Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Portal Mapowy
  • ePUAP - elektroniczna skrzynka podawcza
  • BIP Archiwum

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Głownie - stanowisko d/s księgowości budżetowej

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY W GŁOWNIE

Na podstawie art. 11, 12 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
( Dz. U. 2019 r. poz.
1282) Wójt Gminy Głowno ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

STANOWISKO D/S księgowości budżetowej

w Urzędzie Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno 

 Wymiar czasu pracy  1 etat.

I. Wymagania kwalifikacyjne:

  1. Wykształcenie średnie lub,
  2. Wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym; Preferowane wykształcenie kierunkowe.
  3. Spełnia warunki określone w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. 2019 r. poz. 1282), tj.
    - jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3,
    - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych,
    - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
    - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. Znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office, Excel, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych.

II.  Wymagania dodatkowe:

        1. Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
        2. Znajomość aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, o rachunkowości, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz rozporządzeń wykonawczych,
        3. Preferowany staż  pracy na podobnym stanowisku lub innych stanowiskach w jednostkach samorządu terytorialnego,
        4. Sumienność, samodzielność, kreatywność oraz zdolność pracy zespołowej,
        5. Komunikatywność i obowiązkowość, odpowiedzialność,
        6. Systematyczność, dobra organizacja pracy,
        7. Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania aktów prawnych.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

Obowiązki ogólne:

  1. Bieżąca znajomość przepisów prawnych dotyczących powierzonego stanowiska pracy,
  2. Sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań wynikających z powierzonego stanowiska,
  3. Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,
  4. Przestrzeganie dyscypliny pracy,
  5. Właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed zniszczeniem i kradzieżą,
  6. Bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej i państwowej,
  7. Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych wszystkich czynności
    i obowiązków określonych w Karcie Pracy, w miarę potrzeby pomaganie innym pracownikom Urzędu, a na polecenie przełożonych wykonywanie również innych czynności.

Obowiązki szczegółowe:

  1. prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło,
  2. rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od w/w umów i terminowe sporządzanie przelewów do urzędu skarbowego podatku dochodowego od umów zlecenia i umów o dzieło,
  3. sporządzanie wykazów rocznych pobranych zaliczek na podatek dochodowy od umów zleceń, umów o dzieło oraz roczne rozliczanie tego podatku,
  4. zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osoby wykonujące prace zlecone i o dzieło,
  5. prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
  6. naliczanie amortyzacji środków trwałych,
  7. organizacja przeprowadzania inwentaryzacji oraz jej rozliczanie w formie spisu z natury zgodnie z ustawą o rachunkowości, w tym rzeczy użyczonych dla jednostek organizacyjnych Gminy i innych jednostek spoza sektora finansów publicznych,
  8. prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  9. sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym,
  10. rozliczanie ryczałtów samochodowych (samochodów prywatnych używanych do celów służbowych), diet Radnych, diet sołtysów oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  11. rozliczanie i odprowadzanie podatku VAT,
  12. prowadzenie rejestru sprzedaży i rejestru zakupu VAT,
  13. sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz pliku JPK-VAT,
  14. dokonywanie korekty rocznej podatku od towarów i usług,
  15. sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
  16. bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach prawa dotyczących czynności wykonywanych na zajmowanym stanowisku pracy przy pomocy np. serwisu internetowego Ministerstwa Finansów, Sejmu RP, dostępnego w Urzędzie systemu informacji prawnej LEX oraz udział w szkoleniach;
  17. wyszukiwanie możliwości pozyskiwania różnego rodzaju funduszy, w tym  funduszy unijnych na zadania objęte zakresem stanowiska,
  18. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.

 

 

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca siedząca, przy komputerze, w budynku Urzędu Gminy w Głownie; miejsce pracy znajduje się na piętrze, w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych; bezpieczne warunki pracy na stanowisku:
  2. stanowisko związane z przemieszczaniem się w budynku i poza nim; budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę,
  3. wyjazdy w teren na obszarze gminy,
  4. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  5. praca jednozmianowa, 40 godzin tygodniowo,
  6. w zależności od potrzeb w szczególności w przypadkach zdarzeń losowych praca poza ustaloną normą czasu pracy Urzędu Gminy Głowno.

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w  Głownie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany;
  2. list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
  3. własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wg załączonego wzoru),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie ukończenia szkoły/uczelni),
  5. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, kopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ( kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zostanie skierowany na badania wstępne);
  7. oświadczenie kandydata o:
    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych; oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii (wg załączonego wzoru),
  8. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru (wg załączonego wzoru- klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy),
  10. w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
  11. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Głownie”,
do dnia 31.01.2020 r. do godz. 12:00,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8,
I piętro.

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data i godzina wpływu do Urzędu), nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.

Wójt Gminy Głowno zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego kandydata.

 Dodatkowe informacje:

  1. Brak podpisu na oświadczeniach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
  2. Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  3. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniły wymagań formalnych, nie będą informowane.
  4. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Głownie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno,
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które zakwalifikowały się do następnego etapu i zostały umieszczone w protokole,  będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi. Urząd Gminy Głowno nie będzie odsyłał dokumentów kandydatów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r w zw. z ustawą o pracownikach samorządowych”.

Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak - Zastępca Wójta Gminy Głowno
    data wytworzenia: 2020-01-14
  • opublikował: Piotr Antczak
    data publikacji: 2020-01-14 15:33
  • zmodyfikował: Piotr Antczak
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-15 07:36

Metryka

  • opublikował: Piotr Antczak
    data publikacji: 2020-01-14 15:36

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 145827
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-04 12:33:44