Odnośniki
Banery
Przejdź do: www.gmina-glowno.pl
Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Głowno - stanowisko d/s księgowości budżetowej
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY GŁOWNO
Na podstawie art. 11, 12 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 r. poz. 1282 , 2021 r. poz.1834) Wójt Gminy Głowno ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze od młodszego referenta do inspektora
„STANOWISKO D/S księgowości budżetowej”
w Urzędzie Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
Wymiar czasu pracy 1 etat.
I. Wymagania kwalifikacyjne:
- Wykształcenie średnie;
- Spełnia warunki określone w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. 2019 r. poz. 1282, 2021r. poz. 1834), tj.
- jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - Znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office, Excel, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego,
II. Wymagania dodatkowe:
-
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
- Znajomość aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, o rachunkowości, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz rozporządzeń wykonawczych, Ordynacji podatkowej, rozporządzenie w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
- Preferowany 2 letni staż pracy w tym 1 rok na podobnym stanowisku lub innych stanowiskach w jednostkach samorządu terytorialnego,
- Sumienność, samodzielność, kreatywność oraz zdolność pracy zespołowej,
- Komunikatywność i obowiązkowość, odpowiedzialność,
- Systematyczność, dobra organizacja pracy,
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania aktów prawnych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Obowiązki ogólne:
- Bieżąca znajomość przepisów prawnych dotyczących powierzonego stanowiska pracy,
- Sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań wynikających z powierzonego stanowiska,
- Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,
- Przestrzeganie dyscypliny pracy,
- Właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed zniszczeniem i kradzieżą,
- Bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej i państwowej,
- Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych wszystkich czynności
i obowiązków określonych w Karcie Pracy, w miarę potrzeby pomaganie innym pracownikom Urzędu, a na polecenie przełożonych wykonywanie również innych czynności.
Obowiązki szczegółowe:
- prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło,
- sporządzanie dokumentacji związanej z płacami osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników, przygotowywanie przelewów w zakresie w/w płac,
- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od w/w umów i terminowe sporządzanie przelewów do urzędu skarbowego podatku dochodowego od umów zlecenia i umów o dzieło,
- sporządzanie wykazów rocznych pobranych zaliczek na podatek dochodowy od umów zleceń, umów o dzieło oraz roczne rozliczanie tego podatku,
- zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osoby wykonujące prace zlecone i o dzieło,
- naliczanie i terminowe odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy,
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz korekt dokumentów do ZUS,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
- naliczanie amortyzacji środków trwałych,
- organizacja przeprowadzania inwentaryzacji oraz jej rozliczanie w formie spisu z natury zgodnie z ustawą o rachunkowości, w tym rzeczy użyczonych dla jednostek organizacyjnych Gminy i innych jednostek spoza sektora finansów publicznych,
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- rozliczanie ryczałtów samochodowych (samochodów prywatnych używanych do celów służbowych), diet Radnych, diet sołtysów oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- rozliczanie i odprowadzanie podatku VAT,
- prowadzenie rejestru sprzedaży i rejestru zakupu VAT,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz pliku JPK-VAT,
- dokonywanie korekty rocznej podatku od towarów i usług,
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
- sporządzanie sprawozdań, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu,
- przestrzeganie przepisów o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
- bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach prawa dotyczących czynności wykonywanych na zajmowanym stanowisku pracy przy pomocy np. serwisu internetowego Ministerstwa Finansów, Sejmu RP, dostępnego w Urzędzie systemu informacji prawnej LEX oraz udział w szkoleniach;
- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania różnego rodzaju funduszy, w tym funduszy unijnych na zadania objęte zakresem stanowiska,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- praca siedząca, przy komputerze, w budynku Urzędu Gminy w Głownie; miejsce pracy znajduje się na piętrze, w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych; bezpieczne warunki pracy na stanowisku:
- stanowisko związane z przemieszczaniem się w budynku i poza nim; budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę,
- wyjazdy w teren na obszarze gminy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca jednozmianowa, 40 godzin tygodniowo,
- w zależności od potrzeb w szczególności w przypadkach zdarzeń losowych praca poza ustaloną normą czasu pracy Urzędu Gminy Głowno.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Głownie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) własnoręcznie podpisany;
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wg załączonego wzoru),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie ukończenia szkoły/uczelni),
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, kopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ( kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zostanie skierowany na badania wstępne);
- oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii (wg załączonego wzoru), - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru (wg załączonego wzoru- klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy),
- w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Głownie”,
do dnia 03.03.2022 r. do godz. 12:00,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno,
pokój nr 8, I piętro.
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data i godzina wpływu do Urzędu), nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.
Wójt Gminy Głowno zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Dodatkowe informacje:
- Brak podpisu na oświadczeniach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
- Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniły wymagań formalnych, nie będą informowane.
- Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Głownie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które zakwalifikowały się do następnego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi. Urząd Gminy Głowno nie będzie odsyłał dokumentów kandydatów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r w zw. z ustawą o pracownikach samorządowych”.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Głowno, 17.02.2022 r.
- Ogłoszenie (PDF) 442.9kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2022-02-17 14:44, ostatnia modyfikacja: 2022-02-17 14:50) - Załącznik nr 1 - kwestionariusz osobowy (DOC) 47.5kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2022-02-17 14:48, ostatnia modyfikacja: 2022-02-17 14:50) - Załącznik nr 2 - oświadczenie (DOC) 38.5kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2022-02-17 14:48, ostatnia modyfikacja: 2022-02-17 15:31) - Załącznik nr 3 - klauzula (PDF) 186.49kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2022-02-17 14:48, ostatnia modyfikacja: 2022-02-17 14:49) - Zarządzenie Nr 13/2022 Wójta Gminy Głowno z dnia 17 lutego 2022 r. w sprawie ogłoszenia naboru oraz powołania Komisji ds. naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Głowno (PDF) 43.11kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2022-02-17 14:48, ostatnia modyfikacja: 2022-02-17 14:49)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Aneta Jankowskadata wytworzenia: 2022-02-17
- opublikował: Piotr Antczakdata publikacji: 2022-02-17 14:44
- zmodyfikował: Piotr Antczakostatnia modyfikacja: 2022-02-17 14:52