587207-N-2019 z dnia 2019-08-19 r. / GWI.271.1.9.2019 - przetarg nieograniczony
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-glowno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.gmina-glowno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub drogą korespondencyjną
Adres:
Gmina Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Utwardzenie drogi – działka nr 216 obręb Lubianków oraz działka nr 30 obręb Jasionna”
Numer referencyjny: GWI.271.1.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia obejmuje utwardzenie nawierzchni dróg gminnych kruszywem łamanym, w skład którego wchodzą następujące prace: a) Zadanie nr 1 - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Lubianków – działka nr ewid. 216: • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, • zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m, zapewnienie ich ochrony przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, • korytowanie gruntu na głębokość 15 cm, • wywóz nadmiaru gruntu powstałego z korytowania gruntu na miejsce wskazane przez zamawiającego położone na terenie gminy Głowno, • wyprofilowanie wykorytowanego gruntu, • wykonanie niezbędnych robót ziemnych, • mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej, • wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 2,80 m i grubości 15,00 cm po zagęszczeniu na całej długości drogi. b) Zadanie nr 2 - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Jasionna – działka nr ewid. 30 (odcinek 750 m): • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, • zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m, zapewnienie ich ochrony przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, • korytowanie gruntu na głębokość 10 cm, • wyprofilowanie wykorytowanego gruntu, • wywóz nadmiaru gruntu powstałego z korytowania gruntu na miejsce wskazane przez zamawiającego położone na terenie gminy Głowno, • wykonanie niezbędnych robót ziemnych, • mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej, • regulacja istniejących skrzynek wodociągowych; • wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 5,00 m i grubości 15,00 cm po zagęszczeniu na całej długości drogi. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: • opisie technicznym do projektu wraz z załącznikami, • ogólnych specyfikacjach technicznych, • przedmiarze robót.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
45233220-7 |
45233226-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-29
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-11-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykazanie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy zł, 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzy (3) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie ulicy lub drogi o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy zł, 00/100). Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały do dn. 30.05.2006 r.) bądź dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dn. 30.05.2006 r.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w rozdziale V ust.1 pkt 2) lit. c.1 SIWZ z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego im prawidłowo ukończone. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale V ust.1 pkt 2) lit. c.1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ Dowodami, o których mowa wyżej mogą być: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale V ust.1 pkt 2) lit. c.1) SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale V ust.1 pkt 2) lit. c.2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 3) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3a do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art.144 ustawy PZP. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania robót w przypadku: a) w zakresie przesunięcia terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia szczególnie wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią (temperatura, odpady) na wniosek Wykonawcy, b) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzględnionych w dokumentacji, tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia, c) nieterminowego przejęcia od Zamawiającego terenu budowy lub jego części, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, f) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia (np. działanie sił przyrody, huragan, powódź, stan wojenny, stan wyjątkowy itp.), g) wprowadzenia zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie pozostałe do zapłaty do końca obowiązywania umowy, może ulec zmianie o zwiększoną lub zmniejszoną wartość podatku od towarów i usług VAT. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy: a) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania robót budowlanych, b) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty. 5. W przypadku konieczności zmiany wskazanych przez Wykonawcę w ofercie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca może dokonać zmiany w tym zakresie pod warunkiem zachowania warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w SIWZ oraz zawiadomienia Zamawiającego o powyższej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 3. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018 r. poz. 419 z późniejszymi zmianami), przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wszystkich podjętych środków ochrony fizycznej i prawnej dotyczących zastrzeżenia części oferty, poprzez przedstawienie odpowiednich dowodów i dokumentów. 5. W przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymagań w celu skutecznego zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zamawiający ujawni tę część oferty. 6. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULE INFORMACYJNE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, tel. 42 719 12 91; 2. z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: inspektor@odo.info.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: GWI.271.1.9.2019 pn.: „Utwardzenie drogi – działka nr 216 obręb Lubianków oraz działka nr 30 obręb Jasionna” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o a rt. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:18
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia7.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy22.03kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 1a - Formularz cenowy44kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 2a - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu96.69kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 2b - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania144.1kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 3 - wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia18.41kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 3a - oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień123.6kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych16.06kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej18.75kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 6 - wzór umowy214.44kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 7 - dokumentacja techniczna16.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
- Załącznik nr 8 - specyfikacje techniczne964.03kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-19 13:25
WYJAŚNIENIE NR 1
TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuję, że w dniu 27.08.2019 r. do zamawiającego wpłynął wniosek dotyczący wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w prowadzonym postepowaniu pn.: „Utwardzenie drogi – działka nr 216 obręb Lubianków oraz działka nr 30 obręb Jasionna”.
Pytanie nr 1:
Proszę o wyjaśnienie rozbieżności dotyczących okresu gwarancji. W ogłoszeniu o zamówieniu jest podany maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy, natomiast w SIWZ od 6 miesięcy do 30 miesięcy. Proszę podać jaki okres gwarancji jest poprawny w ww postępowaniu.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w kryterium oceny ofert „okres gwarancji” poprawny wymagany okres wynosi od 6 do 30 miesięcy. Informuję, że w rozdziale III ust. 3 SIWZ została omyłkowo wpisana wartość 36 miesięcznej gwarancji zamiast 6 miesięcznej. Informuję, że dokonaliśmy zmiany brzmienia zapisu zawartego w rozdziale III ust. 3 SIWZ w tym zakresie. Ujednolicony tekst SIWZ zostanie opublikowany w biuletynie informacji publicznej zamawiającego.
Powyższych wyjaśnień udzielono na podstawie art. 38 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-28
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-28 11:33
- Wyjaśnienie nr 1 treści SIWZ294.67kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-28
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-28 11:34
ZMIANA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t. j.) dokonuję zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Utwardzenie drogi – działka nr 216 obręb Lubianków oraz działka nr 30 obręb Jasionna” polegającej na zmianie brzmienia rozdziału III ust. 3 SIWZ w zakresie warunków udziału w postępowaniu w sposób następujący:
Rozdział III ust. 3 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Warunkiem udziału w postępowaniu jest udzielenie minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, co należy potwierdzić w formularzu ofertowym”.
Ujednolicony tekst Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowi załącznik do niniejszych zmian. Powyższe zmiany są wiążące dla wszystkich zainteresowanych wykonawców.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-28
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-28 11:40
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2019-08-28 11:45
- Zmiana treści SIWZ237.42kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-28
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-28 11:41
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wersja jednolita po zmianie7.7MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-28
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-28 11:43
Informacja z otwarcia ofert na zadanie: „Utwardzenie drogi – działka nr 216 obręb Lubianków oraz działka nr 30 obręb Jasionna”
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł |
Termin wykonania |
Okres gwarancji |
Termin płatności |
1 |
Konsorcjum Firm P.P.H.U. Kupczyk Michał – lider konsorcjum P.P.H.U. Kupczyk Grażyna – partner konsorcjum ul. Mickiewicza 9 99-210 Uniejów |
157 735,30 zł (netto) 36 279,12 zł (VAT) 194 014,42 zł (brutto) |
do 29 listopada 2019 r. |
36 mies. |
14 dni |
2 |
Usługi Budowlane „KAL-BRUK” Skrzatek Zbigniew Gałkówek Parcela 38 95-041 Gałków Duży |
163 734,03 zł (netto) 37 658,83 zł (VAT) 201 392,86 zł (brutto) |
do 29 listopada 2019 r. |
30 mies. |
31 dni |
3 |
„ANDRO+” Roman Fijałkowski ul. A. Fredry 43 95-060 Brzeziny |
209 116,00 zł (netto) 48 096,68 zł (VAT) 257 212,68 zł (brutto) |
do 29 listopada 2019 r. |
6 mies. |
30 dni |
4 |
Firma Transportowo – Handlowa „WOTEX” Wojciech Wacławski Micin 12 99-314 Krzyżanów |
188 507,50 zł (netto) 43 356,73 zł (VAT) 231 864,23 zł (brutto) |
do 29 listopada 2019 r. |
30 mies. |
30 dni |
Informujemy, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 153 315,00 zł brutto.
Głowno dnia 03.09.2019 r.
informację sporządził:
Inspektor Maciej Olejniczak
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-09-03
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-09-03 14:53
- Informacja z otwarcia ofert335.58kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-09-03
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-09-03 14:54
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Utwardzenie drogi – działka nr 216 obręb Lubianków oraz działka nr 30 obręb Jasionna”.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Konsorcjum Firm
P.P.H.U. Kupczyk Michał – lider konsorcjum
P.P.H.U. Kupczyk Grażyna – partner konsorcjum
ul. Mickiewicza 9
99-210 Uniejów
Uzasadnienie wyboru: Oferta spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W kryteriach oceny ofert otrzymała maksymalną ilość 100 punktów.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1 - Konsorcjum Firm P.P.H.U. Kupczyk Michał – lider konsorcjum, P.P.H.U. Kupczyk Grażyna – partner konsorcjum, ul. Mickiewicza 9, 99-210 Uniejów.
Oferta nr 2 - Usługi Budowlane „KAL-BRUK” Skrzatek Zbigniew, Gałkówek Parcela 38, 95-041 Gałków Duży.
Oferta nr 3 - „ANDRO+” Roman Fijałkowski, ul. A. Fredry 43, 95-060 Brzeziny.
Oferta nr 4 - Firma Transportowo – Handlowa „WOTEX” Wojciech Wacławski, Micin 12, 99-314 Krzyżanów.
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 6) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.
5. Działając na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania w/w oferentom niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-09-27
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-09-27 10:44
- Zestawienie złożonych ofert.279.89kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-09-27
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-09-27 10:45
- Porównanie złożonych ofert - punktacja.173.17kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-09-27
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-09-27 10:45
Numer ogłoszenia: 587207-N-2019
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-glowno.pl
Zamówienie było podzielone na części:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 157735.30
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
tak
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Kupczyk Michał – lider konsorcjum
Email wykonawcy: kupczyk.michal@wp.pl Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 9 Kod pocztowy: 99-210 Miejscowość: Uniejów Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Kupczyk Grażyna – partner konsorcjum
Email wykonawcy: kupczyk.michal@wp.pl Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 9 Kod pocztowy: 99-210 Miejscowość: Uniejów Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 194014.42
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194014.42 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257212.58 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-10-10
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-10-10 09:37