Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.12.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„Budowa oświetlenia ulicznego LED w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-11 13:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2019-12-11
Data końca składania ofert: piątek 2019-12-20 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.12.2019
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.z późn.zm.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego LED w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem postępowania jest budowa trzech odcinków nowego oświetlenia ulicznego LED z niezbędnym oprzyrządowaniem zasilanego z sieci energetycznej w pasach dróg gminnych w miejscowościach Lubianków, Wola Zbrożkowa i Ziewanice gm. Głowno:

  • Zadanie nr 1 - budowa oświetlenia ulicznego LED w miejscowości Lubianków: obejmuje montaż 7 słupów oraz 326 mb przewodu sieci napowietrznej zasilania wraz z montażem wysięgników do opraw oświetleniowych i opraw typu LED;
  • Zadanie nr 2 - budowa oświetlenia ulicznego LED w miejscowości Wola Zbrożkowa: obejmuje montaż 4 słupów oraz 184 mb przewodu sieci napowietrznej zasilania wraz z montażem wysięgników do opraw oświetleniowych i opraw typu LED;
  • Zadanie nr 3 - budowa oświetlenia ulicznego LED w miejscowości Ziewanice: obejmuje montaż 4 słupów oraz 214 mb przewodu sieci napowietrznej zasilania wraz z montażem wysięgników do opraw oświetleniowych i opraw typu LED.

Do oferty należy załączyć kosztorysy wykonania robót – osobne dla poszczególnych zadań. W ofercie należy podać rodzaj, producenta i model oferowanych opraw oświetleniowych, co umożliwi Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opracowanym projektem oświetlenia.

2. Roboty należy wykonać ściśle według wytycznych zawartych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej dla każdego odcinka oświetlenia ulicznego.

3. Zamówienie obejmuje wybudowanie oświetlenia wraz z podłączeniem do sieci energetycznej i uruchomieniem oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i uzyskanie pozwolenia od Zarządcy drogi na zajęcie pasa, obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.– Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie  wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.

5. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

III. Termin wykonania:

Zamówienie należy wykonać do 10 marca 2020 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej;

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:

Wykonawca musi wykazać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie / przebudowie / modernizacji oświetlenia ulicznego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Kosztorysy ofertowe odrębnie na wykonanie 3 zadań.

3. Karty charakterystyki oferowanych opraw oświetleniowych.

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

5. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).

6. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).

7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.

VI. Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty brutto – 85%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone według następujących składowych wg wzoru:

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  85 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

  • Okres gwarancji – 15%

Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                        Okres gwarancji w ofercie badanej

      Gb = --------------------------------------------------------------------   x  15 pkt.

                     Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*

*(od 24 do 72 miesięcy)

Obliczenie punktacji łącznej: Pc + Gb.

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 20.12.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Wójta - Maciej Olejniczak  pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta –  budowa oświetlenia ulicznego LED”

Ofertę złożyć można:

  • osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
  • drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
  • faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
  • e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

IX. Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykaz wykonanych robót.

4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.

5. Wzór umowy.

6. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa - Lubianków.

7. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa - Wola Zbrożkowa.

8. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa - Ziewanice.

Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-12-11
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-12-11 13:08
Załączniki:
„Budowa oświetlenia ulicznego LED w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-31 13:10
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GWI.271.2.12.2019
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O WYNIKU

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.z późn.zm.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Budowa oświetlenia ulicznego LED w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.

Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Monter Jerzy Lisiecki

Łęg Witoszyn 13A

87-811 Fabianki

który zaproponował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 56 181,02 zł brutto. Oferent zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 10 marca 2020 r., zaoferował 72 miesięczny okres gwarancji i 30 dniowy termin płatności.

Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100 pkt.

W prowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert, żadne nie zostały odrzucone.

Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Dziękujemy za złożenie ofert.

Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-12-31
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-12-31 13:10
Załączniki:
  • Zestawienie złożonych ofert323.93kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-12-31
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-12-31 13:10
  • Porównanie złożonych ofert - punktacja210.85kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-12-31
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-12-31 13:10
[drukuj]