Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.10.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2019/2020”
data opublikowania zdarzenia: 2019-10-11 14:50
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2019-10-11
Data końca składania ofert: piątek 2019-10-25 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2019
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2019/2020”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług w zakresie odśnieżania, usuwania błota pośniegowego oraz zwalczania gołoledzi na drogach  zarządzanych przez Gminę Głowno. Zamówienie  będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie. Wymaga się aby Wykonawca rozpoczął odśnieżanie w ciągu 1 godziny od przyjęcia zlecenia. Drogi należy odśnieżać obustronnie na całej  ich szerokości. Szerokość dróg gminnych wynosi 3,0 – 4,5 m.

W pierwszej kolejności odśnieżane będą drogi po których jeździ autobus szkolny oraz drogi dojazdowe z innych gmin. Pozostałe drogi odśnieżane będą w II kolejności. Odśnieżaniem objęte zostaną również drogi nie objęte wykazem zgłoszone przez Zamawiającego telefonicznie.

Posypywanie dróg odbywać się będzie głownie w miejscach niebezpiecznych (zakręty, skrzyżowania, podjazdy) oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych.

W przypadku braku opadów śniegu, zimowego utrzymania nie prowadzi się, a Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu dyżurów nocnych i dziennych, utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą zawiadomienia  przez  Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby łączność  z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów komórkowych. W czasie prowadzenia akcji odśnieżania również musi być zapewniona łączność  z operatorami obsługującymi sprzęt. W przypadku gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie wykonać robót zgodnie z poleceniem, powinien o tym fakcie zawiadomić Urząd Gminy w Głownie, celem ustalenia dalszego postępowania.

III. Termin wykonania:

Do dnia 30 kwietnia 2020 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

posiadają zdolność finansową do wykonania przedmiotu zamówienia;

  • posiadają zdolność techniczną do wykonania przedmiotu zamówienia: dysponują przynajmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do pługowania i posypywania nawierzchni mieszanką solno-piaskową oraz jedną koparko-spycharką wraz z operatorami;
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Wykaz wyposażenia technicznego (załącznik nr 3).

4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).

5. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.

VI. Kryteria oceny ofert:
  • Cena oferty brutto – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone według następujących składowych wg wzoru:

1. Odśnieżenie pługiem – stawka za 1 godzinę pracy:

                         Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

              Pc1 = --------------------------------------------------------------------   x  60 pkt.

                                     Cena brutto oferty badanej

2. Posypanie mieszanką solno-piaskową – stawka za 1 godzinę pracy:

                         Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

             Pc2 = --------------------------------------------------------------------   x  20 pkt.

                                       Cena brutto oferty badanej

3. Mieszanka solno-piaskowa 15% za 1 tonę:

                        Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

             Pc3 = --------------------------------------------------------------------   x  5 pkt.

                                           Cena brutto oferty badanej

4. Mieszanka solno-piaskowa 30% za 1 tonę:

                             Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

              Pc4 = --------------------------------------------------------------------   x  5 pkt.

                                         Cena brutto oferty badanej

5. 1 godzina pracy koparko-spycharki:

                        Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

             Pc5 = --------------------------------------------------------------------   x  10 pkt.

                                     Cena brutto oferty badanej

Obliczenie punktacji łącznej: Pc1 + Pc2 + Pc3 + Pc4 + Pc5

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 25.10.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Podinspektor Karolina Sobierajska: 42 719 12 91 w. 113.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2019/2020”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-10-11
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-10-11 14:48
Załączniki:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2019/2020”
data opublikowania zdarzenia: 2019-10-28 08:10
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GWI.271.2.10.2019
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O WYNIKU

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno w sezonie 2019/2020”.

 Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

DANETPIL Grzegorz Zieliński

Lubianków 6

95-015 Głowno

który zaproponował najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwoty jednostkowe:

  • Odśnieżenie pługiem za 1 godzinę pracy: 162,00 zł brutto
  • Posypanie mieszanką solno-piaskową za 1 godzinę pracy: 162,00 zł brutto
  • Mieszanka solno-piaskowa 15% za 1 tonę: 151,20 zł brutto
  • Mieszanka solno-piaskowa 30% za 1 tonę: 162,00 zł brutto
  • Praca koparko-spycharki przez 1 godzinę: 140,40 zł brutto

Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 30 kwietnia 2020 r., zaoferował 14 dniowy termin płatności.

Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100,00 pkt.

W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę żadne oferty nie zostały odrzucone.

Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Dziękujemy za złożenie ofert.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-10-28
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-10-28 08:11
Załączniki:
  • Zestawienie złożonych ofert256.77kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-10-28
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-10-28 08:12
  • Porównanie złożonych ofert - punktacja169.03kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-10-28
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-10-28 08:12
[drukuj]