Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

540094-N-2020 z dnia 2020-05-14 r. / GWI.271.1.2.2020 540085316-N-2020 z dnia 19-05-2020 r. 540090888-N-2020 z dnia 26-05-2020 r. - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od czwartek 2020-05-14 godz. 13:30 do piątek 2020-05-29 godz. 10:00 piątek 2020-06-05 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Modernizacja SUW (wraz z wymianą wszystkich zbiorników i złóż) w Boczkach Domaradzkich – poprawa jakości wody”
data opublikowania zdarzenia: 2020-05-26 14:10
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: 540094-N-2020 z dnia 2020-05-14 r. / GWI.271.1.2.2020 / 540085316-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.
Szczegółowa informacja:

WYJAŚNIENIE NR 13

TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuję, że w dniu 25.05.2020 r. do zamawiającego wpłynął wniosek nr 13 dotyczący wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w prowadzonym postepowaniu pn.: „Modernizacja SUW (wraz z wymianą wszystkich zbiorników i złóż) w Boczkach Domaradzkich – poprawa jakości wody”.

Pytanie nr 1:

Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi od 3 do 5 lat na Przedmiot umowy, licząc od dnia  podpisania końcowego protokołu odbioru. Producenci większości urządzeń udzielają gwarancji na 12-24 miesięcy, zaś w przypadku dłuższych terminów gwarancji wymagają wykonywania m.in. 1 raz w roku płatnych przeglądów serwisowych (np. producenci pomp).

Prosimy o odpowiedź czy Zamawiający przewiduje wykonywanie takich płatnych serwisów, czy też leży to w gestii Wykonawcy, a koszt takich przeglądów serwisowych należy doliczyć do Oferty przetargowej?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że wszelkie kwestie związane z udzieleniem gwarancji na przedmiot zamówienia spoczywają na Wykonawcy.

Pytanie nr 2:

We wzorze umowy załączonym do SIWZ w §7 Zamawiający zawarł zapis, że:

 „3. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej Zamawiającemu za wykonanie przedmiotu zamówienia.

4. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę jest uprzednie podpisanie przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego lub protokołu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym.”

Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są m.in. roboty budowlane, a obecne realia rynkowe są takie, iż większość materiałów budowlanych należy regulować gotówką  - prosimy o wyrażenie zgody na możliwość kilku fakturowań częściowych (zamiast tylko jednej faktury końcowej). Dopuszczenie możliwości płatności częściowych ułatwi i pozwoli znacznie przyspieszyć termin zakończenia inwestycji.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę sposobu płatności, która została określona we wzorze umowy.

Powyższych wyjaśnień udzielono na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2020-05-26
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2020-05-26 14:11
Załączniki:
  • Zapytanie nr 13 do SIWZ - BIP517.24kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2020-05-26
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2020-05-26 14:12
[drukuj]