GWI.271.2.4.2020 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Projekt „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno”
RPLD.11.01.02-10-0115/18-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z późn.zm.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Zakup środków ochrony osobistej oraz sprzętu do dezynfekcji pomieszczeń w ramach projektu „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę środków ochrony osobistej dla trzech szkół w ramach projektu „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zgodnie z poniższym zestawieniem:
Nazwa i parametry minimalne |
Ilość dla jednej szkoły |
Ilość łącznie |
Przyłbica ochronna twarzy (możliwość regulacji; wielorazowego użytku; odporna na środki dezynfekujące) |
40 sztuk |
120 sztuk |
Rękawiczki nitrylowe rozmiar S, M, L (opakowania po 100 sztuk z każdego rozmiaru; bezpudrowe; kolor bez znaczenia) |
5 opakowań z każdego rozmiaru = 15 szt. |
15 opakowań z każdego rozmiaru = 45 szt. |
Żel antybakteryjny do rąk (5 litrów; łagodne dla skóry pH; wysokie stężenie alkoholu) |
10 sztuk |
30 sztuk |
Mydło antybakteryjne (5L) |
10 sztuk |
30 sztuk |
Ręczniki papierowe - rolka |
100 sztuk |
300 sztuk |
Termometr medyczny bezdotykowy (wyświetlacz cyfrowy; zasilany na baterie) |
5 sztuk |
15 sztuk |
Chusteczki/ściereczki dezynfekujące do sprzętu komputerowego (opakowanie 100 szt.) |
25 sztuk |
75 sztuk |
Osłona ochronna z plexi na biurko (100cm x 70cm lub 100cm x 60cm z wyciętym otworem, przezroczysta) |
20 sztuk |
60 sztuk |
Stacja dezynfekująca bezdotykowa (zasilana sieciowo i akumulatorowo bezdotykowy automatyczny, elektroniczny dozownik płynu do dezynfekcji rąk; wysoka wydajność; możliwość uzupełnienia płynem do 5 litrów) |
1 sztuka |
3 sztuki |
Automatyczny dozownik na mydło bezdotykowy (zasilany bateriami lub zasilaczem; pojemność minimum 1 litr; możliwość montażu na ścianie lub na stojaku) |
5 sztuk |
15 sztuk |
Ozonator do dezynfekcji pomieszczeń (produkcja ozonu minimum 15000 mg/godzinę) |
1 sztuka |
3 sztuki |
Zestaw do laminowania: laminator (format A3 i A4, laminacja na gorąco i zmno) + folia A3 (200 sztuk), A4 (200sztuk) |
1 zestaw |
3 zestawy |
2. Środki wymienione w zestawieniu należy dostarczyć bezpośrednio do każdej z trzech szkół na terenie Gminy Głowno, adresy placówek:
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lubiankowie, Lubianków 45, 95-015 Głowno,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mąkolicach, Mąkolice 96, 95-015 Głowno,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Popowie Głowieńskim, Popów Głowieński 25, 95-015 Głowno.
3. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane.
4. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad, wszystkie dostarczone towary (produkty) muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. Podane parametry techniczne i funkcjonalne produktów należy traktować jako wymagania minimalne, dopuszcza się dostarczenie produktów o parametrach równoważnych do opisanych w przedmiocie zamówienia.
6. W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszelkie koszty jakie poniesie w związku z realizacją zamówienia, w tym w szczególności koszty: czasu pracy, wykorzystanych materiałów i urządzeń, czynności konserwacyjnych, ubezpieczenia, magazynowania, transportu, rozładunku oraz koszty wymaganych prawem opłat i podatków, a także wszystkie inne dodatkowe koszty, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia.
7.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub jakościowych lub braków w wyposażeniu, Zamawiający odmówi przyjęcia niekompletnych lub wybrakowanych produktów oraz jednocześnie przekaże Wykonawcy w formie pisemnej swoje zastrzeżenia co do przedmiotu dostawy, określając ich rodzaj i liczbę braków.
8. Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej faktury, wystawionej na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych sporządzonych dla każdej dostawy odrębnie, podpisanych przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
III. Termin wykonania:
Zamówienie należy wykonać do dnia 15 października 2020 roku.
IV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). Niewypełnienie wszystkich pól formularza ofertowego będzie skutkować odrzuceniem oferty.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
V. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena brutto oferty badanej
VI. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 23.09.2020 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zaproszeniu ofertowym zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
4. Dodatkowych informacji udziela: Pani Anna Marciniak pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 123.
5. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta - Zakup środków ochrony osobistej oraz sprzętu do dezynfekcji pomieszczeń”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
8. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
9. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
12. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
IX. Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-09-11
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-09-11 12:39
- Zapytanie ofertowe GWI.271.2.4.20201.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-09-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-09-11 13:27
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy416kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-09-11
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-09-11 13:27
Projekt „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno”
RPLD.11.01.02-10-0115/18-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.z późn.zm.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Zakup środków ochrony osobistej oraz sprzętu do dezynfekcji pomieszczeń w ramach projektu „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
PHL PHARMLAB Januszewski i Moszyński Sp. J.
ul. Traktorowa 140
91-204 Łódź
który zaproponował cenę za wykonanie zamówienia: 44 439,00 zł (netto) + 9 478,41 zł (VAT) = 53 917,41 zł (brutto). Oferent zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 15.10.2020 r., zaoferował 14 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 4 oferty.
Zostały odrzucone następujące oferty:
- oferta nr 1 (złożona oferta nie spełnia wymagań w zakresie zakresu zaoferowanych produktów – nie zostały wypełnione wszystkie pola zawarte w tabeli formularza ofertowego, wobec czego została odrzucona)
- oferta nr 4 (złożona oferta nie spełnia wymagań formalnych zapytania ofertowego – oferta przesłana drogą e-mailową nie zawierała wymaganych załączników w postaci formularza ofertowego, wobec czego została odrzucona).
Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-09-30
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-09-30 14:55
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2020-09-30 14:59
- Informacja o wyniku postępowania1.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-09-30
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-09-30 14:58
- Zestawienie złożonych ofert654.97kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-09-30
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-09-30 14:58
- Porównanie złożonych ofert - punktacja408.71kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2020-09-30
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2020-09-30 14:58