Odnośniki
Banery
Przejdź do: www.gmina-glowno.pl
Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Głownie - Radca prawny
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2018 r. poz. 1260) Wójta Gminy Głowno ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
„STANOWISKO - RADCA PRAWNY”
w Urzędzie Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
Wymiar czasu pracy 1/2 etatu.
I. Wymagania kwalifikacyjne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek prawo;
2. posiadanie uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych);
3. Spełnia warunki określone w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 1260), tj.
- jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
4. posiadanie minimum 3 –letnie doświadczenie w czynnym wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
6. znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa cywilnego, materialnego, prawa pracy, postępowania administracyjnego i cywilnego, prawa podatkowego oraz innych przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego m.in. ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa, o pracownikach samorządowych, o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych.
II. Wymagania dodatkowe:
- bezpośrednie doświadczenie zawodowe w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego lub innych podmiotów z bezpośrednim udziałem majątku skarbu państwa lub jednostek samorządu terytorialnego,
- umiejętność analitycznego myślenia i negocjacji;
- komunikatywność, kreatywność, komunikacja werbalna i pisemna, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie i systematyczność,
- umiejętność obsługi komputera, prawo jazdy kat. B.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, m.in.
- zapewnienie obsługi prawnej Rady Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy, komórek organizacyjnych Urzędu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych nie posiadających własnej obsługi prawnej;
- udział w obradach sesji Rady Gminy,
- opracowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawnych organów samorządu Gminy (uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta, decyzji), zawieranych umów i porozumień,
- sporządzanie opinii prawnych oraz udzielanie porad prawnych w sprawach kierowanych przez pracowników Urzędu, weryfikowanie dokumentacji tworzonej w ramach postępowania administracyjnego, programów pomocowych, w sferze zamówień publicznych, wynagrodzeń itp.;
- reprezentowanie interesów Gminy w ramach udzielonych pełnomocnictw przez Wójta Gminy przed sądami i innymi organami i instytucjami, zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów wynikających z zastępstwa procesowego;
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- praca siedząca, przy komputerze, w budynku Urzędu Gminy w Głownie i poza nim; miejsce pracy znajduje się na piętrze, w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych; bezpieczne warunki pracy na stanowisku:
- stanowisko związane z przemieszczaniem się w budynku i poza nim; budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę.
- czas pracy Radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Głownie minimum 20 godzin tygodniowo.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Głownie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty
- życiorys (CV) własnoręcznie podpisany;
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wg załączonego wzoru),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów),
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (np. certyfikaty, zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych),
- kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 – letnie doświadczenie w czynnym wykonywaniu zawodu radcy prawnego, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Radcy prawnego (kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zostanie skierowany na badania wstępne);
- oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii (wg załączonego wzoru), - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru (wg załączonego wzoru- klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy),
- w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Głownie”,
do dnia 20.09.2018r. do godz. 12:00,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8, I piętro.
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu), nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.
Dodatkowe informacje:
- brak podpisu na oświadczeniach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;
- lista osób które spełniły wymagania formalne, informacje o dalszym postępowaniu kwalifikacyjnym oraz wyniki naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Głowno pod adresem www.gmina-glowno.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno,
- Z każdym z kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna po uprzednim powiadomieniu telefonicznym o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji; osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane,
- Komisja przeprowadzająca rozmowę kwalifikacyjną oceniać będzie posiadaną przez kandydatów wiedzę z zakresu informacji ogólnych o samorządzie gminnym; administracji publicznej i finansów publicznych,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które zakwalifikowały się do następnego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi. Urząd Gminy Głowno nie będzie odsyłał dokumentów kandydatów.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r w zw. z ustawą o pracownikach samorządowych”.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Jóźwiak - Wójt Gminy Głownodata wytworzenia: 2018-09-05
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2018-09-05 14:07