Zamówienia publiczne
GWI.271.2.1.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Remont pomieszczeń sanitarnych i korytarza w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Mąkolicach”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, 95-015 Głowno ul. Jana Kilińskiego 2,
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku ZSP w Mąkolicach o zakresie rzeczowym przedstawionym w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania. Zamówienie i wynagrodzenie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych.
III. Termin wykonania:
Od 27 stycznia 2018 r. do 10 lutego 2018 r., prace można prowadzić w godzinach między 7:00 – 19:00.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat realizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem.
2. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4).
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty – 80%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Okres gwarancji - 20% (minimalny – 12 miesięcy, maksymalny – 120 miesięcy).
Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Okres gwarancji w ofercie badanej
Gb = -------------------------------------------------------------------- x 20 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*
*(od 12 do 120 miesięcy)
VII. Informacje administracyjne:
1. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1.
2. Wykaz wykonanych prac stanowi załącznik nr 2.
3. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 3.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 4.
5. Termin składania ofert: upływa w dniu 11.01.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, faksem/mailem oraz drogą pocztową.
6. Dodatkowych informacji udziela Inspektor Maciej Olejniczak pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123 oraz Sekretarz Jolanta Szkup pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 125.
7. Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin i pomiarów robót budowlanych po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
8. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta - remont pomieszczeń sanitarnych i korytarza w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Mąkolicach. Nie otwierać przed 11.01.2018 r. godz. 12:00.”
Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8) lub drogą pocztową (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego).
10. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny, jak również zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak