Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GWI.271.2.4.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich”
data opublikowania zdarzenia: 2019-06-05 12:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2019-06-05
Data końca składania ofert: środa 2019-06-19 godz. 12:00
Oznaczenie: GWI.271.2.4.2019
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich”.

I. Zamawiający:

Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08

e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,

strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem postępowania jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dwuetapowej przebudowy stacji uzdatniania wody w Boczkach Domaradzkich. Usługa obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz
z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do złożonego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie  wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.

Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna i uzgodniona z Zamawiającym.

2. Zakres prac modernizacyjnych niezbędnych do wykonania:

a) Etap I zadania:

1. Przebudowa instalacji wody surowej wraz z wymianą filtrów ciśnieniowych:

-  Demontaż trzech zbiorników – filtrów ciśnieniowych – odżelaziaczy;

- Zakup, transport i montaż trzech nowych zbiorników – filtrów ciśnieniowych – odżelaziaczy pionowych – biorąc pod uwagę pobory wody oraz uwzględnieniem przyszłego zwiększenia poboru wody;

- Wypełnienie nowych zbiorników złożem filtracyjnym o odpowiednim uziarnieniu
i wysokości;

2. Przebudowa instalacji wody uzdatnionej.

3. Przebudowa instalacji powietrza wraz z aeratorem / aeratorami:

-   Demontaż trzech zbiorników napowietrzających wodę;

-   Zakup, transport i montaż aeratora ciśnieniowego / aeratorów ciśnieniowych;

4. Naprawa posadzki betonowej wraz z przebudową stóp betonowych, przeznaczonych do umieszczenia zbiorników.

5. Uruchomienie nowych filtrów i wypracowanie w nich złoża;

6. Przeprowadzenie badań bakteriologicznych oraz fizykochemicznych wody
w rozszerzonym zakresie w akredytowanym laboratorium badawczym.

b) Etap II zadania:

1. Przebudowa instalacji wody uzdatnionej oraz budowa zbiornika retencyjnego:

- Zakup, transport i montaż pionowego zbiornika retencyjnego, wraz z systemem podłączenia do istniejącej armatury systemu uzdatniania wody;

2. Wykonanie stopy betonowej pod zbiornik retencyjny;

3. Przebudowa zasilania wody uzdatnionej ze zbiornika do zestawu pompowego z falownikiem:

- Zakup, transport i montaż zestawu pompowego z falownikiem;

4. Uruchomienie zamontowanych urządzeń;

5. Malowanie pomieszczenia stacji uzdatniania oraz hydroforni wewnątrz budynku.

Jest to orientacyjny zakres dokumentacji, szczegółowy zakres dokumentacji zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zadania.

Wszelkie parametry urządzeń winny być dobrane po przeanalizowaniu wyników badań wody.

W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące usługi:

a) Uzyskać decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, w przypadku jej konieczności;

b) Wykonać wszelkie badania gruntowe, jeżeli takowe będą potrzebne;

c) Uzyskać mapy do celów projektowych;

d) Uzyskać stosowne opinie, uzgodnienia i decyzje;

e) Opracować koncepcję modernizacji SUW;

f) Opracować Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji modernizacji Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich;

g) Wykonać przedmiar i kosztorys inwestorski dla dokumentacji projektowej;

h) Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;

i) Opracowanie oraz uzyskanie pozwolenia na budowę / złożenie zgłoszenia i uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia – w zależności od potrzeb.

Dokumentacja powinna być wykonana w formie papierowej i elektronicznej:

a) Projekt wykonawczy z przedmiarem – 4 egz.,

b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – 4 egz.,

c) Kosztorys inwestorski – 2 egz.,

d) Kompletna dokumentacja w wersji edytowalnej (*doc) oraz nieedytowalnej (*pdf)

III. Termin wykonania:

Termin wykonania prac zostanie ustalony w porozumieniu z zamawiającym, prace należy wykonać nie później niż do 30 sierpnia 2019 r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą będącą Projektantem, posiadającym kwalifikacje, tj. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci i instalacji sanitarnych;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:

Wykonawca musi wykazać doświadczenie w projektowaniu przy co najmniej trzech inwestycjach polegających na zaprojektowaniu budowy / przebudowy / remontu Stacji Uzdatniania Wody w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.

Uwagi ogólne:

1) Przed złożeniem oferty Wykonawca może obejrzeć teren SUW po uprzednim uzgodnieniu terminu z zamawiającym.

2) Prace  projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.

3) Materiały użyte do projektowanych urządzeń powinny spełniać normy polskie i europejskie oraz posiadać ważne atesty i aprobaty.

V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

3. Wykaz wykonanych usług w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania   (załącznik nr 3).

4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).

5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.

VI. Kryteria oceny ofert:

- Cena oferty brutto za wykonanie całości zadania – 100%

Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.

                Cena najniższa brutto spośród badanych ofert

      Pc = --------------------------------------------------------------------   x  100 pkt.

                         Cena brutto oferty badanej

VII. Informacje administracyjne:

1. Termin składania ofert: upływa w dniu 19.06.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.

3. Dodatkowych informacji udziela: Podinspektor Karolina Sobierajska  pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 113.

4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:

„Oferta – dokumentacja projektowo-kosztorysowa modernizacji SUW w Boczkach Domaradzkich”

Ofertę złożyć można:

- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)

- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)

- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)

- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).

Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.

6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.

7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.

11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

VIII Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.

2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.

4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-06-05
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-06-05 10:51
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2019-06-05 12:39
Załączniki:
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich”
data opublikowania zdarzenia: 2019-06-19 14:55
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: GWI.271.2.4.2019
Szczegółowa informacja:

INFORMACJA O WYNIKU

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich”.

 Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

Zakład Usług Sanitarnych Mirosław Tomala

ul. Przyrodnicza 16

95-041 Gałków Duży

który zaproponował najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 6 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie zgodnym z wymogami zawartymi w treści zapytania ofertowego, zaoferował 14 dniowy termin płatności.

Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100 pkt.

W prowadzonym postępowaniu złożono 2 oferty.

Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Dziękujemy za złożenie ofert.

Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
    data wytworzenia informacji: 2019-06-19
  • zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczak
    data dodania: 2019-06-19 14:39
  • zmodyfikował: Maciej Olejniczak
    ostatnia modyfikacja: 2019-06-19 14:59
Załączniki:
  • Zestawienie złożonych ofert238.06kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-19
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-19 14:58
  • Porównanie złożonych ofert - punktacja180.48kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczak
      data wytworzenia informacji: 2019-06-19
    • załącznik opublikował: Maciej Olejniczak
      data dodania: 2019-06-19 14:58
[drukuj]