GWI.271.2.4.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dwuetapowej przebudowy stacji uzdatniania wody w Boczkach Domaradzkich. Usługa obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz
z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do złożonego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej.
Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna i uzgodniona z Zamawiającym.
2. Zakres prac modernizacyjnych niezbędnych do wykonania:
a) Etap I zadania:
1. Przebudowa instalacji wody surowej wraz z wymianą filtrów ciśnieniowych:
- Demontaż trzech zbiorników – filtrów ciśnieniowych – odżelaziaczy;
- Zakup, transport i montaż trzech nowych zbiorników – filtrów ciśnieniowych – odżelaziaczy pionowych – biorąc pod uwagę pobory wody oraz uwzględnieniem przyszłego zwiększenia poboru wody;
- Wypełnienie nowych zbiorników złożem filtracyjnym o odpowiednim uziarnieniu
i wysokości;
2. Przebudowa instalacji wody uzdatnionej.
3. Przebudowa instalacji powietrza wraz z aeratorem / aeratorami:
- Demontaż trzech zbiorników napowietrzających wodę;
- Zakup, transport i montaż aeratora ciśnieniowego / aeratorów ciśnieniowych;
4. Naprawa posadzki betonowej wraz z przebudową stóp betonowych, przeznaczonych do umieszczenia zbiorników.
5. Uruchomienie nowych filtrów i wypracowanie w nich złoża;
6. Przeprowadzenie badań bakteriologicznych oraz fizykochemicznych wody
w rozszerzonym zakresie w akredytowanym laboratorium badawczym.
b) Etap II zadania:
1. Przebudowa instalacji wody uzdatnionej oraz budowa zbiornika retencyjnego:
- Zakup, transport i montaż pionowego zbiornika retencyjnego, wraz z systemem podłączenia do istniejącej armatury systemu uzdatniania wody;
2. Wykonanie stopy betonowej pod zbiornik retencyjny;
3. Przebudowa zasilania wody uzdatnionej ze zbiornika do zestawu pompowego z falownikiem:
- Zakup, transport i montaż zestawu pompowego z falownikiem;
4. Uruchomienie zamontowanych urządzeń;
5. Malowanie pomieszczenia stacji uzdatniania oraz hydroforni wewnątrz budynku.
Jest to orientacyjny zakres dokumentacji, szczegółowy zakres dokumentacji zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zadania.
Wszelkie parametry urządzeń winny być dobrane po przeanalizowaniu wyników badań wody.
W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące usługi:
a) Uzyskać decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, w przypadku jej konieczności;
b) Wykonać wszelkie badania gruntowe, jeżeli takowe będą potrzebne;
c) Uzyskać mapy do celów projektowych;
d) Uzyskać stosowne opinie, uzgodnienia i decyzje;
e) Opracować koncepcję modernizacji SUW;
f) Opracować Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji modernizacji Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich;
g) Wykonać przedmiar i kosztorys inwestorski dla dokumentacji projektowej;
h) Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
i) Opracowanie oraz uzyskanie pozwolenia na budowę / złożenie zgłoszenia i uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia – w zależności od potrzeb.
Dokumentacja powinna być wykonana w formie papierowej i elektronicznej:
a) Projekt wykonawczy z przedmiarem – 4 egz.,
b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – 4 egz.,
c) Kosztorys inwestorski – 2 egz.,
d) Kompletna dokumentacja w wersji edytowalnej (*doc) oraz nieedytowalnej (*pdf)
III. Termin wykonania:
Termin wykonania prac zostanie ustalony w porozumieniu z zamawiającym, prace należy wykonać nie później niż do 30 sierpnia 2019 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą będącą Projektantem, posiadającym kwalifikacje, tj. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci i instalacji sanitarnych;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
Wykonawca musi wykazać doświadczenie w projektowaniu przy co najmniej trzech inwestycjach polegających na zaprojektowaniu budowy / przebudowy / remontu Stacji Uzdatniania Wody w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
Uwagi ogólne:
1) Przed złożeniem oferty Wykonawca może obejrzeć teren SUW po uprzednim uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
2) Prace projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
3) Materiały użyte do projektowanych urządzeń powinny spełniać normy polskie i europejskie oraz posiadać ważne atesty i aprobaty.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
3. Wykaz wykonanych usług w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).
5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto za wykonanie całości zadania – 100%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena brutto oferty badanej
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 19.06.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Podinspektor Karolina Sobierajska pod nr telefonu: 42 719 12 91 w. 113.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta – dokumentacja projektowo-kosztorysowa modernizacji SUW w Boczkach Domaradzkich”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
VIII Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 10:51
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2019-06-05 12:39
- Zapytanie ofertowe GWI.271.2.4.20191014.22kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 12:41
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy37kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 12:41
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu100.86kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 12:41
- Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług35kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 12:41
- Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych118.54kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 12:41
- Załącznik nr 5 - rzut poziomy stacji wodociągowej886.32kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 12:41
- Załącznik nr 6 - plan zagospodarowania terenu SUW412.01kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-05
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-05 12:41
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Boczkach Domaradzkich”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Zakład Usług Sanitarnych Mirosław Tomala
ul. Przyrodnicza 16
95-041 Gałków Duży
który zaproponował najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 6 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie zgodnym z wymogami zawartymi w treści zapytania ofertowego, zaoferował 14 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 100 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 2 oferty.
Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-19
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-19 14:39
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2019-06-19 14:59
- Zestawienie złożonych ofert238.06kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-19 14:58
- Porównanie złożonych ofert - punktacja180.48kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-06-19
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-06-19 14:58