyrobu do obrotu Zamawiający wymaga przedłożenia zgłoszenia w/w zestawy do Rejestru Wyrobów Medycznych do oferty przetargowej?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wymaga przedłożenia zgłoszenia zestawu do Rejestru Wyrobów Medycznych jako załącznika do oferty, jednak zgłoszenie takie jest wymagane przy zakupie sprzętu.

Pytanie 2.

Czy Zamawiający wymaga aby deska ortopedyczna była w kolorze żółtym? Kolor żółty ułatwia kontrolę stanu poszkodowanego, szybciej widać wszelkie krwawienia poszkodowanego niż na innych ciemniejszych kolorach. Czy zamawiający wymaga aby pasy do deski ortopedycznej były kodowane kolorami z metalowymi klamrami oraz zapinane na obrotowe, metalowe zatrzaski?

Odpowiedź:

Deska ortopedyczna może być w kolorze żółtym lub pomarańczowym. Wymagamy kodowania pasów do deski ortopedycznej kolorami z metalowymi klamrami i na metalowe obrotowe zatrzaski.

Pytanie 3.

Minimalne wymagania KSRG określa podstawowy rodzaj asortymentu do wyposażenia zestawu R1. Czy Zamawiający, mając na uwadze ekonomię użytkowania wymaga, aby wyposażenie było wielorazowego użytku?

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga aby wyposażenie było wielorazowego użytku.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-07-02
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-07-02 11:57
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2018-07-02 12:01
„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-07-03 14:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2018
Szczegółowa informacja:

Zapytanie nr 3 z dnia 03.07.2018 r. do treści zapytania ofertowego:

Pytanie 1.

Czy w związku z tym, że defibrylator posiada przełącznik tryb dorosły dziecko, to czy wymagane są dodatkowe elektrody dla dzieci (zgodnie z wytycznymi KSRG są to dodatkowe elektrody dla dorosłych i dla dzieci?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wymaga dodatkowych elektrod dla dzieci, wymagany jest klucz do przełączania trybów dorosły-dziecko.

Pytanie 2.

Czy do defibrylatora powinien być dołączony uchwyt umożliwiający przymocowanie do pionowej powierzchni we wnętrzu kabiny na czas transportu - jeżeli tak, to czy ma on być certyfikowany, czy niekoniecznie?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wymaga dołączania takiego uchwytu do defibrylatora.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-07-03
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-07-03 14:26
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2018-07-03 14:27
„Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2018-07-05 09:20
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2018
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O WYNIKU

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w terenu Gminy Głowno”.

Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę:

PHU SYSTEM PLUS Teresa Sadzawiczna

ul. Słupska 21

60-458 Poznań

która zaproponowała wykonanie zamówienia za kwotę: 45 833,33 zł netto + 3 666,67 zł VAT = 49 500,00 zł brutto. Firma zobowiązała się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 12.07.2018 r., zaoferowała 30 dniowy termin płatności.

Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100,00 pkt.

W prowadzonym postępowaniu złożono 10 ofert, 3 zostały odrzucone, jedna została wycofana.

Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Dziękujemy za złożenie ofert.

Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2018-07-05
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2018-07-05 09:21
Załączniki:
  • Zestawienie złożonych ofert554.59kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-07-05
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-07-05 09:22
  • Porównanie złożonych ofert - punktacja234.75kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2018-07-05
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2018-07-05 09:22
[drukuj]