GWI.271.2.8.2019 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) w sprawie wyłonienia wykonawcy na następujące zadanie: „Docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”.
I. Zamawiający:
Gmina Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno
tel.: 42 719 12 91 / fax: 42 719 20 08
e-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl,
strona internetowa: www.bip.gmina-glowno.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest docieplenie stropu w nowej części szkoły w ZSP w Mąkolicach. W ramach zadania w poszczególnych pomieszczeniach należy wykonać prace polegające na zdemontowaniu istniejącego sufitu podwieszanego, położeniu wełny mineralnej na stelażu i ponownym zamontowaniu sufitu podwieszanego. Zamówienie obejmuje również pomalowanie ścian w salach objętych remontem, kolor farby zostanie ustalony z zamawiającym przed przystąpieniem do wykonania robót. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa, która stanowi załącznik nr 5 do zapytania. Zamówienie i wynagrodzenie obejmuje wartość robocizny oraz wartość materiałów wykorzystanych do przeprowadzenia prac remontowych zgodnie z przedmiarem robót. Adres placówki: Mąkolice 96, 95-015 Głowno.
Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć i normalne funkcjonowanie szkoły w czasie zajęć szkolnych w pozostałej części szkoły nie objętej remontem. Szczegółowe zasady prowadzenia prac zostaną uzgodnione z dyrektorem placówki.
Wykonawcy zainteresowani realizacją zadania mogą dokonać oględzin pomieszczeń objętych remontem po uprzednim uzgodnieniu terminu z dyrektorem placówki.
III. Termin wykonania:
Prace należy wykonać do 10 grudnia 2019 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prowadzą działalność w branży remontowo-budowlanej;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 2 zamówienia polegające na remoncie lub termomodernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
3. Wykaz wykonanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
4. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (załącznik nr 4).
5. Kosztorys ofertowy.
6. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto – 70%
Punkty za kryterium Cena oferty brutto Pc zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Cena najniższa brutto spośród badanych ofert
Pc = -------------------------------------------------------------------- x 70 pkt.
Cena brutto oferty badanej
- Okres gwarancji - 30% (minimalny – 24 miesiące, maksymalny – 96 miesięcy).
Punkty za kryterium okres gwarancji Gb zostaną obliczone wg następującego wzoru.
Okres gwarancji w ofercie badanej
Gb = -------------------------------------------------------------------- x 30 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert*
*(od 24 do 96 miesięcy)
VII. Informacje administracyjne:
1. Termin składania ofert: upływa w dniu 01.08.2019 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.gmina-glowno.pl, oraz e-mailem.
3. Dodatkowych informacji udziela: Inspektor Maciej Olejniczak: 42 719 12 91 w. 123.
4. W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania zapisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis:
„Oferta – docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”
Ofertę złożyć można:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8)
- drogą pocztową/kurierem (za datę wpływu uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego)
- faxem: 42 719 20 08 (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy)
- e-mailem: sekretariat@gmina-glowno.pl (z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy).
Za datę wpływu oferty uważa się dzień zarejestrowania w jednostce zamawiającego.
6. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym i na załączonych wzorach formularzy.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z zamawiającym umowy w formie pisemnej, która zostanie podpisana po rozstrzygnięciu postępowania.
11. Zamawiający stosuje zasady ochrony danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Dokonywania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym bez podania przyczyny.
2. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny.
4. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-07-18
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-07-18 08:44
- Zapytanie ofertowe GWI.271.2.8.20191.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-07-18
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-07-18 08:48
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy36.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-07-18
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-07-18 08:48
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu101.27kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-07-18
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-07-18 08:48
- Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych robót17.17kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-07-18
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-07-18 08:48
- Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych118.77kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-07-18
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-07-18 08:48
- Załącznik nr 5 - dokumentacja projektowo – kosztorysowa71.92kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-07-18
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-07-18 08:48
INFORMACJA O WYNIKU
postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania: „Docieplenie stropu w nowej części szkoły w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mąkolicach”.
Gmina Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk
ul. Łowicka 127
96-100 Skierniewice
który zaproponował najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 59 977,49 zł (netto) + 13 794,82 zł (VAT) = 73 772,31 zł (brutto) oraz 48 miesięcy gwarancji. Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 10 grudnia 2019 r., zaoferował 14 dniowy termin płatności.
Oferta wykonawcy spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zapytaniu kryteria oceny ofert otrzymała 85,00 pkt.
W prowadzonym postępowaniu złożono 5 ofert, żadne oferty nie zostały odrzucone.
Z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-02 10:58
- Zestawienie złożonych ofert342.32kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-02 10:59
- Porównanie złożonych ofert - punktacja210.83kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2019-08-02
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2019-08-02 10:59