Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.6.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
„Docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-06-19 14:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2019-06-19
Data końca składania ofert: środa 2019-07-03 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.6.2019
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest docieplenie stropu w nowej części szkoły w ZSP w Mąkolicach. W ramach zadania w poszczególnych pomieszczeniach należy wykonać prace polegające na zdemontowaniu istniejącego sufitu podwieszanego, położeniu wełny mineralnej na stelażu i ponownym zamontowaniu sufitu podwieszanego. Zamówienie obejmuje również pomalowanie ścian w salach objętych remontem, kolor farby zostanie ustalony z zamawiającym przed przystąpieniem do wykonania robót. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa, która stanowi załącznik nr 5 do zapytania. Zamówienie i wynagrodzenie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych zgodnie z przedmiarem robót. Adres placówki: Mąkolice 96, 95-015 Głowno.

Wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin pomieszczeń objętych remontem po uprzednim uzgodnieniu terminu z dyrektorem placówki.

III. Termin wykonania:

Prace należy wykonać do 29 sierpnia 2019 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – uprawnienia w branży remontowo – budowlanej;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).

4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).

5. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia w branży remontowo-budowlanej.

6. Kosztorys ofertowy.

7. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty brutto – 70%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  70 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

  • Okres gwarancji - 30% (minimalny – 36 miesięcy, maksymalny – 96 miesięcy).

Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                        Okres gwarancji w ofercie badanej

      Gb = --------------------------------------------------------------------   x  30 pkt.

                     Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*

*(od 36 do 96 miesięcy)

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 03.07.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak: 42 719 12 91 w. 123.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta – docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-06-19
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-06-19 10:03
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2019-06-19 14:41
Załączniki:
„Docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-07-03 14:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: GWI.271.2.6.2019
Szczegółowa informacja:

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania w sprawie wyłonienia wykonawcy na

„Docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”

W dniu 19.06.2019 r. zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego, które ogłoszono na tablicy Urzędu Gminy Głowno przy ul. Kilińskiego 2 oraz w biuletynie informacji publicznej oraz przesłano do 8 wykonawców świadczących usługi remontowo-budowlane.

Termin składania ofert minął w dniu 03.07.2019 r. o godz. 12:00. W wyznaczonym terminie składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty, wobec czego niniejsze postępowanie stało się bezprzedmiotowe.

Z up. Wójta

/-/ Jolanta Szkup

Sekretarz Gminy Głowno

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-07-03
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-07-03 14:01
Załączniki:
[drukuj]