Odnośniki
Banery
Przejdź do: www.gmina-glowno.pl
Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Głowno z dnia 23 grudnia 2022 r. - Referent/Inspektor ds. księgowości budżetowej
Wójt Gminy Głowno ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
I. Stanowisko pracy:
„Referent/Inspektor ds. księgowości budżetowej”
w Urzędzie Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
- Praca biurowa w systemie jednozmianowym z obsługą monitora ekranowego powyżej
4 godzin oraz obsługą pozostałych urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner; - Miejsce wykonywania pracy- Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (parter).
Stanowisko pracy z przewagą pozycji siedzącej; - Okres na jaki planowane jest zatrudnienie: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
II. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) Posiadanie obywatelstwa polskiego, a także inne obywatelstwo z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);
2) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) Nieposzlakowana opinia;
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
6) Znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;
7) Doświadczenie zawodowe kandydata wykształcenie wyższe I lub II stopniu w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość), preferowany 3 letni staż pracy potwierdzony doświadczeniem zawodowym w księgowości;
8) Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Excel, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego;
III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1)Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
2) Posiadanie dobrej praktycznej obsługi komputera w zakresie MS Office (WORD, EXEL) oraz znajomość obsługi Legislatora,
3) Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
4) Prawo jazdy kat.B,
5) Sumienność, samodzielność, kreatywność oraz zdolność pracy zespołowej,
6) Umiejętność analizy problemów, ich rozwiązywanie i logicznego wyciągania wniosków,
7) Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,
8) Umiejętność pracy w zespole,
9) Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
10) Bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej i państwowej,
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło,
- sporządzanie dokumentacji związanej z płacami osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników, przygotowywanie przelewów w zakresie w/w płac,
- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od w/w umów i terminowe sporządzanie przelewów do urzędu skarbowego podatku dochodowego od umów zlecenia i umów o dzieło,
- sporządzanie wykazów rocznych pobranych zaliczek na podatek dochodowy od umów zleceń, umów o dzieło oraz roczne rozliczanie tego podatku,
- zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osoby wykonujące prace zlecone i o dzieło,
- naliczanie i terminowe odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy,
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz korekt dokumentów do ZUS,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
- naliczanie amortyzacji środków trwałych,
- organizacja przeprowadzania inwentaryzacji oraz jej rozliczanie w formie spisu z natury zgodnie z ustawą o rachunkowości, w tym rzeczy użyczonych dla jednostek organizacyjnych Gminy i innych jednostek spoza sektora finansów publicznych,
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- rozliczanie ryczałtów samochodowych (samochodów prywatnych używanych do celów służbowych), diet Radnych, diet sołtysów oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- rozliczanie i odprowadzanie podatku VAT,
- prowadzenie rejestru sprzedaży i rejestru zakupu VAT,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz pliku JPK-VAT,
- dokonywanie korekty rocznej podatku od towarów i usług,
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
- sporządzanie sprawozdań, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu,
- wystawianie not obciążeniowych,
- przestrzeganie przepisów o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
- bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach prawa dotyczących czynności wykonywanych na zajmowanym stanowisku pracy przy pomocy np. serwisu internetowego Ministerstwa Finansów, Sejmu RP, dostępnego w Urzędzie systemu informacji prawnej LEX oraz udział w szkoleniach;
- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania różnego rodzaju funduszy, w tym funduszy unijnych na zadania objęte zakresem stanowiska,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.
V. Wymagane dokumenty
1) List motywacyjny własnoręcznie podpisany,
2) Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany,
3) Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(druk do pobrania na stronie internetowej Urzędu Gminy Głowno lub w pokoju nr 8),
4) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem),
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy - świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (kopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach-
w przypadku ich posiadania (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7) Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530), są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
8) Oświadcznie o treści: “Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie” (dotyczy kandydatów
posiadających obywatelstwo polskie),
9) Oświadcznie o treści: “ Oświadczam, że posiadam obywatelstwo państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego),
10) Oświadcznie o treści: “Oświadczam, że nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
11) Oświadcznie o treści: “Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych”,
12) Oświadcznie o treści: “ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit.a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 20016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)”,
13) Dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
a) certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
b) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
c) świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
d) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane
przez Ministra Sprawieliwości.
14) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Głowno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) Termin składania dokumentów: do dnia 04.01.2023 r.
2) Miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Głowno”,
do dnia 04.01.2023 r. do godz. 12:00,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno,
pokój nr 8, I piętro
Wójt Gminy Głowno zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Aplikacje, które wpłyną po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania dokumentów ma data ich wpływu do Urzędu Gminy Głowno, a nie data stempla pocztowego.
Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze opublikowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Głowno: www.bip.gmina-glowno.pl w zakładce NABÓR NA WOLNE STANOWISKA oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Głowno.
VIII. Informacje dodatkowe:
Za brak spełnienia wymagań formalnych będą uznane: inna treść oświadczeń niż w zarządzeniu, brak podpisu pod: każdym oświadczeniem, listem motywacyjnym, życiorysem i kwestionariuszem osobowym oraz brak poświadczenia za zgodność kserokopii wymaganych dokumentów (na każdej ze stron skopiowanych dokumentów).
IX. Klauzula informacyjna w zawiązku z art. 13ust.1 I ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym dalej RODO:
- Administratorem danych osobowych kandydatów jest Wójt Gminy Głowno, działający w imieniu Urzędu Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno;
- Dane kotaktowe do Inspektora Ochrony Danych : inspektor@odo.info.pl
- Celem przetwarzania danych osobowych przez administratora jest realizacja procesu rekrutacji;
- Podstawe prawną do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust.1 lit.a) i c) RODO;
- Odbiorcami danych, będą wyłącznie osoby działające na polecenie administratora oraz organy publiczne działające na podstawie przepisów prawa;
- Dane osobowe nie będą pzekazywane do państwa trzeciego;
- Dane osobowe będą przechowywane do ustania ich przydatności przez co najmniej okres 5 lat liczonych od dnia zakończenia procesu rekrutacji;
- Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
- Kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpoatrywania jego kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji;
- Każda osoba, której dane dotyczą posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
Głowno, dnia 23 grudnia 2022 r.
Metryka
- opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.data publikacji: 2022-12-23 14:13
- zmodyfikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.ostatnia modyfikacja: 2022-12-27 08:45
Metryka
- opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.data publikacji: 2022-12-23 14:16
- zmodyfikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.ostatnia modyfikacja: 2022-12-23 14:17
Metryka
- opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.data publikacji: 2022-12-23 14:18
Metryka
- opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.data publikacji: 2022-12-23 14:20
Metryka
- opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.data publikacji: 2022-12-23 14:20
Metryka
- opublikował: Guzek Andrzej - komendant gminny ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa, zarządzania i OC.data publikacji: 2022-12-23 14:16