GWI.271.2.16.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2018/2019”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług w zakresie odśnieżania, usuwania błota pośniegowego oraz zwalczania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Gminę Głowno. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie. Wymaga się aby Wykonawca rozpoczął odśnieżanie w ciągu 1 godziny od przyjęcia zlecenia. Drogi należy odśnieżać obustronnie na całej ich szerokości. Szerokość dróg gminnych wynosi 3,0 – 4,5 m.
W pierwszej kolejności odśnieżane będą drogi po których jeździ autobus szkolny oraz drogi dojazdowe z innych gmin. Pozostałe drogi odśnieżane będą w II kolejności. Odśnieżaniem objęte zostaną również drogi nie objęte wykazem zgłoszone przez Zamawiającego telefonicznie.
Posypywanie dróg odbywać się będzie głownie w miejscach niebezpiecznych (zakręty, skrzyżowania, podjazdy) oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych.
W przypadku braku opadów śniegu, zimowego utrzymania nie prowadzi się, a Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu dyżurów nocnych i dziennych, utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą zawiadomienia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów komórkowych. W czasie prowadzenia akcji odśnieżania również musi być zapewniona łączność z operatorami obsługującymi sprzęt. W przypadku gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie wykonać robót zgodnie z poleceniem, powinien o tym fakcie zawiadomić Urząd Gminy w Głownie, celem ustalenia dalszego postępowania.
III. Termin wykonania:
Do dnia 30 kwietnia 2019 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają zdolność finansową do wykonania przedmiotu zamówienia;
- posiadają zdolność techniczną do wykonania przedmiotu zamówienia: dysponują przynajmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do pługowania i posypywania nawierzchni mieszanką solno-piaskową oraz jedną koparko-spycharką wraz z operatorami;
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
3. Wykaz wyposażenia technicznego (załącznik nr 3).
4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 5).
VI. Kryteria oceny ofert:
Cena oferty – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone według następujących składowych wg wzoru:
- Odśnieżenie pługiem 1 km drogi (obustronne):
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc1 = -------------------------------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Posypanie mieszanką solno-piaskową 1 km drogi (obustronne):
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc2 = -------------------------------------------------------------------- x 20 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Mieszanka solno-piaskowa 15% za 1 tonę:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc3 = -------------------------------------------------------------------- x 5 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Mieszanka solno-piaskowa 30% za 1 tonę:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc4 = -------------------------------------------------------------------- x 5 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- 1 godzina pracy koparko-spycharki:
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc5 = -------------------------------------------------------------------- x 10 pkt.
Cena brutto oferty badanej
Obliczenie punktacji łącznej: Pc1 + Pc2 + Pc3 + Pc4 + Pc5
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 23.11.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta – Zimowe utrzymanie dróg gminnych 2018/2019”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8);
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego);
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed zawarciem umowy);
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed zawarciem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania oferty w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i wyłącznie na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niekompletnej lub niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
IX. Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykaz wyposażenia technicznego.
4. Zestawienie dróg gminnych.
5. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-11-13 08:13
- Treść zapytania1.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-11-13 08:18
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy21.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-11-13 08:18
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu16.76kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-11-13 08:18
- Załącznik nr 3 - wykaz sprzętu17.28kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-11-13 08:18
- Załącznik nr 4 - zestawienie dróg gminnych103.71kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-11-13 08:18
- Załącznik nr 5 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych120.7kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2018-11-13
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2018-11-13 08:18