GWI.271.2.5.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy nowego oświetlenia ulicznego LED z niezbędnym oprzyrządowaniem zasilanego z sieci energetycznej w pasach dróg gminnych w miejscowościach Lubianków, Wola Zbrożkowa i Ziewanice gm. Głowno. Gmina Głowno jest właścicielem każdej z niżej wymienionych działek ewidencyjnych.
2. Szczegółowy opis każdego z zadań:
Zadanie nr 1 – budowa oświetlenia w miejscowości Lubianków – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 36/9 obręb Lubianków, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 285 mb.
Zadanie nr 2 – budowa oświetlenia w miejscowości Wola Zbrożkowa – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 814 obręb Wola Zbrożkowa, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 140 mb.
Zadanie nr 3 – budowa oświetlenia w miejscowości Ziewanice – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 550/10 obręb Ziewanice, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 200 mb.
W załączeniu do zapytania zamieszczamy mapy z lokalizacją odcinków dróg, na których planowana jest budowa oświetlenia ulicznego.
3. W projekcie oświetlenia należy przewidzieć montaż słupów oświetlenia ulicznego oraz sieć kablową, lampy typu LED o mocy zapewniającej prawidłowe doświetlenie pasa drogowego – do uzgodnienia z zamawiającym po wizji terenowej. Dokumentację projektową należy wykonać w standardach technicznych i użytkowych obowiązujących w Polsce i UE. Przed złożeniem projektów w starostwie powiatowym wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym koncepcję rozmieszczenia latarń, wygląd, rodzaj i estetykę opraw.
4. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące usługi:
a) Wykonanie map do celów projektowych.
b) Wykonanie projektu budowlanego.
c) Wykonanie przedmiaru i kosztorysu robót.
d) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
e) Wykonanie kompletu dokumentacji (przedmiar, kosztorys) w wersji elektronicznej w formacie PDF.
e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i warunków technicznych w imieniu Zamawiającego.
f) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy wraz z brakiem sprzeciwu do złożonego zgłoszenia, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
5. Dokumentacja powinna być wykonana w formie papierowej i elektronicznej:
- Projekt wykonawczy z przedmiarem – 4 egz.,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – 4 egz.,
- Kosztorys inwestorski i przedmiar – 2 egz.,
- Kompletna dokumentacja w wersji edytowalnej (*doc) oraz nieedytowalnej (*pdf).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.
7. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna i uzgodniona z Zamawiającym.
III. Termin wykonania:
Termin wykonania prac zostanie ustalony w porozumieniu z zamawiającym, prace należy wykonać nie później niż do 20 września 2019 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą będącą projektantem, posiadającym kwalifikacje, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
Wykonawca musi wykazać doświadczenie w projektowaniu przy co najmniej trzech inwestycjach polegających na zaprojektowaniu budowy / przebudowy oświetlenia ulicznego w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
Uwagi ogólne:
Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenowej działek na których ma być budowane oświetlenie uliczne w celu dopasowania projektowanych rozwiązań do warunków terenowych.
Prace projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
Materiały użyte do projektowanych urządzeń powinny spełniać normy polskie i europejskie oraz posiadać ważne atesty i aprobaty.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
3. Wykaz wykonanych usług w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).
5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto za wykonanie całości zadania – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena brutto oferty badanej
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 25.06.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta – dokumentacja projektowo-kosztorysowa na budowę oświetlenia ulicznego LED”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:24
- Zapytanie ofertowe GWI.271.2.5.20191.9MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy41.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu101.94kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27
- Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług35kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27
- Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych118.67kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27
- Załącznik nr 5 - mapa Lubianków474.74kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27
- Załącznik nr 6 - mapa Wola Zbrożkowa280.65kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27
- Załącznik nr 7 - mapa Ziewanice391.76kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-11 09:27