Odnośniki
Banery
Przejdź do: www.gmina-glowno.pl
Treść strony
- Zarządzenie Nr 19/2020 Wójta Gminy Głowno z dnia 16 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia naboru oraz powołania Komisji ds. naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Głowno (PDF) 5169.39kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2020-03-16 12:42, ostatnia modyfikacja: 2020-03-16 12:42) - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (DOC) 48.5kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2020-03-16 12:43, ostatnia modyfikacja: 2020-03-16 12:44) - Oświadczenia dla kandydatów ubiegających się o stanowisko urzędnicze (DOC) 33.5kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2020-03-16 12:43, ostatnia modyfikacja: 2020-03-16 12:45) - Klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (DOC) 38.5kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
(dodano: 2020-03-16 12:43, ostatnia modyfikacja: 2020-03-16 12:45)
Metryka
- opublikował: Piotr Antczakdata publikacji: 2020-03-16 12:40
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referenta/inspektora ds. organizacyjnych
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019.1282) Wójt Gminy Głowno ogłasza nabór na kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Referenta /Inspektora ds. Organizacyjnych.
...................................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1. Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
2. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi :
a) jest obywatelem polskim,
b) ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) posiada wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
f) dobra znajomość obsługi komputera( pakiet Office) i urządzeń biurowych,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
- preferowane wykształcenie wyższe ze specjalnością z zakresu prawa administracyjnego,
- posiadanie dobrej znajomości i umiejętności obsługi programu do tworzenia aktów prawnych, poczta elektroniczna.
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań,
- znajomość regulacji prawnych dot. ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, Statut Gminy Głowno.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
|
I. Obowiązki ogólne.
II. Obowiązki szczegółowe:
1. Obsługa kancelaryjno-techniczna Rady Gminy Głowno i Komisji w szczególności; 1) Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami, w tym z radcą prawnym materiałów dotyczących projektów uchwał rady gminy i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia tych organów, 2) Zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję, posiedzenia komisji, zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawienie ich wójtowi, przewodniczącemu rady i właściwym komisjom, 3)Przekazywanie uchwał Rady Gminy do właściwego organu nadzoru w terminach wynikających z przepisów prawa, 4)Opracowywanie protokołów z sesji, komisji oraz przekazywanie materiałów , uchwał, postanowień , wniosków, opinii właściwym rzeczowo pracownikom Urzędu i kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych do wiadomości i przestrzegania, 5)Zapewnienie terminowego dostarczania materiałów na sesję Rady Gminy i posiedzenia komisji, 6)Przygotowywanie projektów planów spotkań radnych z wyborcami, dyżurów w okręgach wyborczych , 7)Prowadzenie korespondencji Rady Gminy i Komisji, 8)Obsługa dyżurów Przewodniczącego Rady Gminy, 9)Wykonywanie innych obowiązków związanych z obsługą Rady określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 10) Załatwianie spraw związanych z nadawaniem odznaczeń i honorowego obywatelstwa gminy, 11)Prowadzenie dokumentacji Rady Gminy i poszczególnych Komisji, 12) Prowadzenie w okresach kadencyjnych rejestrów uchwał i postanowień Rady Gminy, 13) Nadawanie właściwego biegu wnioskom i zapytaniom Radnych Gminy, przygotowanie informacji o sposobie ich realizacji oraz nadzór nad sposobem załatwienia zapytań i wniosków, 14)Opracowywanie na zlecenie Rady Gminy materiałów i wniosków dotyczących działalności Rady Gminy i Komisji. 15) Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Gminy, 16) Opracowywanie we współpracy z Przewodniczącym Rady Gminy, Przewodniczącymi komisji projektów planów pracy i okresowych sprawozdań z działalności Rady Gminy i Komisji oraz informowanie zainteresowanych o zadaniach wynikających z uchwalonych programów i planów, 17)Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem praw Radnych Gminy i członków komisji, w szczególności wynikających z ochrony stosunku pracy Radnych Gminy i przygotowania projektów decyzji w tych sprawach, 18) Prowadzenie zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów ławników do sądów powszechnych, 19) Prowadzi sprawy związane z kulturą fizyczną i turystyką, 20) Prowadzi ewidencję zabytków, 21) Nadzorowanie gospodarki łowieckiej i współpraca z Kołami Łowieckimi, 22) Organizowanie gospodarki leśnej w lasach stanowiących własność osób fizycznych, 23) Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań i czynności , 24) Obsługa spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej osób fizycznych: przyjmowanie w formie papierowej lub elektronicznej zintegrowanego wniosku CEIDG-1 o wpis do ewidencji działalności gospodarczej oraz przetwarzanie wniosku w systemie teleinformatycznym , 25) Prowadzenie rejestru złożonych wniosków do CEIDG, 26) Dodawanie wniosków w systemie CEIDG o sprostowanie dokonanego wpisu, 27) Wydawanie duplikatów decyzji o wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej wydanych przed 1 lipca 2012 roku . 28) Nadzór nad grobami wojennymi i Miejscami Pamięci Narodowej, 29) Bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach prawa dotyczących czynności wykonywanych na zajmowanym stanowisku pracy przy pomocy np. serwisu internetowego Sejmu RP oraz dostępnego w Urzędzie systemu informacji prawnej, 30) Wyszukiwanie możliwości pozyskiwania różnego rodzaju funduszy , w tym funduszy unijnych na zadania objęte zakresem stanowiska.
|
4.4. Warunki pracy na stanowisku:
1)Wymiar czasu pracy- pełny etat, obowiązująca 8-io godzinna dobowa i 40-to godzinna tygodniowa norma czasy pracy w pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym.
2) miejsce pracy – Urząd Gminy Głowno , Głowno ul. Kilińskiego 2 oraz teren gminy Głowno, budynek biurowy dwukondygnacyjny, bez windy,
3) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,
4) bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
5) stanowisko wymagające mobilności zawodowej, gotowości do wyjazdów służbowych /sesje wyjazdowe rady gminy/
6) praca wykonywana jest w wymuszonej pozycji ciała / w większości praca siedząca/ , stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
7) pierwsza umowa o prace zostanie zawarta na czas określony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony , nie dłuższy niż 6 miesięcy.
8)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Głowno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Głowno nie przekroczył 6 %.
5.Wymagane dokumenty:
- Własnoręcznie podpisany życiorys – CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej)
- Własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) odbyte szkolenia oraz posiadane uprawnienia i umiejętności,
- dokumenty poświadczające posiadany staż pracy zawodowej oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy , zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy.
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
- nieposzlakowanej opinii, niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych , posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U. 2016.922);
6.Termin , miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
a) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno- w sekretariacie pokój nr 8 , I piętro, lub
b) przesłać pocztą na adres : Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2 , 95-015 Głowno.
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w Urzędzie Gminy Głowno lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie , opatrzonej napisem:
„ NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE- PRACOWNIK DS. ORGANIZACYJNYCH „
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia
3 kwietnia 2020 roku do godz. 15.00 włącznie.
- O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu.
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną ani poza ogłoszeniem.
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
7.Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji . Osoby , które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
8. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Głowno oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Głowno , ul. Kilińskiego 2 , 95-015 Głowno.
9. Dokumenty aplikacyjne kandydata , który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Głowno przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia się informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru.
Urząd Gminy Głowno nie będzie odsyłał dokumentów kandydatów.
Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokólarnie zniszczone.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Jóźwiak - Wójt Gminy Głownodata wytworzenia: 2020-03-16
- opublikował: Piotr Antczakdata publikacji: 2020-03-16 12:39
- zmodyfikował: Piotr Antczakostatnia modyfikacja: 2020-03-16 13:05