Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

  • MENU PODMIOTOWE

Treść strony

Zamówienia publiczne

Szukaj zamówień
:
:
:
użyj klawisza CTRL aby odznaczyć/zaznaczyć kolejne pozycje
:
:
:
:
GWI.271.2.9.2019 - zamówienia publiczne realizowane na podstawie art. 4 ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Modernizacja odwodnienia drogi gminnej we wsi Karasica (rowy odwadniające)”.
data opublikowania zdarzenia: 2019-08-05 13:30
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2019-08-05
Data końca składania ofert: poniedziałek 2019-08-19 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.9.2019
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Modernizacja odwodnienia drogi gminnej we wsi Karasica (rowy odwadniające)”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest regulacja i oczyszczenie z namułów odcinka rowu przydrożnego o długości około 520 mb przy asfaltowej drodze gminnej w miejscowości Karasica (działka nr ewid. 70 obręb Karasica), z zachowaniem odpowiedniego spadku w celu swobodnego spływu wód oraz oczyszczenie przepustów w ilości 10 szt., znajdujących się na trasie rowu  o łącznej długości ok. 57 mb. Rów należy odtworzyć w granicach pasa drogowego, który jest oznakowany palikami. Za modelowy przekrój do którego należy doprowadzić rów uznaje się rów o kształcie trapezowym, szerokości dna minimum 0,4 m, nachyleniu skarp 1:1 oraz głębokości dna rowu wynoszącej 0,7 m (różnica pomiędzy dnem rowu, a brzegiem jezdni asfaltowej od strony rowu). Brzeg góry skarpy powinien być wykonany w odległości około 0,7 mb od jezdni asfaltowej, w zależności od szerokości pobocza w danym miejscu. Namuł i nadmiar gruntu, powstały z odmulenia rowu należy wywieźć poza teren pasa drogowego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego (położone nie dalej niż 5 km od miejsca wykonywania prac), z wyjątkiem wykorzystania niezbędnych ilości do rozplantowania przy krawędzi rowu.

III. Termin wykonania:

Prace należy wykonać do 31 października 2019 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

posiadają niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia – koparka oraz pojazd umożliwiający odwiezienie nadmiaru gruntu i namułu.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 3).

4. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.

VI. Kryteria oceny ofert:
  • Cena oferty brutto – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  100 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 19.08.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Podinspektor Karolina Sobierajska: 42 719 12 91 w. 113.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta – modernizacja odwodnienia drogi gminnej we wsi Karasica (rowy odwadniające)”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-08-05
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-08-05 13:29
Załączniki:
[drukuj]

Urząd Gminy Głowno

ul. Kilińskiego 2
95-015 Głowno

[NIP / REGON]
7331304861

[numer konta]
49 8787 0000 0000 0563 2000 0005

Dane kontaktowe

tel. (42) 719-12-91

tel. (42) 719-13-54

fax (42) 719-20-08

email sekretariat@gmina-glowno.pl

Godziny urzędowania

Urząd Gminy czynny jest w godz.
7:30 - 15:30

Kasa Urzędu czynna jest w godz.
7:30 - 13:00

Odnośniki

Chmura tagów

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1448850
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-09-10 10:21

Stopka strony