GWI.271.2.13.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Macierz 4-dyskowa do zabezpieczania danych i wykonywania kopii bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem wspierającym dla Urzędu Gminy Głowno”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Dostawa i wdrożenie.
Przedmiotem niniejszego zapytania jest macierz 4-dyskowa do zabezpieczania danych i wykonywania kopi bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem wspierającym dla Urzędu Gminy Głowno o minimalnych parametrach opisanych poniżej lub wyższych:
1. Serwer QNAP TS-453BU-4G – 1szt
Procesor |
Intel Celeron Apollo Lake J3455 1.5 GHz Quad Core |
Pamięć RAM |
4GB DDR3 |
Sloty na dyski |
4 |
Typ SATA |
2.5"/3.5" SATA 6Gbps |
Sieć LAN |
4 GigaLan |
Typ obudowy |
U1 do montażu stelażowego |
USB 3.0 |
4 |
Sposób montażu |
Stelaż 19” (rack) |
Interface |
Polski |
Gwarancja |
min 24 msc. |
2. Dysk WD Red 4TB – 4szt.
Pojemność (TB) |
4 TB |
Cache (MB) |
64 |
Interface |
SATA 6Gb/s |
Prędkość obrotowa RPM |
5400 |
Tryb pracy |
Praca ciągła 7/24 |
Gwarancja |
min 36 msc. |
3. Oprogramowanie wspierające Xopero
Xopero Endpoint – 1rok |
1 |
Xopero Endpoint - licencja wieczysta |
1 |
Xopero Server Agent Basic - licencja wieczysta |
1 |
Xopero Server Pro Basic - licencja wieczysta |
1 |
Zamawiający przewiduje podłączenie około 20 stacji roboczych z systemem Windows. Wykonawca zapewnia profesjonalną pomoc i wsparcie przy konfiguracji i wdrożeniu serwera backup wraz z oprogramowaniem wspierającym Xopero.
4. Szafa Rack 19” 24U – 1szt.
Rodzaj szafy |
Wolnostojąca |
Standard RACK |
19-calowy |
Wysokość robocza [U] |
24U (Unit) |
Rodzaj frontów |
szkło hartowane |
Rodzaj drzwi tylnych/bocznych |
pełna stalowe |
Ilość półek |
2 półki |
Wentylacja |
sufitowy panel wentylacyjny |
Listwa zasilająca PDU |
6-portowa |
Kółka transportowe |
4 kółka + 4 nóżki |
Zamek |
zamek z klamką |
Ładowność |
min. 800kg |
IP |
20 |
Gwarancja |
min 12 msc |
III. Termin wykonania:
Termin dostarczenia sprzętu wraz z oprogramowaniem wynosi do 31.08.2018 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena brutto oferty badanej
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 09.08.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Informatyk Tomasz Białek pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 122.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta dotycząca zestawu do backup”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8);
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego);
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed zakupem);
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed zakupem).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-07-31
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-07-31 09:27
- Treść zapytania ofertowego1.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-07-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-07-31 09:28
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy41.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-07-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-07-31 09:28
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu33kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-07-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-07-31 09:28
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 j.t.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Macierz 4-dyskowa do zabezpieczania danych i wykonywania kopii bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem wspierającym dla Urzędu Gminy Głowno”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę:
NBIT Jarosław Jenczmionka
ul. Metalowców 13A
41-500 Chorzów
która zaproponowała najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 9 516,00 zł netto + 2 188,68 zł VAT = 11 704,68 zł brutto. Firma zobowiązała się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31.08.2018 r., zaoferowała 14 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zaproszeniu kryteria oceny ofert otrzymała 100 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 2 oferty.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-08-10
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-08-10 14:46
- Zestawienie złożonych ofert238.3kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-08-10
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-08-10 14:47
- Porównanie złożonych ofert - punktacja186.55kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-08-10
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-08-10 14:47