Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Portal Mapowy
  • ePUAP - elektroniczna skrzynka podawcza
  • BIP Archiwum

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Głowno z dnia 23 grudnia 2022 r. - Referent/Inspektor ds. księgowości budżetowej

Wójt Gminy Głowno ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór  na wolne stanowisko urzędnicze

I. Stanowisko pracy:

„Referent/Inspektor ds. księgowości budżetowej

w Urzędzie Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

  • Praca biurowa w systemie jednozmianowym z obsługą monitora ekranowego powyżej
    4 godzin oraz obsługą pozostałych urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner;
  • Miejsce wykonywania pracy- Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (parter).
    Stanowisko pracy z przewagą pozycji siedzącej;
  • Okres na jaki planowane jest zatrudnienie: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: 1 etat

 

II. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) Posiadanie obywatelstwa polskiego, a także inne obywatelstwo z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);

2) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) Nieposzlakowana opinia;

5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

6) Znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;

7) Doświadczenie zawodowe kandydata wykształcenie wyższe I lub II stopniu w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość), preferowany 3 letni staż pracy potwierdzony doświadczeniem zawodowym w księgowości;

8) Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Excel, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego;

 

III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,

2) Posiadanie dobrej praktycznej obsługi komputera w zakresie MS Office (WORD, EXEL) oraz znajomość obsługi Legislatora,

3) Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,

4) Prawo jazdy kat.B,

5) Sumienność, samodzielność, kreatywność oraz zdolność pracy zespołowej,

6) Umiejętność analizy problemów, ich rozwiązywanie i logicznego wyciągania wniosków,

7) Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,

8) Umiejętność pracy w zespole,

9) Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,

10) Bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej i państwowej,

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

  • prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło,
  • sporządzanie dokumentacji związanej z płacami osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników, przygotowywanie przelewów w zakresie w/w płac,
  • rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od w/w umów i terminowe sporządzanie przelewów do urzędu skarbowego podatku dochodowego od umów zlecenia i umów o dzieło,
  • sporządzanie wykazów rocznych pobranych zaliczek na podatek dochodowy od umów zleceń, umów o dzieło oraz roczne rozliczanie tego podatku,
  • zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osoby wykonujące prace zlecone i o dzieło,
  • naliczanie i terminowe odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy,
  • Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz korekt dokumentów do ZUS,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
  • naliczanie amortyzacji środków trwałych,
  • organizacja przeprowadzania inwentaryzacji oraz jej rozliczanie w formie spisu z natury zgodnie z ustawą o rachunkowości, w tym rzeczy użyczonych dla jednostek organizacyjnych Gminy i innych jednostek spoza sektora finansów publicznych,
  • prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
  • rozliczanie ryczałtów samochodowych (samochodów prywatnych używanych do celów służbowych), diet Radnych, diet sołtysów oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  • rozliczanie i odprowadzanie podatku VAT,
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i rejestru zakupu VAT,
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz pliku JPK-VAT,
  • dokonywanie korekty rocznej podatku od towarów i usług,
  • sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
  • sporządzanie sprawozdań, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu,
  • wystawianie not obciążeniowych,
  • przestrzeganie przepisów o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
  • bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach prawa dotyczących czynności wykonywanych na zajmowanym stanowisku pracy przy pomocy np. serwisu internetowego Ministerstwa Finansów, Sejmu RP, dostępnego w Urzędzie systemu informacji prawnej LEX oraz udział w szkoleniach;
  • wyszukiwanie możliwości pozyskiwania różnego rodzaju funduszy, w tym funduszy unijnych na zadania objęte zakresem stanowiska,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.

V. Wymagane dokumenty

1) List motywacyjny własnoręcznie podpisany,

2) Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany,

3) Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(druk do pobrania na stronie internetowej Urzędu Gminy Głowno lub w pokoju  nr 8),

4) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem),

5) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy - świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (kopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych  kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach-
w przypadku ich posiadania (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

7) Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530), są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii orzeczenia o stopniu  niepełnosprawności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

8) Oświadcznie  o  treści:  “Oświadczam,  że  posiadam  obywatelstwo  polskie” (dotyczy kandydatów  
     posiadających obywatelstwo polskie),

9) Oświadcznie o treści: “ Oświadczam, że posiadam obywatelstwo państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa  polskiego),

10) Oświadcznie  o  treści:  “Oświadczam,  że   nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo  ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,

11) Oświadcznie  o  treści:  “Oświadczam,  że   posiadam  pełną zdolność  do czynności prawnych oraz korzystania z  pełni praw publicznych”,

12) Oświadcznie  o  treści:  “ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit.a)  Rozporządzenia  Parlamentu  Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 20016 r. w sprawie  ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)”,

13) Dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):


a) certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka  polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
b) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
c) świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
d) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane
przez Ministra Sprawieliwości.

14) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Głowno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%.

VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1) Termin składania dokumentów: do dnia 04.01.2023 r. 

2) Miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej  w Urzędzie Gminy Głowno”,
do dnia 04.01.2023 r. do godz. 12:00,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno,
pokój nr 8,  I piętro

Wójt Gminy Głowno zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego kandydata.

 

Aplikacje, które wpłyną po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania dokumentów ma data ich wpływu do Urzędu Gminy Głowno, a nie data stempla pocztowego.

Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze opublikowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Głowno: www.bip.gmina-glowno.pl w zakładce NABÓR NA WOLNE STANOWISKA oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Głowno,  ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Głowno.

VIII. Informacje dodatkowe:

Za brak spełnienia wymagań formalnych będą uznane: inna treść  oświadczeń niż w zarządzeniu, brak podpisu pod: każdym oświadczeniem, listem motywacyjnym, życiorysem i kwestionariuszem osobowym oraz brak poświadczenia za zgodność kserokopii wymaganych dokumentów (na każdej ze stron skopiowanych dokumentów).

IX. Klauzula informacyjna w zawiązku z art. 13ust.1 I ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym dalej RODO:

  • Administratorem danych osobowych kandydatów jest Wójt Gminy Głowno, działający w imieniu Urzędu Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno;
  • Dane kotaktowe do Inspektora Ochrony Danych : inspektor@odo.info.pl
  • Celem przetwarzania danych osobowych przez administratora jest realizacja procesu rekrutacji;
  • Podstawe prawną do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust.1 lit.a) i c) RODO;
  • Odbiorcami danych, będą wyłącznie osoby działające na polecenie administratora oraz organy publiczne działające na podstawie przepisów prawa;
  • Dane osobowe nie będą pzekazywane do państwa trzeciego;
  • Dane osobowe będą przechowywane do ustania ich przydatności przez co najmniej okres 5 lat liczonych od dnia zakończenia procesu rekrutacji;
  • Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
  • Kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpoatrywania jego kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji;
  • Każda osoba, której dane dotyczą posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.

Głowno, dnia 23 grudnia  2022  r.

 

Metryka

  • opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.
    data publikacji: 2022-12-23 14:13
  • zmodyfikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.
    ostatnia modyfikacja: 2022-12-27 08:45

Metryka

  • opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.
    data publikacji: 2022-12-23 14:16

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 146797
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-19 14:47:43