Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urząd Gminy Głowno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gmina-glowno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

GK.271.6.2016 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno
data opublikowania zdarzenia: 2016-10-17 08:35
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2016-10-17
Data końca składania ofert: środa 2016-10-26 godz. 10:00
Oznaczenie: GK.271.6.2016
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8, nazwa zadania:

Zimowe utrzymanie dróg  gminnych na terenie Gminy Głowno.

Przedmiotem niniejszego postępowania jest:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Głowno.

Opis przedmiotu : Świadczenie usług w zakresie odśnieżania, usuwania błota pośniegowego oraz zwalczania gołoledzi na drogach  zarządzanych przez Gminę Głowno. Zamówienie  będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie. Wymaga się aby Wykonawca rozpoczął odśnieżanie w ciągu 1 godziny od przyjęcia zlecenia. Drogi należy odśnieżać obustronnie na całej  ich szerokości. Szerokość dróg gminnych wynosi 3,0 – 4,5 m. W przypadku braku opadów śniegu, zimowego utrzymania nie prowadzi się, a Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu dyżurów nocnych i dziennych, utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą zawiadomienia  przez  Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby łączność  z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów komórkowych. W czasie prowadzenia akcji odśnieżania również musi być zapewniona łączność  z operatorami obsługującymi sprzęt. W przypadku gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie wykonać robót zgodnie z poleceniem, powinien o tym fakcie zawiadomić Urząd Gminy w Głownie, celem ustalenia dalszego postępowania.

Termin wykonania zamówienia:  od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2017 r.

Prosimy o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. 

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Do oferty prosimy dołączyć aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Ocena ofert dokonana zostanie dla każdej pozycji z tabeli i obliczona punktowo w sposób następujący:

                                 Cena jednostkowa brutto najniższa spośród badanych ofert

Liczba punktów =  ----------------------------------------------------------------------------------  x  n %

                                  Cena jednostkowa brutto oferty badanej

  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena  100%.

 

Lp.

Przedmiot

 Wartość  %

 1.

Pługowanie

50

 2.

Posypywanie  mieszanką solno piaskową 15 %

20

 3.

Posypywanie mieszanką  solno-piaskowa 30 %

20

 4.

Praca koparko-spycharki

10

 

Razem

100

Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie wybrana do świadczenia usług.

Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 26.10.2016 r.  do godz. 10:00 

w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95 – 015 Głowno, pokój nr 8,

z oznaczeniem „Oferta na odśnieżanie”.

Oferty można również przesłać do Zamawiającego pocztą na następujący adres :

Urząd Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno.

Wyniki zostaną podane na stronie internetowej:  www.bip.gmina-glowno.pl

oraz przekazane wykonawcom, którzy złożyli oferty w następujący sposób:  faksem

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest: Maciej Pakowski,         

tel. 42 719-12-91,  faks: 42 719-20-08 w godz. 7:30 – 15:30.                     

Wójt Gminy

Marek Jóźwiak

Kierownik  Zamawiającego

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Pakowski
    data wytworzenia informacji: 2016-10-17
  • zdarzenie opublikował: Maciej Pakowski
    data dodania: 2016-10-17 08:34
  • zmodyfikował: Maciej Pakowski
    ostatnia modyfikacja: 2016-10-17 08:57
Załączniki:
  • Zał. nr 1 - formularz ofertowy42.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Pakowski
      data wytworzenia informacji: 2016-10-17
    • załącznik opublikował: Maciej Pakowski
      data dodania: 2016-10-17 08:37
  • Zał. nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków25kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Pakowski
      data wytworzenia informacji: 2016-10-17
    • załącznik opublikował: Maciej Pakowski
      data dodania: 2016-10-17 08:37
  • Zał. nr 3 - wykaz sprzętu32.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Pakowski
      data wytworzenia informacji: 2016-10-17
    • załącznik opublikował: Maciej Pakowski
      data dodania: 2016-10-17 08:37
  • Zał. nr 4 - zestawienie dróg do odśnieżania37kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Pakowski
      data wytworzenia informacji: 2016-10-17
    • załącznik opublikował: Maciej Pakowski
      data dodania: 2016-10-17 08:37
  • Zał. nr 5 - wzór umowy41.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Pakowski
      data wytworzenia informacji: 2016-10-17
    • załącznik opublikował: Maciej Pakowski
      data dodania: 2016-10-17 08:37
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
data opublikowania zdarzenia: 2016-10-28 09:30
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Szczegółowa informacja:

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8,

Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głowno.

Urząd Gminy Głowno informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Firmę:

„DANETPIL” Grzegorz Zieliński, Lubianków 6, 95-015 Głowno,

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Wykonawcy „DANETPIL” Grzegorz Zieliński, Lubianków 6, 95-015 Głowno spełnia warunki udziału w postępowaniu, jest zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia i w oparciu o przyjęte w zaproszeniu kryterium oceny ofert ( cena – 100 %) uzyskała 100 punktów.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy.

W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę.

W prowadzonym postępowaniu nie odrzucono ofert.

                                                              Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Kierownik Zamawiającego

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maciej Pakowski
    data wytworzenia informacji: 2016-10-28
  • zdarzenie opublikował: Piotr Antczak
    data dodania: 2016-10-28 09:21
  • zmodyfikował: Piotr Antczak
    ostatnia modyfikacja: 2016-10-28 09:26
[drukuj]