2021/BZP 00016966/01 / GWI.271.1.1.2021 2021/BZP 00021142/01 / GWI.271.1.1.2021 - tryb podstawowy bez negocjacji
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
Zadanie 1. ,,Remont drogi nr 120570E w miejscowości Kamień (działka nr 90 i 117, obręb Kamień)”, w skład którego wchodzą następujące prace:
• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,
• rozbiórka elementów dróg przez mechaniczne cięcie nawierzchni drogowych z mas mineralno-asfaltowych, grubość 5 cm oraz frezowanie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, grubość 4 cm,
• mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• stabilizacja gruntu - wykonanie warstwy wzmacniającej, grubość po zagęszczeniu 15 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm,
• wymiana dwóch przepustów rurowych ϕ500 mm, wraz z ławami betonowymi,
• umocnienie powierzchniowe skarp i dna rowów – podsypka cementowo-piaskowa grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm wykonanie ubezpieczenia skarp i dna płytami ażurowymi,
• mechaniczne ścinanie poboczy wraz z odwozem, grubość do 10 cm,
• oczyszczenie nawierzchni drogowych oraz skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza w ilości średnio 100 kg/m2,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
• regulacja pionowa zaworów wodociągowych,
• regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,
• formowanie i zagęszczenie nasypów,
• oczyszczenie i odmulenie rowów z namułów, z wyprofilowaniem dna i skarp,
• utwardzenie poboczy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,
• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Zadanie 2. ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Mąkolice (działka nr 1136/1 i 1136/2, obręb Mąkolice)”, w skład którego wchodzą następujące prace:
• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,
• rozbiórka elementów dróg przez mechaniczne cięcie nawierzchni drogowych z mas mineralno-asfaltowych, grubość 5 cm oraz frezowanie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, grubość 4 cm,
• mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,
• mechaniczne ścinanie poboczy wraz z odwozem, grubość do 10 cm,
• oczyszczenie nawierzchni drogowych oraz skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza w ilości średnio 100 kg/m2,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
• regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,
• utwardzenie poboczy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,
• elementy bezpieczeństwa ruchu – ustawienie pionowych znaków drogowych,
• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Zadanie 3. ,,Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Ostrołęka (działka 271, obręb Ostrołęka)”, w skład którego wchodzą następujące prace:
• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm,
• mechaniczne rozebranie konstrukcji nawierzchni o grubości 15 cm,
• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
• utwardzenie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w:
• opisie technicznym do projektu budowlanego wraz z załącznikami,
• ogólnych specyfikacjach technicznych,
• przedmiarze robót.
Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96
ID postępowania: 85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:46
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2021-03-12 14:53
- Ogłoszenie o zamówieniu133.17kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- SWZ12.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy25.74kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 1a - Formularz cenowy18.4kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 2a - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu14.9kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 2b - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu22.8kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 3 - wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia19.29kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych17.4kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 5 - oświadczenie o grupie kapitałowej18.6kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie18.85kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 7 - wzór umowy241.41kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 8 - dokumentacja techniczna – zadanie nr 17.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna – zadanie nr 24.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Załącznik nr 10 - dokumentacja techniczna – zadanie nr 310.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
- Link do postępowania oraz ID postępowania12.38kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-12
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-12 14:51
-do wszystkich Wykonawców-
dotyczy: postępowania pn. „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.
ZMIANA NR 1
TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019.2019) Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno” w sposób następujący:
Dotyczy treści SWZ:
1. Zamawiający uzupełnia SWZ o powody niedokonania podziału zamówienia na części. W rozdziale III. SWZ dodaje się ust. nr 6, który otrzymuje brzmienie:
„6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na:
- podobny zakres kluczowych robót zawartych w poszczególnych zadaniach, który może zostać zrealizowany przez jednego wykonawcę;
- na bliskie położenie dróg objętych poszczególnymi zadaniami – wszystkie znajdują się na terenie jednej gminy;
- ze względów ekonomicznych – bliskie położenie dróg zapewnia niższe koszty wykonania zamówienia poprzez obniżenie kosztów transportu sprzętu i materiałów budowlanych,
- większy – połączony i zwiększony zakres zamówienia jest bardziej ekonomiczny z punktu widzenia wykonawcy i może przyczynić się do zaoferowania niższej ceny przez wykonawcę niż w przypadku wykonania trzech mniejszych zamówień;
- łatwiejszą koordynację wykonania zamówienia.”
2. Zamawiający zmienia zapisy dotyczące terminu wykonania zamówienia, w związku z tym rozdział VI. SWZ otrzymuje nowe brzmienie:
„Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy”
3. Zamawiający zmienia termin związania ofertą wskazany w Rozdziale XIV ust. 2 SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:
„2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.04.2021 r.”
4. Zamawiający zmienia termin związania ofertą wskazany w Rozdziale XV SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:
„Wykonawca jest związany ofertą do dnia 29.04.2021 r.”
5. Zamawiający w związku z wprowadzonymi zmianami zmienia termin składania ofert określony w Rozdziale XVII ust. 1 SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:
„1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 31.03.2021 r. do godz. 10:00”.
6. Zamawiający zmienia termin otwarcia ofert określony w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2021 r. godz. 11:00.”.
Dotyczy treści załącznika nr 7 do SWZ – wzoru umowy:
1. Zamawiający zmienia zapisy dotyczące terminu wykonania zamówienia zawarte w § 6 ust. 1 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:
„1. Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy”.
2. Zamawiający zmienia zapisy w § 6 ust. 2 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:
„2. Ustala się, że zamówienie zostało wykonane w terminie wskazanym w ust. 1, jeżeli do końca tego terminu podpisany zostanie protokół odbioru robót nie stwierdzający wad istotnych przedmiotu zamówienia lub protokół potwierdzający usunięcie wad istotnych, stwierdzonych przy odbiorze robót, w tym przekazanie Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów, określonych co do rodzaju w § 7 ust. 3 niniejszej umowy w odniesieniu do każdego zrealizowanego Zadania z zastrzeżeniem ust. 4”.
3. Zamawiający zmienia zapisy w § 8 ust. 3 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:
„3. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur cząstkowych wystawionych osobno na każde z Zadań stanowiących przedmiot zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę jest uprzednie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego danego Zadania nie stwierdzającego wad istotnych lub protokołu potwierdzającego usunięcie wad istotnych stwierdzonych przy odbiorze końcowym danego Zadania, a zapłata następuje w terminie …… dni od dnia doręczenia każdej prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują datę obciążenia stosowną kwotą rachunku bankowego Zamawiającego”.
4. Zamawiający zmienia zapisy w § 10 ust. 2 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:
„2. Strony postanawiają, iż rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. Termin rękojmi za wady liczony jest odrębnie dla każdego Zadania i biegnie on od dnia następnego po dniu sporządzenia protokołu odbioru końcowego danego Zadania nie stwierdzającego wad istotnych lub od daty potwierdzenia usunięcia wad istotnych stwierdzonych przy odbiorze końcowym danego Zadania”.
5. Zamawiający zmienia zapisy w § 11 ust. 2 wzoru umowy, który otrzymuje nowe brzmienie:
„2. Termin gwarancji ustala się na……… miesięcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia następnego po dniu sporządzenia protokołu odbioru końcowego danego Zadania lub od daty potwierdzenia usunięcia wad istotnych stwierdzonych przy odbiorze końcowym danego Zadania”.
Powyższa zmiana treści SWZ powoduje zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00016966/01 oraz zmiany postępowania o identyfikatorze: 85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96 opublikowanego na stronie postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96
Termin składania i otwarcia ofert został również zmieniony na miniPortalu.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż pozostała treść Specyfikacji Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-22
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-22 14:13
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2021-03-22 15:35
- Zmiana nr 1 treści SWZ z dnia 22.03.2021 r.1.7MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-22
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-22 15:35
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOWNO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Głowno
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 427191291
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021142/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-22 15:28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00016966/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej
Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania
Przed zmianą:
2021-08-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni
Przed zmianą:
Po zmianie:
120
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium
Przed zmianą:
1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy, 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27.04.2021 r.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299) – dalej u.p.a.r.p.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głownie: 92 8787 0000 0000 0563 2000 0007 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna:a) musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą,b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.11. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy, 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.04.2021 r.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299) – dalej u.p.a.r.p.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głownie: 92 8787 0000 0000 0563 2000 0007 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna:a) musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą,b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.11. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-03-29 10:00
Po zmianie:
2021-03-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-03-29 11:00
Po zmianie:
2021-03-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-04-27
Po zmianie:
2021-04-29
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-22
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-22 15:37
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia46.63kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-22
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-22 15:38
WYJAŚNIENIE NR 1
TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuję, że w dniu 25.03.2021 r. do zamawiającego wpłynął wniosek dotyczący wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia w prowadzonym postępowaniu pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.
Pytanie nr 1:
Czy Zmawiający potwierdza, że załączył do SWZ całą aktualną, dokumentację projektową i techniczną oraz wszystkie ewentualne niezbędne uzgodnienia i warunki potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że dokumentacja ta jest kompletna, ważna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciążą Wykonawcy, a termin wykonania zamówienia ulegnie stosownemu wydłużeniu??
Odpowiedź:
Zamawiający załączył do SWZ niezbędną dokumentację projektową i techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia. Kwestie istotnych zmian postanowień umowy są zawarte w § 14 załącznika nr 7 do SWZ – wzorze umowy.
Pytanie nr 2:
W przypadku napotkania ewentualnych rozbieżności w zapisach poszczególnych elementów dokumentacji przetargowej prosimy o podanie hierarchii ich ważności.
Odpowiedź:
Dokumentację dotyczącą zamówienia należy traktować całościowo, w przypadku napotkania ewentualnych rozbieżności w zapisach Wykonawca ma prawo do wystąpienia do Zamawiającego z zapytaniem w celu wyjaśnienia wątpliwości co do treści SWZ.
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający potwierdza, że posiada prawo do dysponowania wszystkimi działkami na których będzie realizowana niniejsza inwestycja.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 4:
Czy Zamawiający potwierdza, że do wykonania warstw nineralno – asfaltowych należy wykorzystać mieszanki dla KR 3-4 mimo, że w części opisowej do projektu jest także mowa, że przyjęto konstrucję?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga zastosowania warstwy mineralno - bitumicznej w standardzie KR3.
Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający potwierdza, że w cenie oferty należy uwzględnić dla każdego zadania zgodnie z zapisami rozdziału IV SWZ wykonanie:
„(…)• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,(…)”?
Należy tu tez dodać, że z uwagi na znaczą, bo przekraczającą 3 tys. mb sumaryczną długość wszystkich odcinków dróg oraz dużą liczbę sąsiadujących z nimi działek, trzeba uznać, iż szacowany koszt tego typu stabilizacji granic pasa będzie w skali niniejszego kontaktu dość znaczący i ze wstępnego rozpoznania przez oferenta wyniesie zapewne kilkadziesiąt tysięcy zł.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 6:
Jeśli na poprzednie pytania podła odpowiedź twierdząca, to prosimy o udzielenie informacji, czy Zamawiający udostępni przyszłemu wykonawcy robót wykaz współrzędnych położenia wszystkich punktów granicznych pasa drogowego oraz punktów głównych osi jezdni lub mapę
do celów projektowych dla wszystkich zadań w wersji elektronicznej? Odczytanie lokalizacji w/w punków z załączonych projektów jest niemożliwe, gdyż wykonane są one na kopii mapy zasadniczej o mniejszej dokładności niż mapa do celów projektowych – w związku z tym przyszły wykonawca bez dodatkowych danych pozyskanych od Inwestora nie będzie dysponował odpowiednimi materiałami do spełnienia wymogów określonych w SWZ dot. wykonania stabilizacji pkt. granicznych.
Odpowiedź:
Zamawiający posiada i udostępni przyszłemu wykonawcy mapy do celów lokalizacyjnych zadań w wersji elektronicznej.
Pytanie nr 7:
Prosimy o udzielenie informacji w jaka robota budowlana zawarta w dokumentacji projektowej odwzorowana jest w pozycji przedmiarowej nr 4.1 dot. zadania drugiego – drogi w m. Makolice, która ma brzmienie:
„4.1 Nr STWiOR: D.04.04.02
KNNR 6/107/1
Wyrównanie istniejącej nawierzchni/podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), kruszywo łamane, warstwa po zagęszczeniu 10·cm (frakcja 0/31,5)
2395,00*0,10 = 239,500000 239,50 m3”?
Zdaniem oferenta przedmiotowy odcinek ma istniejącą nawierzchnię mineralno – asfaltową i dokumentacja projektowa – poza przedmiarem nie przewiduje wykonanie tej czynności na tym zadaniu.
Odpowiedź:
W celu wzmocnienia i uzupełnienia ubytków przyjęto wykonanie warstwy poprawiającej nośność o ww. parametrach.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-26
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-26 15:03
- Wyjaśnienie treści SWZ nr 1 z dnia 26.03.2021 r.1.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-26
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-26 15:06
-do wszystkich Wykonawców-
dotyczy: postępowania pn. „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.
ZMIANA NR 2
TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019.2019) Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno” w sposób następujący:
Dotyczy treści załącznika nr 1 do SWZ – wzoru formularza ofertowego:
1. Zamawiający zmienia niewłaściwą nazwę zamówienia widniejącą na stronie nr 1 formularza: „Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych w miejscowościach Jasionna i Wola Mąkolska” na prawidłową nazwę zamówienia: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.
2. Zamawiający zmienia brzmienie pkt. 4 formularza ofertowego: „Oświadczam, że wykonam niniejsze zamówienie publiczne w terminie do 31 sierpnia 2021 r.” na nowe brzmienie: „Oświadczam, że wykonam niniejsze zamówienie publiczne w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy”.
Powyższa zmiana treści SWZ nie powoduje zmiany treści ogłoszeń o zamówieniu nr 2021/BZP 00016966/01 / 2021/BZP 00021142/01. Zmiana załącznika nr 1 zostanie opublikowana na stronie postępowania o identyfikatorze: 85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96 opublikowanego na stronie postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85149142-d10a-435d-a68f-c74d6623de96
Niniejsza zmiana nie powoduje zmiany terminu składania ofert.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż pozostała treść Specyfikacji Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-29
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-29 14:15
- Zmiana treści SIWZ nr 2 z dnia 29.03.2021 r.564.2kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-29
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-29 14:16
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy - po zmianie25.42kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-29
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-29 14:16
Informacja o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 600 000,00 zł brutto (jeden milion sześćset tysięcy złotych, 0/100 gr.).
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-31
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-31 10:22
Informacja z otwarcia ofert złożonych w zamówieniu pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje informacje o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach lub kosztach zawartych w ofertach:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena oferty (zł) |
1 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. ul. Południowa 17/19 97-300 Piotrków Trybunalski |
1 352 489,55 zł (brutto) |
2 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o. ul. Żelazna 3 97-300 Piotrków Trybunalski |
1 093 655,21 zł (brutto) |
3 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Łowiczu sp. z o.o. m. Jamno 99-400 Łowicz |
1 127 631,42 zł (brutto) |
4 |
P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika ul. Grabińska 8 42-283 Boronów |
1 216 745,58 zł (brutto) |
5 |
WŁODAN Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa (dawniej: WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna) Porszewice 31 95-200 Pabianice |
1 247 364,77 zł (brutto) |
6 |
Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk. ul. Łowicka 127 96-100 Skierniewice |
1 530 160,59 zł (brutto) |
Zastępca Wójta Gminy Głowno
/-/ Maciej Olejniczak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-31
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-31 11:38
- Informacja z otwarcia ofert502.96kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-03-31
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-03-31 11:38
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy PZP pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”.
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o.
ul. Żelazna 3
97-300 Piotrków Trybunalski
Uzasadnienie faktyczne: oferta spełnia wymagania zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W kryteriach oceny ofert otrzymała największą ilość - 100 punktów.
Uzasadnienie prawne: art. 239 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium CENA |
Liczba punktów w kryterium OKRES GWARANCJI |
Razem |
1 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. ul. Południowa 17/19 97-300 Piotrków Trybunalski |
48,52 |
40,00 |
88,52 |
2 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o. ul. Żelazna 3 97-300 Piotrków Trybunalski |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
3 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Łowiczu sp. z o.o. m. Jamno 99-400 Łowicz |
nie oceniano z powodu odrzucenia |
nie oceniano z powodu odrzucenia |
nie oceniano z powodu odrzucenia |
4 |
P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika ul. Grabińska 8 42-283 Boronów |
53,93 |
40,00 |
93,93 |
5 |
WŁODAN Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa (dawniej: WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna) Porszewice 31 95-200 Pabianice |
52,61 |
40,00 |
92,61 |
6 |
Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk ul. Łowicka 127 96-100 Skierniewice |
42,88 |
20,00 |
62,88 |
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-04-22
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-04-22 13:20
- zmodyfikował: Maciej Olejniczakostatnia modyfikacja: 2021-04-22 15:13
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - strona internetowa postępowania856.71kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-04-22
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-04-22 15:09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427191291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://www.bip.gmina-glowno.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0499036d-8324-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044976/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30 14:40
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003076/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016966/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWI.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:Zadanie 1. ,,Remont drogi nr 120570E w miejscowości Kamień (działka nr 90 i 117, obręb Kamień)”, w skład którego wchodzą następujące prace:• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,• rozbiórka elementów dróg przez mechaniczne cięcie nawierzchni drogowych z mas mineralno-asfaltowych, grubość 5 cm oraz frezowanie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, grubość 4 cm,• mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,• stabilizacja gruntu - wykonanie warstwy wzmacniającej, grubość po zagęszczeniu 15 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm,• wymiana dwóch przepustów rurowych ϕ500 mm, wraz z ławami betonowymi,• umocnienie powierzchniowe skarp i dna rowów – podsypka cementowo-piaskowa grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm wykonanie ubezpieczenia skarp i dna płytami ażurowymi,• mechaniczne ścinanie poboczy wraz z odwozem, grubość do 10 cm,• oczyszczenie nawierzchni drogowych oraz skropienie nawierzchni asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza w ilości średnio 100 kg/m2,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• regulacja pionowa zaworów wodociągowych,• regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,• formowanie i zagęszczenie nasypów,• oczyszczenie i odmulenie rowów z namułów, z wyprofilowaniem dna i skarp,• utwardzenie poboczy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.Zadanie 2. ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Mąkolice (działka nr 1136/1 i 1136/2, obręb Mąkolice)”, w skład którego wchodzą następujące prace:• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,• rozbiórka elementów dróg przez mechaniczne cięcie nawierzchni drogowych z mas mineralno-asfaltowych, grubość 5 cm oraz frezowanie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, grubość 4 cm,• mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,• podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,• mechaniczne ścinanie poboczy wraz z odwozem, grubość do 10 cm,• oczyszczenie nawierzchni drogowych oraz skropienie nawierzchni asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza w ilości średnio 100 kg/m2,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,• utwardzenie poboczy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,• elementy bezpieczeństwa ruchu – ustawienie pionowych znaków drogowych,• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.Zadanie 3. ,,Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Ostrołęka (działka 271, obręb Ostrołęka)”, w skład którego wchodzą następujące prace:• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,• mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm,• mechaniczne rozebranie konstrukcji nawierzchni o grubości 15 cm,• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• utwardzenie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami.2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: • opisie technicznym do projektu budowlanego wraz z załącznikami,• ogólnych specyfikacjach technicznych,• przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1093655,21
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1530160,59
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1093655,21
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712202407
7.3.3) Ulica: Żelazna 3
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1093655,21
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-04-30
- zdarzenie opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-04-30 14:48
- Ogłoszenie o wyniku postępowania76.03kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Olejniczakdata wytworzenia informacji: 2021-04-30
- załącznik opublikował: Maciej Olejniczakdata dodania: 2021-04-30 14:49