Zamówienia publiczne
GWI.271.2.9.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Remont elewacji budynku Urzędu Gminy Głowno”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Urzędu Gminy Głowno przy ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, polegający na pomalowaniu ścian zewnętrznych i odnowieniu napisu „Urząd Gminy Głowno” wraz z pracami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres prac:
- Zabezpieczenie rynien, drzwi, okien, parapetów, tabliczek informacyjnych oraz elementów klimatyzacji przed zabrudzeniem.
- Oczyszczenie podłoża wraz ze zmyciem odpowiednim preparatem.
- Naprawa punktowych uszkodzeń podłoża (odparzeń tynku) i spękań wraz z zagruntowaniem.
- Dwukrotne pomalowanie elewacji farbą silikatowo-silikonową. Kolor farby zostanie ustalony z zamawiającym przed zawarciem umowy.
- Usunięcie starego, uszkodzonego tynku mozaikowatego z cokołu okalającego budynek, przygotowanie podłoża wraz z zagruntowaniem, nałożenie nowego tynku mozaikowatego na cokół.
- Demontaż napisu „Urząd Gminy Głowno” oraz herbu gminy, odrestaurowanie poprzez odmalowanie i ponowne zamocowanie napisu i herbu po zakończeniu malowania elewacji.
- Pomalowanie metalowych krat okiennych.
- Uporządkowanie otoczenia budynku po zakończonych pracach.
Zamówienie i wynagrodzenie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych.
Elewacja budynku jest ocieplona styropianem z siatką i warstwą tynku o chropowatej powierzchni, pomalowanego farbą.
Wysokość budynku: 6,2 – 6,7 m
Długość ścian wynosi około: 69,6 m
Powierzchnia ścian budynku z cokołem, oknami i drzwiami wynosi około: 494 m2
Powierzchnia ścian do pomalowania (bez drzwi i okien) wynosi około: 420,5 m2
Powierzchnia cokołu wynosi około: 40 m2
Powierzchnia ościeżnic okiennych w budynku do pomalowania wynosi około: 43,1 m2
Liczba i powierzchnia krat w oknach budynku wynosi około: 21 szt., 37,0 m2
Wymiary napisu (wysokość liter / długość napisu): 0,5 m x 8,5 m
Wymiary herbu: 1,2 x 1,4 m
Ilość chłodnic klimatyzatorów zamocowanych na ścianach: 15 szt.
III. Termin wykonania:
Od 16 lipca 2018 do 25 września 2018 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat realizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Kosztorys robót budowlanych.
3. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty – 90%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 90 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Okres gwarancji - 10% (minimalny – 36 miesięcy, maksymalny – 96 miesięcy).
Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Okres gwarancji w ofercie badanej
Gb = -------------------------------------------------------------------- x 10 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*
*(od 36 do 96 miesięcy)
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 09.07.2018 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz faksem/mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak: 42 719 12 91 w. 123.
4. Potencjalni wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin obiektu po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Remont elewacji budynku Urzędu Gminy Głowno. Nie otwierać przed 09.07.2018 r. godz. 12:00.”
Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8), drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego), faxem: 42 719 20 08 lub e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl.
7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
8. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
9. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po wyłonieniu wykonawcy.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny;
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
Wójt Gminy Głowno
(-) Marek Jóźwiak