GWI.271.2.12.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.z późn.zm.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego LED w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest budowa trzech odcinków nowego oświetlenia ulicznego LED z niezbędnym oprzyrządowaniem zasilanego z sieci energetycznej w pasach dróg gminnych w miejscowościach Lubianków, Wola Zbrożkowa i Ziewanice gm. Głowno:
- Zadanie nr 1 - budowa oświetlenia ulicznego LED w miejscowości Lubianków: obejmuje montaż 7 słupów oraz 326 mb przewodu sieci napowietrznej zasilania wraz z montażem wysięgników do opraw oświetleniowych i opraw typu LED;
- Zadanie nr 2 - budowa oświetlenia ulicznego LED w miejscowości Wola Zbrożkowa: obejmuje montaż 4 słupów oraz 184 mb przewodu sieci napowietrznej zasilania wraz z montażem wysięgników do opraw oświetleniowych i opraw typu LED;
- Zadanie nr 3 - budowa oświetlenia ulicznego LED w miejscowości Ziewanice: obejmuje montaż 4 słupów oraz 214 mb przewodu sieci napowietrznej zasilania wraz z montażem wysięgników do opraw oświetleniowych i opraw typu LED.
Do oferty należy załączyć kosztorysy wykonania robót – osobne dla poszczególnych zadań. W ofercie należy podać rodzaj, producenta i model oferowanych opraw oświetleniowych, co umożliwi Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opracowanym projektem oświetlenia.
2. Roboty należy wykonać ściśle według wytycznych zawartych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej dla każdego odcinka oświetlenia ulicznego.
3. Zamówienie obejmuje wybudowanie oświetlenia wraz z podłączeniem do sieci energetycznej i uruchomieniem oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i uzyskanie pozwolenia od Zarządcy drogi na zajęcie pasa, obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.– Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.
5. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
III. Termin wykonania:
Zamówienie należy wykonać do 10 marca 2020 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
Wykonawca musi wykazać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie / przebudowie / modernizacji oświetlenia ulicznego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Kosztorysy ofertowe odrębnie na wykonanie 3 zadań.
3. Karty charakterystyki oferowanych opraw oświetleniowych.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
5. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
6. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).
7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto – 85%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone według następujących składowych wg wzoru:
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 85 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Okres gwarancji – 15%
Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Okres gwarancji w ofercie badanej
Gb = -------------------------------------------------------------------- x 15 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*
*(od 24 do 72 miesięcy)
Obliczenie punktacji łącznej: Pc + Gb.
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 20.12.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Wójta - Maciej Olejniczak pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta – budowa oświetlenia ulicznego LED”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
IX. Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykaz wykonanych robót.
4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.
5. Wzór umowy.
6. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa - Lubianków.
7. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa - Wola Zbrożkowa.
8. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa - Ziewanice.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:08
- Zapytanie ofertowe GWI.271.2.12.2019 z dnia 11.12.2019 r.1.6MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy39kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu32.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych robót17.62kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych17.18kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 5 - wzór umowy150.08kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 6 - dokumentacja - Lubianków cz. I6.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 6 - dokumentacja - Lubianków cz. II8.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 7 - dokumentacja - Wola Zbrożkowa cz. I5.9MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 7 - dokumentacja - Wola Zbrożkowa cz. II8.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 8 - dokumentacja - Ziewanice cz. I6.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
- Załącznik nr 8 - dokumentacja - Ziewanice cz. II8.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-11 13:19
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.z późn.zm.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Budowa oświetlenia ulicznego LED w Lubiankowie, Woli Zbrożkowej i Ziewanicach”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Monter Jerzy Lisiecki
Łęg Witoszyn 13A
87-811 Fabianki
który zaproponował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 56 181,02 zł brutto. Oferent zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 10 marca 2020 r., zaoferował 72 miesięczny okres gwarancji i 30 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert, żadne nie zostały odrzucone.
Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-31
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-31 13:10
- Zestawienie złożonych ofert323.93kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-31 13:10
- Porównanie złożonych ofert - punktacja210.85kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-12-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-12-31 13:10