Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.5.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-06-11 09:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2019-06-11
Data końca składania ofert: wtorek 2019-06-25 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.5.2019
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy nowego oświetlenia ulicznego LED z niezbędnym oprzyrządowaniem zasilanego z sieci energetycznej w pasach dróg gminnych w miejscowościach Lubianków, Wola Zbrożkowa i Ziewanice gm. Głowno. Gmina Głowno jest właścicielem każdej z niżej wymienionych działek ewidencyjnych.

2. Szczegółowy opis każdego z zadań:

Zadanie nr 1 – budowa oświetlenia w miejscowości Lubianków – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 36/9 obręb Lubianków, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 285 mb.

Zadanie nr 2 – budowa oświetlenia w miejscowości Wola Zbrożkowa – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 814 obręb Wola Zbrożkowa, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 140 mb.

Zadanie nr 3 – budowa oświetlenia w miejscowości Ziewanice – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 550/10 obręb Ziewanice, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 200 mb.

W załączeniu do zapytania zamieszczamy mapy z lokalizacją odcinków dróg, na których planowana jest budowa oświetlenia ulicznego.

3. W projekcie oświetlenia należy przewidzieć montaż słupów oświetlenia ulicznego oraz sieć kablową, lampy typu LED o mocy zapewniającej prawidłowe doświetlenie pasa drogowego – do uzgodnienia z zamawiającym po wizji terenowej. Dokumentację projektową należy wykonać w standardach technicznych i użytkowych obowiązujących w Polsce i UE. Przed złożeniem projektów w starostwie powiatowym wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym koncepcję rozmieszczenia latarń, wygląd, rodzaj i estetykę opraw.

4. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące usługi:

a) Wykonanie map do celów projektowych.

b) Wykonanie projektu budowlanego.

c) Wykonanie przedmiaru i kosztorysu robót.

d) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

e) Wykonanie kompletu dokumentacji (przedmiar, kosztorys) w wersji elektronicznej w formacie PDF.

e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i warunków technicznych w imieniu Zamawiającego.

f) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy wraz z brakiem sprzeciwu do złożonego zgłoszenia, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

5. Dokumentacja powinna być wykonana w formie papierowej i elektronicznej:

  • Projekt wykonawczy z przedmiarem – 4 egz.,
  • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – 4 egz.,
  • Kosztorys inwestorski i przedmiar – 2 egz.,
  • Kompletna dokumentacja w wersji edytowalnej (*doc) oraz nieedytowalnej (*pdf).

6. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie  wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.

7. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna i uzgodniona z Zamawiającym.

III. Termin wykonania:

Termin wykonania prac zostanie ustalony w porozumieniu z zamawiającym, prace należy wykonać nie później niż do 20 września 2019 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą będącą projektantem, posiadającym kwalifikacje, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej;

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:

Wykonawca musi wykazać doświadczenie w projektowaniu przy co najmniej trzech inwestycjach polegających na zaprojektowaniu budowy / przebudowy oświetlenia ulicznego w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

Uwagi ogólne:

Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenowej działek na których ma być budowane oświetlenie uliczne w celu dopasowania projektowanych rozwiązań do warunków terenowych.

Prace  projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.

Materiały użyte do projektowanych urządzeń powinny spełniać normy polskie i europejskie oraz posiadać ważne atesty i aprobaty.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Wykaz wykonanych usług w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania   (załącznik nr 3).

4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).

5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty brutto za wykonanie całości zadania – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  100 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 25.06.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2.  O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak  pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta – dokumentacja projektowo-kosztorysowa na budowę oświetlenia ulicznego LED”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-06-11
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-06-11 09:24
Załączniki:
  • Zapytanie ofertowe GWI.271.2.5.20191.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy41.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu101.94kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług35kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych118.67kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 5 - mapa Lubianków474.74kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 6 - mapa Wola Zbrożkowa280.65kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 7 - mapa Ziewanice391.76kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
[drukuj]