GWI.271.2.1.2021 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 1492, 1517, 2275, 2320) w sprawie wyłonienia wykonawcy na zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Głowno”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy nowego oświetlenia ulicznego z lampami typu LED i z niezbędnym oprzyrządowaniem, zasilanego z sieci energetycznej w pasach dróg położonych na terenie Gminy Głowno. Zamówienie obejmuje wykonanie projektów dla 6 osobnych zadań:
- Zadanie nr 1 – „Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 235 w miejscowości Ziewanice” – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 235 obręb Ziewanice, długość odcinka oświetlenia wynosi około 200 mb.
- Zadanie nr 2 – „Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 540 w miejscowości Ziewanice” – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 540 obręb Ziewanice, długość odcinka oświetlenia wynosi około 1100 mb.
- Zadanie nr 3 – „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bronisławów” – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 81 obręb Bronisławów, długość odcinka oświetlenia wynosi około 550 mb.
- Zadanie nr 4 – „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Popów Głowieński” – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi powiatowej, nr działki ewidencyjnej: 94 obręb Popów Głowieński, długość odcinka oświetlenia wynosi około 500 mb.
- Zadanie nr 5 – „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kamień” – oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 73 obręb Wola Zbrożkowa, długość odcinka oświetlenia wynosi około 170 mb.
- Zadanie nr 6 – „Projekt i budowa oświetlenia ulicznego - Gawronki”– oświetlenie należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym publicznej drogi gminnej, nr działki ewidencyjnej: 204 obręb Gawronki, w ramach zadania należy zaprojektować dwa brakujące fragmenty oświetlenia na początku i końcu wsi o długości około 100 mb i 60 mb.
2. Mapy z lokalizacją odcinków dróg, na których planowana jest budowa oświetlenia ulicznego stanowią załączniki nr 3-8 do niniejszego zapytania.
3. W projekcie oświetlenia należy przewidzieć montaż słupów oświetlenia ulicznego oraz sieć kablową ze sterowaniem i włączeniem do sieci energetycznej, lampy typu LED o mocy i krzywej świecenia zapewniającej prawidłowe doświetlenie pasa drogowego.
4. Dokumentację projektową należy wykonać w standardach technicznych i użytkowych obowiązujących w Polsce i UE. Szczegóły techniczne projektowanych odcinków oświetlenia zostaną uzgodnione z Zamawiającym na etapie projektowania.
5. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące usługi:
a) opracowanie merytoryczne i złożenie wniosków o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci;
b) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i zgód w imieniu Zamawiającego;
c) wykonanie niezbędnych map oraz projektów budowlanych;
d) wykonanie przedmiarów i kosztorysów robót;
e) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy wraz z brakiem sprzeciwu do złożonego zgłoszenia, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Zamawiający na każdym etapie zapewni współpracę merytoryczną i pomoc w uzyskaniu niezbędnych zgód i uzgodnień.
6. Dokumentacja każdego z zadań powinna być wykonana w formie papierowej i elektronicznej:
- Projekt wykonawczy z przedmiarem – 4 egz.,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – 4 egz.,
- Kosztorys inwestorski i przedmiar – 2 egz.,
- Kompletna dokumentacja w wersji edytowalnej (*doc) oraz nieedytowalnej (*pdf).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.
8. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna i uzgodniona z Zamawiającym.
III. Termin wykonania:
Zamówienie należy wykonać do 30 lipca 2021 roku.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą będącą projektantem, posiadającym kwalifikacje, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
Wykonawca musi wykazać doświadczenie w wykonaniu projektów co najmniej trzech odrębnych inwestycji budowy / przebudowy oświetlenia ulicznego o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każdy (wartość usług projektowych dla danego Zamawiającego), w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). Niewypełnienie wszystkich pól formularza ofertowego będzie skutkować odrzuceniem oferty.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
3. Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 2).
4. Kserokopia uprawnień projektanta do projektowania w branży elektrycznej.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto za wykonanie całości zadania – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena brutto oferty badanej
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 25.02.2021 r. o godz. 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Wójta Maciej Olejniczak pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 113.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Głowno”.
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego;
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego);
- za pośrednictwem platformy ePUAP pod adresem skrytki: /gminaglowno/skrytka ;
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
IX. Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Wykaz wykonanych usług.
3. Mapa – zadanie nr 1.
4. Mapa – zadanie nr 2.
5. Mapa – zadanie nr 3.
6. Mapa – zadanie nr 4.
7. Mapa – zadanie nr 5.
8. Mapa – zadanie nr 6 cz. 1 i cz. 2.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:26
- Zapytanie ofertowe GWI.271.2.1.20213MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy56kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych usług35.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 3 - mapa - zadanie nr 1703.31kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 4 - mapa - zadanie nr 2868.37kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 5 - mapa - zadanie nr 3690.12kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 6 - mapa - zadanie nr 4625.94kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 7 - mapa - zadanie nr 5639.37kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 8 - mapa - zadanie nr 6 cz. 1625.43kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
- Załącznik nr 8 - mapa - zadanie nr 6 cz. 2605.77kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-02-15
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-02-15 10:29
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 1492, 1517, 2275, 2320), nazwa zadania: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Głowno”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
PELDOM Sp. z o. o.
ul. Maratońska 15/3
05-600 Grójec
który zaproponował cenę za wykonanie zamówienia: 26 450,00 zł (netto) + 6 083,50 zł (VAT) = 32 533,50 zł (brutto). Oferent zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 30.07.2021 r., zaoferował 14 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100,00 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 9 ofert, Oferty nr 1 i nr 4 nie spełniały wymogów określonych w rozdziale IV zapytania ofertowego – doświadczenia w wykonaniu projektów co najmniej trzech odrębnych inwestycji budowy / przebudowy oświetlenia ulicznego o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każdy (wartość usług projektowych dla danego Zamawiającego), w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W załączniku nr 2 – wykazie wykonanych usług projektowych załączonych przez oferentów zostały wyszczególnione usługi o wartości poniżej 20 000,00 zł brutto, zatem przedmiotowe oferty nie spełniały warunków udziału w postępowaniu i zostały odrzucone.
Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-02
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-02 08:27
- Informacja o wyniku postępowania582.68kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-02
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-02 08:28
- Zestawienie złożonych ofert826.69kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-02
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-02 08:28
- Porównanie złożonych ofert - punktacja336.31kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-02
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-02 08:28