Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

2021/BZP 00016966/01 / GWI.271.1.1.2021 2021/BZP 00021142/01 / GWI.271.1.1.2021 - tryb podstawowy bez negocjacji

Aktualny okres składania ofert: od piątek 2021-03-12 godz. 14:50 do poniedziałek 2021-03-29 godz. 10:00 środa 2021-03-31 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”
data opublikowania zdarzenia: 2021-03-22 15:30
Typ zdarzenia: zmiana treści SWZ
Oznaczenie: 2021/BZP 00016966/01 / GWI.271.1.1.2021
Szczegółowa informacja:

                                                                                                                             

            -do wszystkich Wykonawców-

 

dotyczy:  postępowania pn. „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.

 

 

ZMIANA NR 1

TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019.2019) Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno” w sposób następujący:

 

Dotyczy treści SWZ:

 

1. Zamawiający uzupełnia SWZ o powody niedokonania podziału zamówienia na części. W rozdziale III. SWZ dodaje się ust. nr 6, który otrzymuje brzmienie:

 

„6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na:

  • podobny zakres kluczowych robót zawartych w poszczególnych zadaniach, który może zostać zrealizowany przez jednego wykonawcę;
  • na bliskie położenie dróg objętych poszczególnymi zadaniami – wszystkie znajdują się na terenie jednej gminy;
  • ze względów ekonomicznych – bliskie położenie dróg zapewnia niższe koszty wykonania zamówienia poprzez obniżenie kosztów transportu sprzętu i materiałów budowlanych,
  • większy – połączony i zwiększony zakres zamówienia jest bardziej ekonomiczny z punktu widzenia wykonawcy i może przyczynić się do zaoferowania niższej ceny przez wykonawcę niż w przypadku wykonania trzech mniejszych zamówień;
  • łatwiejszą koordynację wykonania zamówienia.”

 

2. Zamawiający zmienia zapisy dotyczące terminu wykonania zamówienia, w związku z tym rozdział VI. SWZ otrzymuje nowe brzmienie:

 

„Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy”

 

3. Zamawiający zmienia termin związania ofertą wskazany w Rozdziale XIV ust. 2 SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.04.2021 r.”

 

4. Zamawiający zmienia termin związania ofertą wskazany w Rozdziale XV SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„Wykonawca jest związany ofertą do dnia 29.04.2021 r.”

 

5. Zamawiający w związku z wprowadzonymi zmianami zmienia termin składania ofert określony w Rozdziale XVII ust. 1 SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 31.03.2021 r. do godz. 10:00”.

 

6. Zamawiający zmienia termin otwarcia ofert określony w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2021 r. godz. 11:00.”.

 

 

Dotyczy treści załącznika nr 7 do SWZ – wzoru umowy:

 

1. Zamawiający zmienia zapisy dotyczące terminu wykonania zamówienia zawarte w § 6 ust. 1 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„1. Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy”.

 

2. Zamawiający zmienia zapisy w § 6 ust. 2 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„2. Ustala się, że zamówienie zostało wykonane w terminie wskazanym w ust. 1, jeżeli do końca tego terminu podpisany zostanie protokół odbioru robót nie stwierdzający wad istotnych przedmiotu zamówienia lub protokół potwierdzający usunięcie wad istotnych, stwierdzonych przy odbiorze robót, w tym przekazanie Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów, określonych co do rodzaju w § 7 ust. 3 niniejszej umowy w odniesieniu do każdego zrealizowanego Zadania z zastrzeżeniem ust. 4”.

 

3. Zamawiający zmienia zapisy w § 8 ust. 3 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„3. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur cząstkowych wystawionych osobno na każde z Zadań stanowiących przedmiot zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę jest uprzednie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego danego Zadania nie stwierdzającego wad istotnych lub protokołu potwierdzającego usunięcie wad istotnych stwierdzonych przy odbiorze końcowym danego Zadania, a zapłata następuje w terminie …… dni od dnia doręczenia każdej prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują datę obciążenia stosowną kwotą rachunku bankowego Zamawiającego”.

 

4. Zamawiający zmienia zapisy w § 10 ust. 2 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„2. Strony postanawiają, iż rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. Termin rękojmi za wady liczony jest odrębnie dla każdego Zadania i biegnie on od dnia następnego po dniu sporządzenia protokołu odbioru końcowego danego Zadania nie stwierdzającego wad istotnych lub od daty potwierdzenia usunięcia wad istotnych stwierdzonych przy odbiorze końcowym danego Zadania”.

 

5. Zamawiający zmienia zapisy w § 11 ust. 2 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

„2. Termin gwarancji ustala się na……… miesięcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia następnego po dniu sporządzenia protokołu odbioru końcowego danego Zadania lub od daty potwierdzenia usunięcia wad istotnych stwierdzonych przy odbiorze końcowym danego Zadania”.

 

Powyższa zmiana treści SWZ powoduje zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00016966/01 oraz zmiany postępowania o identyfikatorze: 85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96 opublikowanego na stronie postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96  

 

Termin składania i otwarcia ofert został również zmieniony na miniPortalu.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż pozostała treść Specyfikacji Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.

 

Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2021-03-22
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2021-03-22 14:13
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2021-03-22 15:35
Załączniki:
  • Zmiana nr 1 treści SWZ z dnia 22.03.2021 r.1.7MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2021-03-22
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2021-03-22 15:35
[drukuj]