Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.5.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-06-11 09:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2019-06-11
Data końca składania ofert: wtorek 2019-06-25 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.5.2019
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy nowego oświetlenia ulicznego LED z niezbędnym oprzyrządowaniem zasilanego z sieci energetycznej w pasach dróg gminnych w miejscowościach Lubianków, Wola Zbrożkowa i Ziewanice gm. Głowno. Gmina Głowno jest właścicielem każdej z niżej wymienionych działek ewidencyjnych.

2. Szczegółowy opis każdego z zadań:

Zadanie nr 1 – budowa oświetlenia w miejscowości Lubianków – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 36/9 obręb Lubianków, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 285 mb.

Zadanie nr 2 – budowa oświetlenia w miejscowości Wola Zbrożkowa – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 814 obręb Wola Zbrożkowa, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 140 mb.

Zadanie nr 3 – budowa oświetlenia w miejscowości Ziewanice – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 550/10 obręb Ziewanice, długość odcinka drogi do oświetlenia wynosi około 200 mb.

W załączeniu do zapytania zamieszczamy mapy z lokalizacją odcinków dróg, na których planowana jest budowa oświetlenia ulicznego.

3. W projekcie oświetlenia należy przewidzieć montaż słupów oświetlenia ulicznego oraz sieć kablową, lampy typu LED o mocy zapewniającej prawidłowe doświetlenie pasa drogowego – do uzgodnienia z zamawiającym po wizji terenowej. Dokumentację projektową należy wykonać w standardach technicznych i użytkowych obowiązujących w Polsce i UE. Przed złożeniem projektów w starostwie powiatowym wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym koncepcję rozmieszczenia latarń, wygląd, rodzaj i estetykę opraw.

4. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące usługi:

a) Wykonanie map do celów projektowych.

b) Wykonanie projektu budowlanego.

c) Wykonanie przedmiaru i kosztorysu robót.

d) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

e) Wykonanie kompletu dokumentacji (przedmiar, kosztorys) w wersji elektronicznej w formacie PDF.

e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i warunków technicznych w imieniu Zamawiającego.

f) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy wraz z brakiem sprzeciwu do złożonego zgłoszenia, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

5. Dokumentacja powinna być wykonana w formie papierowej i elektronicznej:

  • Projekt wykonawczy z przedmiarem – 4 egz.,
  • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – 4 egz.,
  • Kosztorys inwestorski i przedmiar – 2 egz.,
  • Kompletna dokumentacja w wersji edytowalnej (*doc) oraz nieedytowalnej (*pdf).

6. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie  wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.

7. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna i uzgodniona z Zamawiającym.

III. Termin wykonania:

Termin wykonania prac zostanie ustalony w porozumieniu z zamawiającym, prace należy wykonać nie później niż do 20 września 2019 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą będącą projektantem, posiadającym kwalifikacje, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej;

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:

Wykonawca musi wykazać doświadczenie w projektowaniu przy co najmniej trzech inwestycjach polegających na zaprojektowaniu budowy / przebudowy oświetlenia ulicznego w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

Uwagi ogólne:

Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenowej działek na których ma być budowane oświetlenie uliczne w celu dopasowania projektowanych rozwiązań do warunków terenowych.

Prace  projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.

Materiały użyte do projektowanych urządzeń powinny spełniać normy polskie i europejskie oraz posiadać ważne atesty i aprobaty.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Wykaz wykonanych usług w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania   (załącznik nr 3).

4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).

5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty brutto za wykonanie całości zadania – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  100 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 25.06.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2.  O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak  pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta – dokumentacja projektowo-kosztorysowa na budowę oświetlenia ulicznego LED”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-06-11
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-06-11 09:24
Załączniki:
  • Zapytanie ofertowe GWI.271.2.5.20191.9MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy41.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu101.94kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług35kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych118.67kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 5 - mapa Lubianków474.74kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 6 - mapa Wola Zbrożkowa280.65kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
  • Załącznik nr 7 - mapa Ziewanice391.76kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-11
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-11 09:27
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-06-14 11:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie
Oznaczenie: GWI.271.2.5.2019
Szczegółowa informacja:

Zapytanie nr 1 z dnia 13.06.2019 r. do treści zapytania ofertowego:

Pytanie 1.

Temat Lubianków - zasilanie planowanego oświetlenia będzie (najprawdopodobniej) jako przedłużenie obwodu oświetleniowego, ze słupa który jest zlokalizowany na działce 74/2 (tak to wygląda na geoportalu). Czy będzie zgoda właściciela działki aby przejść przez jego nieruchomość na odcinku od ogrodzenia do słupa?

Odpowiedź:

Zamawiający w tym momencie nie dysponuje informacją na temat zgody właściciela ww. działki.

Pytanie 2.

Temat Wola Zbrożkowa - zasilanie planowanego oświetlenia będzie (najprawdopodobniej) jako przedłużenie obwodu oświetleniowego, ze słupa który jest zlokalizowany na działce przy posesji nr2 (dz. nr 112 wg oglądu na geoportalu). Pytanie jak wyżej, będzie zgoda właściciela działki aby przejść przez jego działkę (o ile będzie to konieczne)?

Odpowiedź:

Zamawiający w tym momencie nie dysponuje informacją na temat zgody właściciela ww. działki.

Pytanie 3.

Czy Gmina przewiduje włączenie się w pozyskanie powyższych zgód właścicieli na etapie opracowywania projektu?

Odpowiedź:

Zgodnie z treścią zapytania ofertowego, w ramach realizacji zadania wykonawca powinien m.in. uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i warunki techniczne w imieniu zamawiającego. Zamawiający oferuje pomoc w uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, w tym również zgód właścicieli nieruchomości, jeśli takie będą wymagane.

Z up. Wójta

/-/ Jolanta Szkup

Sekretarz Gminy Głowno

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-06-14
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-06-14 11:45
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2019-06-14 11:47
Załączniki:
  • Zapytanie nr 1 do treści zapytania ofertowego337.21kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-14
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-14 11:46
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-06-26 14:25
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GWI.271.2.5.2019
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O WYNIKU

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego LED na trzech odcinkach dróg: w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.

Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

PELDOM Sp. z o. o.

ul. Maratońska 15/3

05-600 Grójec

który zaproponował najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 11 586,60 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 20 września 2019 r., zaoferował 21 dniowy termin płatności.

Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100 pkt.

W prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty, 1 oferta zostały odrzucona jako niezgodna z wymogami zawartymi w treści zapytania ofertowego.

Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Dziękujemy za złożenie ofert.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-06-26
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-06-26 14:26
Załączniki:
  • Zestawienie złożonych ofert255.03kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-26
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-26 14:28
  • Porównanie złożonych ofert - punktacja190.24kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-26
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-26 14:28
[drukuj]