Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

508827-N-2017 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
„Rozbudowa sieci wodociągowej – wodociąg dystrybucyjny w działkach drogowych od wys. dz. nr 189 do końca dz. nr 61/1 Władysławów – Feliksów”
data opublikowania zdarzenia: 2017-05-15 22:55
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2017-05-15
Data końca składania ofert: wtorek 2017-05-30 godz. 10:00
Oznaczenie: 508827-N-2017
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 508827-N-2017 z dnia 2017-05-15 r. 

Gmina Głowno: „Rozbudowa sieci wodociągowej – wodociąg dystrybucyjny w działkach drogowych od wys. dz. nr 189 do końca dz. nr 61/1 Władysławów – Feliksów”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie

Nazwa projektu lub programu 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowno, krajowy numer identyfikacyjny 47205776700, ul. ul. Jana Kilińskiego  2 , 95015   Głowno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 191 291, e-mailsekretariat@gmina-glowno.pl, faks 427 192 008. 
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gmina-glowno.pl/ 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
http://bip.gmina-glowno.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Adres: 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozbudowa sieci wodociągowej – wodociąg dystrybucyjny w działkach drogowych od wys. dz. nr 189 do końca dz. nr 61/1 Władysławów – Feliksów”. 
Numer referencyjny: GWI.271.5.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów – Gmina Głowno dla potrzeb zaopatrzenia przyległych działek w wodę do celów sanitarno – bytowych. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa sieci wodociągowej z rur PE HD, jako jeden obiekt budowlany liniowy, realizowany jednoetapowo. W stanie istniejącym, sieć wodociągowa poprowadzona jest pod ziemią średnio na głębokości 1,7 [m]. Nawierzchnię stanowi częściowo szuter, częściowo grunt. Po zakończeniu robót montażowych teren w obrębie strefy kontrolowanej zostanie przywrócony do stanu pierwotnego. Projekt zagospodarowania terenu nie zmienia zasadniczo elementów jego geometrii. Zaprojektowano przebieg rurociągu na terenie zaliczanym do II kl. lokalizacji w pasie terenów pobocza gruntowego o nawierzchni ziemnej. Minimalne zagłębienie rurociągu wynosić będzie 1,60 [m]. Dla takiej lokalizacji ustala się strefę kontrolowaną o szerokości 1 [m] na całej długości nowo położonego rurociągu. Tereny zielone zostają nienaruszone. Bilans terenu po zmianach: Długość wodociągu 1915,00 [m] Strefa kontrolowana 1915,00 [m2] Teren, na którym został zaprojektowany obiekt budowlany: rozbudowa sieci wodociągowej nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Projektowany obiekt nie znajduje się w granicach terenu górniczego. Wodociąg nie stanowi przedsięwzięcia mogącego znacząco wpływać na środowisko. Zastosowanie rurociągów PE HD ogranicza przenikalność wody do minimum. Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o dane zawarte w projekcie budowlanym, przy przestrzeganiu zasad B.H.P. Lokalizacja obiektu: Istniejące wodociągi znajdują się w dz. 189 obręb Władysławów gmina Zgierz - średnica Ø 110. Projektuje się wstawienie do istniejącej zasuwy przejścia koł. PE/stal. Od tak zmontowanego węzła w kierunku przedłużenia należy poprowadzić rurociąg na śr. głębokości 1,7 [m] z PE-HD |100 SDR 17 PN 10| Ø 160 o połączeniach zgrzewanych, montując co 150 [m] hydranty. p.poż. (boczny) Zgodnie z wymaganiami rurociągi posadowione będą na suchym, ustabilizowanym i wyrównanym podłożu. W przypadku wystąpienia gruntów pylastych lub gruntów nienośnych należy je usunąć a podłoże ustabilizować tłuczniem bądź mieszaniną piasku i cementu. Rury należy układać na dobrze ubitej podsypce piaskowo–żwirowej o grubości 15 [cm]. Rury także należy obsypać piaskiem i ubić podobnie jak podłoże. Rury należy zasypać i ubić piaskiem do wysokości 30 [cm] ponad jej wierzch. Stopień zagęszczenia podsypki i obsypki musi wynosić min. 0,97. Sieć wodociągową zaprojektowano w pasie pobocza drogowego (poza krawędzią jezdni asf. ). Układ wysokościowy zaprojektowano w nawiązaniu do zagłębienia istniejącego wodociągu Ø110mm i Ø160mm i projektowanego uzbrojenia , topografii terenu, oraz wymaganego przepisami przykrycia. Nad wodociągiem należy ułożyć taśmę ostrzegawczą. Projektuje się budowę wodociągu z rur i kształtek ciśnieniowych do wody pitnej wykonanych z PE HD (zastosowanie średnic i materiałów zgodnie z Warunkami Technicznymi). Skrzyżowania i zbliżenia z obiektami terenowymi i uzbrojeniem technicznym podziemnym: Brak zbliżeń o nienormatywnych odległościach, przy zbliżeniach < 0,4 [m] na wodociągu stosować rury ochronne, przy słup. elekt. i drzewostanie stosować przeciski. Przy przejściach przez jezdnie stosować przeciski w miejscach zbliżeń lub na skrzyżowaniach z istniejącym uzbrojeniem projektuje się w wykopy ręczne prowadzone pod specjalistycznym nadzorem gestorów sieci. Przy kolizjach ze znakami drogowymi, po przeprowadzeniu rurociągu znaki drogowe zamontować odtworzeniowo w tym samym miejscu. Bloki oporowe: W węzłach wodociągowych i załamaniach trasy należy zabudować bloki oporowe W czasie wykonywania bloków muszą być spełnione następujące warunki: a) stopa bloku, oraz tylna ściana muszą być oparte na rodzimym nienaruszonym gruncie, b) betonowanie bloku musi przebiegać w sposób ciągły, przestrzeń pomiędzy rurą i blokiem wypełnia się betonem, który od bloku należy oddzielić dwoma warstwami folii. Wymagana charakterystyka materiałów wodociągowych: Wodociąg uzbrojono w zasuwy z miękkim zamknięciem oraz w podziemny hydrant liniowe DN80 z podwójnym zamknięciem . Przy połączeniach kołnierzowych stosować należy śruby i nakrętki wykonane ze stali nierdzewnej typu A2/70. Przy włączeniach do istniejących wodociągów stosować łączniki kołnierzowe wykonane z żeliwa sferoidalnego , pokryte lakierem proszkowym. Połączenia kołnierzowe winny być zabezpieczone taśmą termokurczliwą. Armatura wodociągowa powinna spełniać wymagania PN-EN 1074. Armatura sieci wodociągowych winna być oznakowana przy zastosowaniu jednolitych tabliczek orientacyjnych. Należy stosować zasuwy spełniające następujące wymagania minimalne: korpus, pokrywa i klin z żeliwa sferoidalnego nie mniej niż EN-GJS 400 WG. En 1563 ciśnienie nominalne PN16; klin całkowicie pokryty gumą EPDM, włącznie z kieszenią nakrętki i otworem trzpienia; trzpień wykonany z pręta stalowego o przekroju kwadratowym min 20/20 zabezpieczony antykorozyjnie - konstrukcja obudowy powinna umożliwić dostosowanie na budowie długości obudowy do głębokości posadowienia zasuwy, ; wymienna nakrętka trzpienia z mosiądzu utwardzonego powierzchniowo; nazwa (logo) producenta, średnica nominalna i ciśnienie maksymalne oznakowane w widocznym miejscu na korpusie w postaci odlewu; uszczelnienie trzpienia nie mniej niż poczwórnie o-ringowe z możliwością wymiany pod ciśnieniem bez demontażu pokrywy; korek górny uszczelnienia trzpienia zabezpieczony przed wykręceniem; wnętrze korpusu zasuwy o prostym przepływie, bez przewężeń i gniazda w miejscu zamknięcia (gładki przelot bez gniazda) ; połączenie pokrywy z korpusem metodą śrubowania, przy czym łby śrub muszą być wpuszczone w odlew i zabezpieczone masą zalewową; wszystkie żeliwne elementy odkryte zewnętrzne i wewnętrzne muszą być zabezpieczone antykorozyjnie powłoką farby proszkowej o grubości minimum 250 mikronów; zabudowa krótka (F4/111); -połączenie kołnierzowe i owiercenie zgodnie z PN-EN 1092:1999 na PN 10;zasuwy muszą posiadać aktualny Atest PZH, karta katalogowa w języku polskim. Skrzynki uliczne: Należy stosować skrzynki uliczne spełniające następujące wymagania: - pokrywa skrzynki wykonane z żeliwa szarego -sworzeń łączący pokrywę z kadłubem wykonany z stali nierdzewnej zabezpieczony przed demontażem lub samoczynnym odkręcaniem nakrętką wyposażona we wkładkę teflonową, skrzynki powinny być zabezpieczone lakierem asfaltowym, na pokrywach skrzynek powinien znajdować się napis: „ZWiK. Hydranty: Należy stosować hydranty spełniające następujące wymagania minimalne: wykonanie hydrantu zgodnie z PN-EN 1074 oraz PN-EN 1071; ciśnienie nominalne PN 10; połączenie kołnierzowe zgodnie z PN-EN 1092-2, owiert na PN10; dodatkowe odcięcie wody w postaci kuli - kula z tworzywa sztucznego z dodatkowym wewnętrznym wzmocnieniem konstrukcji (np. zbrojenie, budowa komórkowa); głębokość przykrycia hydrantu- RD-1250, RD-1500; korpus z żeliwa sferoidalnego, kolor czerwony (część górna - jeden odlew) - dla hydrantów nadziemnych; korpus wraz z kulowym zaworem zwrotnym wykonany z żeliwa sferoidalnego w jednej kolumnie (niedzielony) -dla hydrantów podziemnych; pełne zabezpieczenie antykorozyjne:zewnętrzne - farbą proszkową przy użyciu farby epoksydowej o minimalnej grubości 250 mikronów, odpornej na działanie promieni słonecznych;wewnętrzne - metodą proszkową przy użyciu farby epoksydowej o minimalnej grubości 250 mikronów lub emaliowane;ogumowany grzybek zamykający (zawulkanizowany gumą EPDM lub NBR o twardości 70°Sh); wrzeciono i trzpień uruchamiający wykonane ze stali nierdzewnej; grzybek prowadzony w tulei mosiężnej; nakrętka wrzeciona i tuleja prowadząca tłok uszczelniający wykonane z mosiądzu prasowanego; uszczelnienie wrzeciona, co najmniej podwójnie oringowe wykonane z NBR lub EPDM, uszczelki płaskie z poliamidu; odwodnienie powinno działać tylko przy pełnym zamknięciu hydrantu, a w położeniach pośrednich i przy otwarciu odwodnienie powinno być szczelne; przy ciśnieniu 0,2 MPa wydajność hydrantu powinna wynosić minimum 10dm3/s. W przypadku hydrantu nadziemnego - konstrukcja powinna zabezpieczyć armaturę przed wypływem wody w przypadku złamania części górnej; śruby łączące część górną i dolną winny być wykonane ze stali nierdzewnej. Wytyczne wykonawcze do robót towarzyszących ziemnych, wykopy: Montaż rurociągu należy wykonać metodą mieszaną wykopową i bezwykopową: W miejscach przejść kolizyjnych należy stosować przeciski, a wykopy otwarte wykonać należy jako wąskoprzestrzenne o ścianach pionowych umocnionych wypraskami stalowymi na całej głębokości o szerokości B=0,80 m. Roboty ziemne przy wykonaniu przyłącza kanalizacji sanitarnej należy wykonać ręcznie. Przewody należy ułożyć w wykopie suchym. W przypadku wystąpienia wody z opadów atmosferycznych należy przewidzieć odwodnienie powierzchniowe wykopu. Zasypywanie wykopu należy prowadzić warstwami piasku starannie ubijanymi do wysokości co najmniej 30 cm ponad wierzch rur (wskaźnik zagęszczenia Is =0,95). Pozostałą przestrzeń należy wypełnić gruntem rodzimym. Zasypkę dalszej części wykopu można wykonywać mechanicznie, jednak zawsze należy prowadzić ją warstwami odpowiednio zagęszczanymi co 20 cm. Do obsypki i zasypki nie wolno używać gruntów zamarzniętych. Odbiór obsypki i zasypki na całej długości przewodów powinien nastąpić na podstawie analiz stopnia zagęszczenia gruntu badanego przez profesjonalne laboratorium. Na zajęcie pobocza pasa drogowego należy uzyskać zezwolenie od zarządcy drogi. Wykopy powinny być zabezpieczone, oznakowane i oświetlone na całym odcinku wykonywanych robót. Wykopy muszą być zabezpieczone, zarówno zaporami ustawionymi na terenie wzdłuż wykopu, jak i poprzez odpowiednie oświetlenie sygnalizacyjne i ostrzegawcze. Przed zasypaniem wykopu przewód powinien zostać zgłoszony do powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej a następnie do odbioru eksploatacyjnego przez Z.W. i K. w Zgierzu przy udziale przedstawiciela Urzędu Gminy Głowno. W zakładzie tym należy uzyskać zgodę na pobór wody do płukania. Zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. Nr 62/2001 poz. 628 ze zmianami), masy ziemne i inne odpady wytworzone podczas prac budowlanych, należy wywieźć na wysypisko śmieci Odtworzenie nawierzchni: Zakres projektowanego odtworzenia nawierzchni po wybudowaniu wodociągu obejmuje odcinek pobocza. Na tym odcinku trasa przyłącza przebiega pod rodzimym gruntem. Odtworzenie projektuje się wykonać do stanu istniejącego. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja techniczna. 

II.5) Główny kod CPV: 45232150-8 
 Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 0,00 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
  lub dniach: 
lub 
 data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-09-30 00:00:00 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowalnej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Dysponowanie osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: instalacja w zakresie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony w ust.1 pkt 1) winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną) natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 2) spełniają łącznie. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w pkt5) ust.1 pkt 2) lit. c.1 SIWZ z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego im prawidłowo ukończone. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w pkt5) ust.1 pkt 2) lit. c.1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w pkt5) ust.1 pkt 2) lit. c.2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3a do SIWZ. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
1. Wysokość wadium. 1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. 1.1.1. Wadium wynosi: 9.000,00 zł słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100 1.2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 2.2. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego i poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i w szczególności winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczenia (banku lub podmiotu, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) stwierdzenie, że gwarancja lub poręcznie są nieodwołalne w trakcie obowiązywania i bezwarunkowe, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy” lub • wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, informacji dotyczącej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Gwarant (poręczyciel) nie może także uzależniać zapłaty od spełnienia jakichkolwiek warunków lub też przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 2.3. Gwarancja (poręczenie) może zawierać zastrzeżenie gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 2.4. Brak w gwarancji (poręczeniu) elementów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a – f, bądź zamieszczenie w nich jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń będzie traktowane przez zamawiającego jako brak zabezpieczenia oferty wadium. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głownie 92 8787 0000 0000 0563 2000 0007 Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów - WADIUM”. Do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę kopię polecenia przelewu. 3.2. Oryginał wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w sposób umożliwiający zdeponowanie go w sekretariacie (pokój nr 8) tut. Urzędu Gminy. 4. Termin wniesienia wadium. 4.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy rachunek Zamawiającego został uznany kwotą wadium przed terminem składania ofert. 4.2 W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 4.3 Oferta nie zabezpieczona wadium lub nie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium, lub nie zabezpieczona wadium w odpowiedniej wysokości, nie będzie rozpatrywana, a wykonawca ten będzie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6 pkt 1. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zatrzymanie wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, informacji dotyczącej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.2.1 Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2.2 Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy (złącznik nr 6 do SIWZ). Zamiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art.144 ustawy PZP. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania robót w przypadku: a) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią (temperatura, odpady) na wniosek Wykonawcy. b) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia (np. działanie sił przyrody, huragan, powódź, stan wojenny, stan wyjątkowy itp.) 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-05-30 , godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2017-05-15
  • zdarzenie opublikował: Piotr Antczak
    data dodania: 2017-05-15 22:44
  • zmodyfikował: Piotr Antczak
    ostatnia modyfikacja: 2017-05-15 23:08
Załączniki:
Rozbudowa sieci wodociągowej – wodociąg dystrybucyjny w działkach drogowych od wys. dz. Nr 189 do końca dz. Nr 61/1 Władysławów – Feliksów
data opublikowania zdarzenia: 2017-05-25 15:10
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: GWI.271.5.2017
Szczegółowa informacja:

Zapytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 23.05.2017 r.

Pytanie 1.

Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie metody bezwykopowej tj. przewiertu sterowanego z wbudowaniem rury PEHD dwuwarstwowej w miejscach przewidzianych do wykopu otwartego, celem zmniejszenia ryzyka uszkodzenia infrastruktury podziemnej, uszkodzenia istniejącego zagospodarowania terenu w postaci  wjazdów na  posesje, drzew, płotów, słupów   energetycznych itp.?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie metod opisanych w załączonym projekcie budowlanym.

Pytanie 2.

Czy Zamawiający posiada projekt organizacji ruchu drogowego?

Odpowiedź: Zamawiający nie posiada projektu organizacji ruchu drogowego.

  

 

Wójt Gminy

Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2017-05-25
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2017-05-25 15:15
Informacja udzielana zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
data opublikowania zdarzenia: 2017-05-30 14:55
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: GWI.271.5.2017
Szczegółowa informacja:

Zbiorcze zestawienie ofert na zadanie: „Rozbudowa sieci wodociągowej – wodociąg dystrybucyjny w działkach drogowych od wys. dz. nr 189 do końca dz. nr 61/1 Władysławów – Feliksów”.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

Termin wykonania

Okres gwarancji

Termin płatności

  1.  

Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Dariusz Śliwkiewicz

ul. Polna 5a, 95-011 Bratoszewice

233 559,40  zł  (netto)

53 718,66 zł (VAT)

287 278,06 zł (brutto)

30.09.2017 r.

98 mies.

14 dni

2.

Zakład Usług Wodociągowo-Hydraulicznych Ewa Cłapa

Gazomia Nowa 18A, 97-310 Moszczenica

193 455,30 zł  (netto)

44 494,72 zł (VAT)

237 950,02 zł (brutto)

30.09.2017 r.

180 mies.

30 dni

3.

F.H.U. „KAMART” Krzysztof Marat

Zapady 34, 96-126 Godzianów

229 680,00 zł (netto)

52 826,40 zł (VAT)

282 506,40 zł (brutto)

30.09.2017 r.

60 mies.

30 dni

 

Informujemy, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 150 000,00 zł brutto.

 

Głowno dnia 30.05.2017 r.

 

                  Maciej Olejniczak                                         Wójt Gminy Marek Jóźwiak

 (podpis osoby sporządzającej protokół)              (data i podpis kierownika zamawiającego)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2017-05-30
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2017-05-30 14:57
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2017-05-30 15:26
Załączniki:
  • Zbiorcze zestawienie ofert303.68kB
    Zbiorcze zestawienie ofert

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2017-05-30
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2017-05-30 15:13
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2017-06-07 10:15
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: GWI.271.5.2017
Szczegółowa informacja:

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n.: Rozbudowa sieci wodociągowej – wodociąg dystrybucyjny w działkach drogowych od wys. dz. nr 189 do końca dz. nr 61/1 Władysławów – Feliksów”.

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Uzasadnienie faktyczne: postępowanie unieważniono, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty.

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1, pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2017-06-07
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2017-06-07 10:17
[drukuj]