Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

614493-N-2019 z dnia 2019-10-24 r. / GWI.271.1.12.2019 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Przebudowa drogi Władysławów Bielawski – Gawronki, stanowiącą działkę nr ewid. 812, położonej w miejscowości Wola Zbrożkowa, gm. Głowno”.
data opublikowania zdarzenia: 2020-01-24 08:35
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Oznaczenie: 510014053-N-2020 z dnia 24-01-2020 r. / GWI.271.1.12.2019
Szczegółowa informacja:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614493-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głowno, Krajowy numer identyfikacyjny 47205776700000, ul. ul. Jana Kilińskiego  2, 95-015  Głowno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 191 291, e-mail sekretariat@gmina-glowno.pl, faks 427 192 008.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-glowno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi Władysławów Bielawski – Gawronki, stanowiącą działkę nr ewid. 812, położonej w miejscowości Wola Zbrożkowa, gm. Głowno”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GWI.271.1.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej Władysławów Bielawski – Gawronki, stanowiącej działkę nr ewid. 812, położonej w miejscowości Wola Zbrożkowa, gm. Głowno, w skład której wchodzą następujące prace: • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, • zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m, zapewnienie ich ochrony przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, • korytowanie krótkich odcinków gruntu – włączeń w istniejące drogi; • wywóz nadmiaru gruntu powstałego z korytowania gruntu na miejsce wskazane przez zamawiającego położone na terenie gminy Głowno, • wyprofilowanie wykorytowanego gruntu, • wykonanie niezbędnych robót ziemnych, • mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej, • montaż przepustów rurowych pod koroną drogi, • wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 4 m i grubości 15,00 cm po zagęszczeniu na całej długości drogi, • skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa wiążąca o grubości 4 cm po zagęszczeniu, • skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu, • uzupełnienie poboczy – górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, uzyskanych decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi uzyskanymi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: • opisie technicznym do projektu wraz z załącznikami, • ogólnych specyfikacjach technicznych, • przedmiarze robót. 3. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa nie została jeszcze zatwierdzona przez organ wydający stosowne zezwolenie budowlane. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy zakres robót w terminie nie dłuższym niż 10 dni po uzyskaniu wszystkich niezbędnych zezwoleń wymaganych do realizacji niniejszego zamówienia. 4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, co należy potwierdzić w formularzu ofertowym. 5. Przed złożeniem oferty oferent zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej działek na których realizowana będzie inwestycja. Cenę należy skalkulować uwzględniając wszystkie niezbędne prace przewidziane dokumentacją projektową. Wizja lokalna ma też na celu zorientowanie oferenta co do organizacji placu budowy. 6. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych parametrów technicznych. 7. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 8. W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i niezbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 10. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 11. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
 
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233220-7, 45233226-9
 
SEKCJA III: PROCEDURA
 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 478303.06
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
Email wykonawcy: domax.biuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Grabińska 8
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 588312.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 588312.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 693907.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2020-01-24
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2020-01-24 08:39
[drukuj]